Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels III - 23 mei 2010 te Oostrozebeke (België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door burie Bekijk Berichten
    twas tof , rood ben ik ook .... volgend jaar groteter opkomst denk wordt stil aan international ... vindt het de ideaale dag voor de echte autoliefhhebber
    groeten

Bedankt voor alle positieve reacties. En ja, het wordt stilaan internationaal. Dit jaar toch weer wat Nederlanders maar ook Fransen en zelfs een Engelsman die langskwam met zijn tvr cerbera.

Comment

• Dimitri ben jij dit rechts? Was precies maar een blitsbezoekje van de 997 GTrs maar zeker eens de moeite

en mijn eigen favorietje van de dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
        @ Geert, moet zeggen dat het je goed gelukt is onvindbaar te blijven!
        3 x alles afgelopen en ...geen Geert te bespeuren. Gelukkig wel da nieuw speelgoedje

Ombouw, met dank aan Gert Carnewal en Bert Wax-ti!
        Betreft de vering (pm) de aangepaste veren en tussenrubbers in combo met een perfecte uitlijning geven nu een ongelofelijke setup!

Ene 't is goed een beetje minder goede kritiek te krijgen. Op het eerste moment niet altijd leuk, en toch dragen die bij tot een verbetering voor de volgende!

@ Dimitri, "rest my case" ??? nergens voor nodig!

ja aan deze dag zelf heb ik eigelijk niet veel , nauwelijks tijd om tegen de deelnemers te spreken . Moet constant heen en weer fietsen om de wagens op hun plaats te zetten .
        Moet dan ook nog kijken voor de artisten enz enz , eigelijk een dag waar je 's avonds kapot van bent maar op bepaalde momenten is het toch wel echt " kikken " als dit alles samen ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
          Dimitri ben jij dit rechts? Was precies maar een blitsbezoekje van de 997 GTrs maar zeker eens de moeite

Datben ik ja. Favorietje? Bedoel je de wagen of de 2 schone vrouwkes die er mee reden? Die hadden minstens evenveel bekijks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
            Ola !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
              Heb een leuke namiddag gehad tussen glimmende dreamcars!
              Proficiat aan Geert en Dimitri voor de organisatie!

Bedankt Chris dat je er was en voor de leuke babbel!

Comment

• Toeme hé!

Ben toch te vroeg vertrokken, als ik de fotos zie ! Nochthans gebleven tot 16u!
                Maja , kwas al goed gaar gebakken!
                Is Tuurbo nog langs gekomen? Die GT 3 had ik ook nog willen zien....

Comment

• Nee, 'k ben er niet geraakt

Comment

• mijn foto's ;

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• daar ga ik volgend jaar ook naartoe , 1ste klasse wagens , prachtig gewoon
                                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• had het vooral op de porsche maar inderdaad de dames maakten het plaatje alleen maar beter

Comment

• Het evenement was - net zoals eerder jaren - weeral eens meer dan geslaagd!!! Een dikke proficiat aan de organisatoren die alles in goede banen geleid hebben!

Ik vind de sterkte van dit evenement dat er voor iedereen wel iets te zien is, 't is niet enkel een evenement van één bepaald merk of type. En dan maakt het zowat uniek in West-Vlaanderen ; nog enkele jaartje zo voort doen en het kan wel dé referentie worden qua autotreffens in de streek. Keep up the good works, ik zal er ZEKER terug bij zijn volgend jaar!!!

PS. Mijn wagen én ikzelf (in de blauwe polo links) zijn ook enkele keren gespot. Hihi ...

Oorspronkelijk geplaatst door burie Bekijk Berichten
                                      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Bedankt! Wij doen zeker ons best om te blijven doen wat we doen. Bedankt ook om er terug bij te zijn. Jullie zijn er steeds opnieuw bij en dat doet ons plezier.

Comment

• .....
                                          Last edited by ; 07/07/2010, 15:14.

Comment

Working...
                                          X