Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
DREAMCAR INTERNATIONAL 26e EDITIE 24-25 APRIL 2010
Ik ben ook geweest. Persoonlijk vind ik dat de beurs jaar na jaar slechter wordt en voor de inkomprijs van 13€ er toch wat meer werk van gemaakt mag worden. Ik ben alvast benieuwd naar je foto's.
Pieter & Ik hebben de groeten ontvangen van onze voorzitter van jullie . Spijtig dat we elkaar niet tegen het lijf zijn gelopen. Ik heb nog zitten opletten of ik jullie niet zag.
Ik ben er speciaal niet naar toe geweest omdat het voor mij steeds dieper en dieper valt. Als kind stond het er vol nu zijn er superveel lege plekken en meer standen waar brol wordt aangeboden dan echte wagens. De auto's die er staan zijn ook niets speciaals. Sorry maar voor een Kever en een 2pktje te zien ga ik echt geen naft verrijden en 13eur betalen....
Mijn foto's zullen straks op oldtimersweb staanook ik zie dat het de negatieve richting uitgaat.
Al vond ik het beter dan vorig jaar, er was wel erg weinig volk nu
Als ik dit vergelijk met de eerste keer dat ik er naartoe ging (199
Mijn foto's zullen straks op oldtimersweb staanook ik zie dat het de negatieve richting uitgaat.
Al vond ik het beter dan vorig jaar, er was wel erg weinig volk nu
Als ik dit vergelijk met de eerste keer dat ik er naartoe ging (199
Ik vond het ook gene vette zenne. Dan staat ne mens daar al eens met twee auto's. Bedankt voor ze te fotograferen btw. De rode Kadett City en de gele Kadett B stonden binnen van mij en de rode Manta A stond buiten op de parking.
Kadett A Coupe 1000 ['65], Kadett B Sedan 1.1N ['68], Kadett B Coupe 'Rallye' LS 1.2S+['72], Kadett C1 City DeLuxe 1.2S Automatic ['76], Kadett C2 Coupe DeLuxe 1.2N ['77], Kadett D Sedan 1.2N ['80], Kadett D 4D 1.3N Automatic ['82], Manta A 1.6SR (2.0S) ['74], Manta B1 2.0S ['81], Volvo 145 B20A ['70], Volvo 850GLT B5204FS ['95]
Comment