Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I rest my case....

Comment

• Wel ik moet zeggen dat ik nu 3 jaar langs ben geweest. Denk dat de "moderne dreamcars" er dit jaar pakje meer was dan vorige jaren. Dus mensen die deze graga zien hebben hier niet te klagen. Niet iedereen heeft dezelfde "dream on wheels" voor sommige is dat een supermodere Italiaanse voor andere is dit een een amerikaanse pontiac van 30 jaar oud. Leuek aan dit eve,t is dat de verscheidenheid, je ziet altijd beetje van alles. Hoeveel mensen hebben die Farbio al gezien? of de bepaalde kitcars, miniautokes,...

Had Mario zijn airbrushwerk al meermaals gezien maar was vandaag toch weer onder de indruk van zijn werken.

Zolang jullie dit organiseren zal ik wel eens langskomen altijd leuke middag. Fotos nemen is wel niet echt handig met het opeen staan en de vele toeschouwers maar dat hoort er gewoon bij. Heb de mijne thuis gelaten en gewoon eens met de ogen gekeken zonder lens Wil je superfotos dan kan je daar altijd een eigenaar aanspreken en iets regelen...

Comment

• Mooie foto"s Dimi, dat is het soort wagens dat ik graag op een event zie. mss gingen ze wat verloren in de massa...
        Is het geen idee om het op te splitsen in 2 dagen?
        1 dag dreamcars; sportieve wagens (ook oudere dreamcars diablo....)
        2 de dag oldtimers/american cars....

zo krijg je ook wat meer plaats tussen de wagens. of is dit organisatorisch onbegonnen werk?

Ik zeg gewoon hoe het bij mij overkwam hé, kwil nie persé kritiek geven ofzo.

Die airbrusher kan er wel wat van zeg, mij een raadsel hoe ze het doen. (vooral de vliegtuigen op die chrysler)
        prachtig werk
        Last edited by Sir.bongiovi; 24/05/2010, 10:51.
        - Opel Speedster Driver -
        http://speedster1282.webs.com/

Comment

• de enkele foto's die ik heb genomen:

Last edited by Sir.bongiovi; 24/05/2010, 11:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
            Dimitri, Geert en team 't was een zeer goed georganiseerde meeting. Toffe babbels met oude bekende en nieuwe gezichten kunnen doen, zo hoort het.
            Enkele wagens gezien die wel in mijn garage zouden passen, zelfs waar ik een kleine verbouwing zou voor overwegen !

Nog dit:
            Uit ervaring weet ik dat het niet altijd loopt zoals voorzien. Dergelijke meetings worden idd door allerlei types bevolkt, en maar goed ook.
            Is het niet jou ding dan moet je maar meetings voor "select public" bezoeken...eerst wel zorgen dat je er gewenst bent natuurlijk.
            En zoals overal, de fanatiekelingen onder ons krijgen natuurlijk de overhand. En ze maken er een gezellig onderonsje van, wat ik hen ZEKER niet kwalijk neem.
            Maar, en ik ben er zeker van dat er hier gehandeld wordt zonder enige voorbedachte rade, zo krijgt men wel het gevoel dat men zich op specifieke... meeting bevindt
            Opletten wat ik hier schrijf, wat is de definitie van een "Dreamcar-moto" ?

Gelukkig zijn er nog durvers die zich hiervoor willen inzetten, blijven doen!!!!

hooi jp , eerst en vooral proficiat met de ombouw == gewoon PERFECT !!!!,
            we moeten toch binnenkort eens tijd maken voor een babbeltje hé ,

wat u omschrijving betreft ivm" dream on wheels" === ik heb er geen woorden voor hoe mooi je dit omschreef.
            zielig hoe sommige mensen durven om zo'n kritiek tegeven hé,
            zonder enige hoogmoed wil ik toch zeggen : PROBEER HET ZELFS EENS EN WE ZULLEN DAN EENS PRATEN .

Bedankt jp , doet deugd en wetende dat er nog mensen zijn met het hart op de goede plaats
            Last edited by ; 24/05/2010, 11:35.

