Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"ITALIATREFFEN 25 april 2010"
Collapse
X
-
-
Staan daar ook wat goedkopere spiders tussen (zoals mijn barchetta?), of moet ik er niet aan denken om hier aan mee te doen?
Wat is de kostprijs om deel te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk BerichtenStaan daar ook wat goedkopere spiders tussen (zoals mijn barchetta?), of moet ik er niet aan denken om hier aan mee te doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk BerichtenStaan daar ook wat goedkopere spiders tussen (zoals mijn barchetta?), of moet ik er niet aan denken om hier aan mee te doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenZolang het uit italie komt is het in orde denk ik
Jammer genoeg kan ik er dit jaar niet bij zijnsigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenIdd, een Barchetta mag er zeker bij. Ik heb trouwens al een paar keer deelgenomen aan dit evenement en het is echt een aanrader als je van Italiaanse auto's houdt of een Italiaanse auto hebt.
Jammer genoeg kan ik er dit jaar niet bij zijn
Il primo giorno italiano
Ronde van Vlaanderen voor oldtimers
Gaperstour kemmel die ik normaal zal meedoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIs een drukke dag 25 april :
Il primo giorno italiano
Ronde van Vlaanderen voor oldtimers
Gaperstour kemmel die ik normaal zal meedoen.
Het zal inderdaad een CO2-rijke dag wordensigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
Comment