Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Geert: Ge zijt er ook vroeg bij man! Ik heb de indruk dat slapen ook steeds moeilijker wordt bij jou naarmate het nadert. Ken dat gevoel...

Comment

• Heb nooit antwoord gekregen of de Type R goed genoeg was.

Misschien dat ik mij toch niet kan beheersen als het echt goed weer is, maar het zal alleszins op de bezoekersparking zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Wij gaan ook trachten te komen
        Moet gij ni naar de ring?

Comment

• Ik kom ook eens kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
            Heb nooit antwoord gekregen of de Type R goed genoeg was.

Misschien dat ik mij toch niet kan beheersen als het echt goed weer is, maar het zal alleszins op de bezoekersparking zijn.

Tuningwagens zijn niet toegelaten en Honda = Tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
              Tuningwagens zijn niet toegelaten en Honda = Tuning
              Zal me dan maar parkeren naast de "Best front-wheel driven car ever" (niet zelf uitgevonden maar geschreven in EVO magazine, het tuning blad voor de echte tuner )

(Off topic mode: Heb je het artikel al gelezen? Stuur me anders een pm met je mailadres, dan stuur ik het door)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                welkom als toeschouwer weliswaar , en vorig jaar heb je dan een pak moois gemist want het was nog stukken beter , en dit jaar gaat de kwaliteit nog verder de goeie richting uit .
                Als een BMW 525i met zowat alles d'er op en d'er aan, in Belgenland wellicht zeer uniek omwille van de combinatie kleur, motorisatie en uitrusting, d'er niet bij mag, dan hoeft het voor mij ook niet. Dan doe ik wel iets anders die dag.

Wel jammer dat mijn foto's van 2008 wel konden gebruikt worden voor de flyer van 2009...
                En voor jullie website...

Ook jammer dat het nadien zo moeilijk was om een linkje naar mijn website te plaatsen in ruil voor het gebruik van mijn foto's...

Comment

• geen plaats, geen plaats, dat zal de ingang blokkeren worden dan
                  Ene gps heb ik er nog net ingelaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                    Als een BMW 525i met zowat alles d'er op en d'er aan, in Belgenland wellicht zeer uniek omwille van de combinatie kleur, motorisatie en uitrusting, d'er niet bij mag, dan hoeft het voor mij ook niet.
                    Sorry maar eh...

Comment

• Zoals vorig jaar probeer ik net zoals de zon terug van de partij
                      te zijn ( met enkele vrienden ).

Was echt gezellig ginder.

Comment

• ik ben ook van de partij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                          Zal me dan maar parkeren naast de "Best front-wheel driven car ever" (niet zelf uitgevonden maar geschreven in EVO magazine, het tuning blad voor de echte tuner )

(Off topic mode: Heb je het artikel al gelezen? Stuur me anders een pm met je mailadres, dan stuur ik het door)

Heb het gelezen, maar ge moogt het toch nog eens doorsturen als dat niet te moeilijk is, zal straks m'n e-mail effe pb'n.

En elke motor is volledig met de hand gebouwd, dat wist ik zelfs nog niet.

Comment

• ik kom normaal ook wel weer eens af en ga nog eens wat fotos proberen pakken; vorig jaar zat mijn kaartje nog op de pc in plaats van in het toestel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Moet gij ni naar de ring?
                              Maandag he
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Maandag he
                                Dus zondag naar Oostrozebeke en maandag naar de ring Alex?

knap

Comment

• Steve, kom jij ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Dus zondag naar Oostrozebeke en maandag naar de ring Alex?

knap
                                    Ja, 't ga toch goei weer worden
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ja, 't ga toch goei weer worden
                                      Klopt

Misschien komen we elkaar wel tegen in tegenovergestelde richting , zondag ergens over de middag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                        Steve, kom jij ook?
                                        Nee, ik zit zondag in Oudenaarde. Als de wind een beetje goed staat, kan je me misschien nog horen

Comment

• Misschien bol ik na de middag ook eens tot ginder, tenzij het dan al afgelopen is ??

Comment

Working...
                                          X