Het is weer zover : Techno Classica Essen 2010
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Techno Classica Essen 2010
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenhet was zeker meer dan de moeite gisteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenVertel !!! of liever waar zijn de pics
ik was héél hard onder de indruk van de Alfa stand
2 Alfetta's waarvan eentje zonder bodywork
VW stand stond ook geweldig spul
Bugatti stand met een 57S Atalante zwart op geel, Veyron zwart op geel en gele EB110SS!
verdomd sterke show dit jaar in zijn geheel!
je gaat nogal smullen en eigelijk te weinig tijd hebben met 1 dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenpics zullen denk ik morgen online zijn
ik was héél hard onder de indruk van de Alfa stand
2 Alfetta's waarvan eentje zonder bodywork
VW stand stond ook geweldig spul
Bugatti stand met een 57S Atalante zwart op geel, Veyron zwart op geel en gele EB110SS!
verdomd sterke show dit jaar in zijn geheel!
je gaat nogal smullen en eigelijk te weinig tijd hebben met 1 dag
Daarom dat ik altijd 2 dagen naar Techno Classica ga ! en dan nog heb ik geen tijd over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenBen je aan het zeveren over de alfa stand of is het weer zo mottig zoals in parijs ? of zo goed als in Stuttgart retro classics ?
Daarom dat ik altijd 2 dagen naar Techno Classica ga ! en dan nog heb ik geen tijd over.
puur kwijl achtergelaten wil je zeggen
2 Alfetta's
P3
RL
T33/3
156 DTM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenzeveren?
2 Alfetta's
P3
RL
T33/3
156 DTM
Ben ook net terug, was best de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenzeveren?
2 Alfetta's
P3
RL
T33/3
156 DTM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVandaag ook geweest, het was geweldig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenGeweldig was het inderdaad !!! maar ook zeer druk volgens mij de drukste die ik al heb meegemaakt. Mercedes had ook dit jaar weer de stand !
Comment
-
Ben ook geweest gisteren. Wat mij nogal tegenvalt, is dat er zo weinig van de VW Passat te vinden is. Alles over Kevers en Golfjes, maar de Passat is blijkbaar niet interessant genoeg.
Ben eigenlijk op zoek naar boeken over de auto's waar we vroeger mee gereden hebben. Heb bij een standhouder uit Frankrijk (www.motors-mania.com) al 1 gevonden over de Volvo 245. Op hun website staan de Peugeot 504 en Citroën CX, enkel Passat is voorlopig nog niet te vinden, zelfs niet in Autostadt.
Voor de rest veel om over te dromen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BartVD Bekijk BerichtenBen ook geweest gisteren. Wat mij nogal tegenvalt, is dat er zo weinig van de VW Passat te vinden is. Alles over Kevers en Golfjes, maar de Passat is blijkbaar niet interessant genoeg.
Ben eigenlijk op zoek naar boeken over de auto's waar we vroeger mee gereden hebben. Heb bij een standhouder uit Frankrijk (www.motors-mania.com) al 1 gevonden over de Volvo 245. Op hun website staan de Peugeot 504 en Citroën CX, enkel Passat is voorlopig nog niet te vinden, zelfs niet in Autostadt.
Voor de rest veel om over te dromen.
stuur een mail naar Frank: http://www.frenkyautodokument.com/
hij heeft nogal veel steken of kan het wel vinden.
heb daarjuist nog met hem gebeld, over wat je zoekt moet ie wel wat hebben
Comment
-
BMW onderdelen zijn er ook amper te vinden. Wel spijtig. 1 dag was zeker véél te weinig. Je loopt van de ene kant naar de andere en dan nog mis je zoveel. De Gullwing Mercedessen waren precies wel in uitverkoopThe shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenBMW onderdelen zijn er ook amper te vinden. Wel spijtig. 1 dag was zeker véél te weinig. Je loopt van de ene kant naar de andere en dan nog mis je zoveel. De Gullwing Mercedessen waren precies wel in uitverkoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenBMW onderdelen zijn er ook amper te vinden. Wel spijtig. 1 dag was zeker véél te weinig. Je loopt van de ene kant naar de andere en dan nog mis je zoveel. De Gullwing Mercedessen waren precies wel in uitverkoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vond dat er minder stonden dan vroeger
Comment
Comment