@ Geert: Ge zijt er ook vroeg bij man! Ik heb de indruk dat slapen ook steeds moeilijker wordt bij jou naarmate het nadert. Ken dat gevoel...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWij gaan ook trachten te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenHeb nooit antwoord gekregen of de Type R goed genoeg was.
Misschien dat ik mij toch niet kan beheersen als het echt goed weer is, maar het zal alleszins op de bezoekersparking zijn.
Tuningwagens zijn niet toegelaten en Honda = Tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenTuningwagens zijn niet toegelaten en Honda = Tuning
(Off topic mode: Heb je het artikel al gelezen? Stuur me anders een pm met je mailadres, dan stuur ik het door)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenwelkom als toeschouwer weliswaar , en vorig jaar heb je dan een pak moois gemist want het was nog stukken beter , en dit jaar gaat de kwaliteit nog verder de goeie richting uit .
Wel jammer dat mijn foto's van 2008 wel konden gebruikt worden voor de flyer van 2009...
En voor jullie website...
Ook jammer dat het nadien zo moeilijk was om een linkje naar mijn website te plaatsen in ruil voor het gebruik van mijn foto's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenAls een BMW 525i met zowat alles d'er op en d'er aan, in Belgenland wellicht zeer uniek omwille van de combinatie kleur, motorisatie en uitrusting, d'er niet bij mag, dan hoeft het voor mij ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk BerichtenZal me dan maar parkeren naast de "Best front-wheel driven car ever" (niet zelf uitgevonden maar geschreven in EVO magazine, het tuning blad voor de echte tuner )
(Off topic mode: Heb je het artikel al gelezen? Stuur me anders een pm met je mailadres, dan stuur ik het door)
Heb het gelezen, maar ge moogt het toch nog eens doorsturen als dat niet te moeilijk is, zal straks m'n e-mail effe pb'n.
En elke motor is volledig met de hand gebouwd, dat wist ik zelfs nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMoet gij ni naar de ring?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMaandag he
knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDus zondag naar Oostrozebeke en maandag naar de ring Alex?
knap2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa, 't ga toch goei weer worden
Misschien komen we elkaar wel tegen in tegenovergestelde richting , zondag ergens over de middag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenSteve, kom jij ook?
Comment
Comment