Comment

• De verscheidenheid aan voertuigen zal mede aan de basis van het succes liggen en een groot aantal toeschouwers lokken, wat dan natuurlijk een beetje de "exclusiviteit" wegneemt. Maar als je dat zoekt moet je naar de meetings gaan waar zoals hierboven reeds gezegd enkel "op uitnodiging" kan worden deelgenomen.
              Voor mij was het de eerste keer in Oostrozebeke en ik vond het prima !!!!
              Bedankt voor de foto's, was zelf mijn toestel vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
                Mooie foto"s Dimi, dat is het soort wagens dat ik graag op een event zie. mss gingen ze wat verloren in de massa...
                Is het geen idee om het op te splitsen in 2 dagen?
                1 dag dreamcars; sportieve wagens (ook oudere dreamcars diablo....)
                2 de dag oldtimers/american cars....

zo krijg je ook wat meer plaats tussen de wagens. of is dit organisatorisch onbegonnen werk?

Ik zeg gewoon hoe het bij mij overkwam hé, kwil nie persé kritiek geven ofzo.

Die airbrusher kan er wel wat van zeg, mij een raadsel hoe ze het doen. (vooral de vliegtuigen op die chrysler)
                prachtig werk

De wagens opsplitsen in 2 dagen doen we zeker NIET .
                Het concept van " dream on wheels " is net dat er verscheidenheid moet zijn van wagens !!!!!
                Respect voor ieder zin dreamcar , van mooi kevertje tot lambo ,
                dit is ons motto en daar blijven we bij .
                toch bedankt voor betere opmerking dan gisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kawazakske Bekijk Berichten
                  De verscheidenheid aan voertuigen zal mede aan de basis van het succes liggen en een groot aantal toeschouwers lokken, wat dan natuurlijk een beetje de "exclusiviteit" wegneemt. Maar als je dat zoekt moet je naar de meetings gaan waar zoals hierboven reeds gezegd enkel "op uitnodiging" kan worden deelgenomen.
                  Voor mij was het de eerste keer in Oostrozebeke en ik vond het prima !!!!
                  Bedankt voor de foto's, was zelf mijn toestel vergeten.
                  bedankt oor uw reactie ,

was jij niet mee met de 20 harleys en de oranje ( naam ontbreekt mij) " dukes of hazard musle car ?????? === ONGELOOFLIJK MOOI

SCHITTERENDE MUSTANG moet ik dan wel zeggen ( alle ja als jij het was )
                  Last edited by ; 24/05/2010, 11:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philip_mustang Bekijk Berichten
                    Sorry geert maar er moet me toch ook iets van het hart ... Het was een prachtige dag, vele prachtige wagens gezien, ... Meer dan geslaagd!!!

Enige spijtige is dat naarmate het later werd, er meer en meer mensen als indianen begonnen uit te zien. Jullie hadden beter nog een standje voorzien met zonnecreme.

Wie hier over klaagt heeft echt niet goed rondgekeken en zeker niet lang genoeg gebleven.

Dikke proficiat!

En voor wie nog enkele foto'tjes wil zien kan dat daar http://s832.photobucket.com/albums/z...beke%20230510/

hoi filip,

bedankt voor uw POSITIEVE REACTIE ,
                    zorgen we volgend jaar zeker voor , goeie tip trouwens EN een paar leuke dames erbij om in tesmeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                      De wagens opsplitsen in 2 dagen doen we zeker NIET .
                      Het concept van " dream on wheels " is net dat er verscheidenheid moet zijn van wagens !!!!!
                      Respect voor ieder zin dreamcar , van mooi kevertje tot lambo ,
                      dit is ons motto en daar blijven we bij .
                      toch bedankt voor betere opmerking dan gisteren
                      tzal aan de zonneslag gelegen hebben. de organisatie was wel goed hoor

Comment

• Van mij ook een dikke proficiat aan de organisatie.
                        Ik was er voor de derde maal. Vond de de kwaliteit van de auto's hoog was.
                        Of er nu om een schreeuwerige Italiaanse V8, V10 in ligt of een luchtgekoeld V4 ... in hun eigen soort waren het stuk voor stuk zeldzaamheden.
                        En voor de eigenaars de absolute Dreamcar die ze graag eens aan het publiek tonen.
                        Ikzelf had 4 "marginale" amerikanen bij, en als ik zie hoeveel foto's genomen zijn...
                        Zoals eerder door Kawazakske vermeld het is door de verschillende soorten aan auto's bij elkaar dat dit evenement een groot succes is.
                        Doe het maar eens na!!
                        Heb op Zaterdag ook aan de rondrit meegedaan en die was ook af.
                        Ik ben volgend jaar zeker weer bij.

seeya M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
                          Van mij ook een dikke proficiat aan de organisatie.
                          Of er nu om een schreeuwerige Italiaanse V8, V10 in ligt of een luchtgekoeld V4 ... in hun eigen soort waren het stuk voor stuk zeldzaamheden.
                          En voor de eigenaars de absolute Dreamcar die ze graag eens aan het publiek tonen.
                          Ikzelf had 4 "marginale" amerikanen bij, en als ik zie hoeveel foto's genomen zijn...
                          Zoals eerder door Kawazakske vermeld het is door de verschillende soorten aan auto's bij elkaar dat dit evenement een groot succes is.
                          Doe het maar eens na!!

seeya M.
                          Amen!

