Mededeling

Collapse
No announcement yet.

RACEWARS Circuit Zolder 18-04-10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• RACEWARS Circuit Zolder 18-04-10

RACEWARS

Iemand die hier nog iets meer over weet? Want staat maar weinig info op de website/ flyer...

Had er graag wat meer over geweten, want heb wel interesse om daar heen te gaan en eventueel mee te doen met de sprints als het droog blijft!

Nog mensen met interesse?

Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod Bekijk Berichten
    Iemand die hier nog iets meer over weet?
    Er gaan veel Honda Civic's zijn!

Comment

Ja maar zijn de sprints in verschillende klasses? Of kan iedereen tegen iedereen uitkomen ? En hoeveel kost het om mee te doen?

Comment

Race Wars is op zondag 18 april aan zijn zevende editie toe op het circuit van Zolder. Op dit grootste openlucht tuning-evenement in de Benelux krijgen de bezoekers zoals steeds de kans om te genieten van verschillende shows, stunts, shopvillage en niet minder dan 3000 getunde wagens.
        Speciaal voor deze editie zal er een mega stuntshow te zien zijn. Op zone paddock 5 laten 15 Europese toppiloten zien wat ze waard zijn in een NON STOP stuntshow met verschillende bikes & cars. De allerbeste driftpiloten zijn aanwezig, Zij scheuren door bochten en laten de knapste shows zien. Let’s do it fast and furious....
        Wagens vanuit verschillende landen van Europa komen op 18 april naar Zolder om plaats te nemen op het prachtige circuit. Net zoals de voorbijgaande jaren behalen enkel de 100 mooiste wagens een plekje in de ‘Circle of Gold’.
        Meer info op www.racewars.be

Dit vond ik nog op de website van JIM, maar info over de sprints zelf kan ik nergens vinden, dus als iemand mij hier mee verder kan helpen dan hoor ik het graag !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Er gaan veel Honda Civic's zijn!
          En minstens ene volledig standaard del Sol!!!!

Al paar jaar op rij geweest aangezien het vlakbij is voor mij...meestal maar een marginale hoop mensen, ma zijn ook altijd wel een paar toffe dingen te zien.
          Honda Civic Type R EP3 - 200pk
          Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
          Honda Civic Type R EP3 - 250pk
          Honda Del Sol - 120pk

Comment

Working...
          X