Bedankt, daar doen we 't voor en daar blijven we 't voor doen.

@ reys: bedankt voor het ritje en de leuke babbel, maar vooral bedankt voor jouw gewaardeerde aanwezigheid. We moeten zeker niet wachten tot volgend jaar om nog eens af te spreken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk Berichten
                            Van mij ook een dikke proficiat aan de organisatie.
                            Doe het maar eens na!!

seeya M.
                            DANKOEWEL DANKOEWEL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                              bedankt oor uw reactie ,

was jij niet mee met de 20 harleys en de oranje ( naam ontbreekt mij) " dukes of hazard musle car ?????? === ONGELOOFLIJK MOOI

SCHITTERENDE MUSTANG moet ik dan wel zeggen ( alle ja als jij het was )

Je zal wss de Shelby bedoelen, ik stond er net achter, letterlijk en figuurlijk in zijn schaduw. (bedankt voor de foto Philip. Volgende keer ga ik gewoon eens wat mensen aanspreken om u te vinden)
                              Last edited by ; 24/05/2010, 12:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kawazakske Bekijk Berichten
                                Je zal wss de Shelby bedoelen, ik stond er net achter, letterlijk en figuurlijk in zijn schaduw. (bedankt voor de foto Philip. Volgende keer ga ik gewoon eens wat mensen aanspreken om u te vinden)
                                Ja kawa, het lijkt er op dat we mekaar steeds mislopen. . Wist niet dat je er al was (Een mens loopt ook niet de hele dag rond ) tot ik je zag naar huis rijden. Gelukkig hing mijn fototoestel nog rond mijn nek.

We treffen mekaar wel nog eens. Wie weet tot 6 juni in Hulshout?

@ Geert: Kijk al uit naar de body-rub volgend jaar, hoop dan wel op modellen zoals de bodypaint-dame!!

Comment

• @ Geert, moet zeggen dat het je goed gelukt is onvindbaar te blijven!
                                  3 x alles afgelopen en ...geen Geert te bespeuren. Gelukkig wel da nieuw speelgoedje

Ombouw, met dank aan Gert Carnewal en Bert Wax-ti!
                                  Betreft de vering (pm) de aangepaste veren en tussenrubbers in combo met een perfecte uitlijning geven nu een ongelofelijke setup!

Ene 't is goed een beetje minder goede kritiek te krijgen. Op het eerste moment niet altijd leuk, en toch dragen die bij tot een verbetering voor de volgende!

@ Dimitri, "rest my case" ??? nergens voor nodig!

Comment

• wat een reacties ! Het is duidelijk dat niet iedereen geïnteresseerd is in de 'dream on wheels' van iemand anders ...

Ik heb tot nu toe alle edities gedaan (eerst met de witte s2000, nu met de Mitsu Evo7 FQ300) en ik blijf dit een fantastisch event vinden. De organisatie is al 3 jaar op rij perfect in orde, het weer is altijd perfect en de wagens worden ieder jaar beter. De lijst hierboven toont toch wel aan dat het niveau immens gestegen is in mijn ogen. De mustangs zijn er steeds, de kit cars nu ook al voor het 2de jaar, de oude moto's en de echte supercars zijn er in alle leeftijden. Meer kan je niet wensen.

Voor mij en de mensen die ik altijd meebreng was dit terug een prachtig dag ! Ik zal nog proberen mijn foto's te posten van zodra het past ! Uiteraard is iedereen ook zo rood als een kreeftje nu

We kijken al uit naar een volgende editie, heel erg bedankt voor deze mooie dag, de foto van m'n wagen en ook om de zon terug te bestellen héhé

Comment

• twas tof , rood ben ik ook .... volgend jaar groteter opkomst denk wordt stil aan international ... vindt het de ideaale dag voor de echte autoliefhhebber
                                      groeten

Comment

Working...
                                      X