Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haspengouw Cabrio 06 juni 2010 - Cabrio Rondrit ‎

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haspengouw Cabrio 06 juni 2010 - Cabrio Rondrit ‎

Zondag 6 juni is traditiegetrouw de vaste afspraak voor de jaarlijkse rondrit voor cabrio-bezitters welke georganiseerd wordt door de Belgian Historic Rallyclub uit Landen. Gezien het succes van vorig jaar opteren de organisatoren opnieuw voor een namiddagrit i.p.v. een volledige dagrit.

Na de Kataraktroute en de Hoeveritten uit vorige jaren staat dit jaar alles opnieuw in het teken van de mooie Haspengouwse Kastelen, maar ... een andere route en dus ook andere kastelen. Inderdaad, de streek van Zuid-Limburg en Haspengouw ligt bezaaid met mooie maar soms verdoken kastelen al dan niet prachtig gerestaureerd en met een afwisselende huidige bestemming. Onder het thema ‘van kasteel tot kasteel’ slenteren de wagens langs meerdere kastelen tijdens hun tocht van om en bij de 85 km. Van verveling zal absoluut geen sprake zijn want het wordt nog spannender wanneer men weet dat er een aantal enerverende opdrachtjes dienen vervuld te worden.

Als startplaats wordt opnieuw gekozen voor het prachtig gerestaureerde Aulnenhof te Walshoutem (Walshoutemstraat 74). Deze vroegere vierkantshoeve welke momenteel uitgebaat wordt als culinaire site, bevindt zich op minder dan één km van afrit 28 op de E40 en is dus vlot bereikbaar. Tevens kan men er sinds dit jaar gezellig overnachten, neem hiervoor een kijkje op www.aulnenhof.be voor meer informatie. Tussen 11u30 en 13u00 kan u daar, geheel vrijblijvend, genieten van een heuse BBQ tegen uiterst scherpe prijzen. Net als vorig jaar betalen volwassenen € 15,00 en de kinderen jonger dan 12 jaar betalen slechts € 10,00. Niettegenstaande de betaling ter plaatse gebeurt, is een reservatie op voorhand noodzakelijk. Vanaf 13 uur wordt er dan gestart met de rondrit. Tussen 16u30 en 17u30 verwachten wij iedereen in Feestzalen British in Bilzen voor de afsluiting van de dag. Deze locatie werd speciaal uitgekozen omdat zij beschikt over een ruime privé-parking en gelegen is op minder dan 1 km van de E313 (oprit 31). Op deze manier kan iedereen vlot huiswaarts keren na deze aangename dag.

Verloren rijden is quasi onmogelijk want iedereen ontvangt een gedetailleerd routeboek waar elke situatie via het gekende bol-pijl systeem wordt aangegeven. Tijdens de route komen ludieke vraagjes en opdrachten aan bod zodat bij aankomst een winnaar uit de bus komt. Vanaf 18 uur kan iedereen weer naar huis.

In de Haspengouw Cabrio Rondrit worden enkel cabrio’s toegelaten ongeacht de ouderdom van de wagen. Zowel jong als oud is welkom maar ... het wordt wel ‘open’ rijden. Deelnemen kan voor slechts € 5,00 per wagen en dit is in feite niet eens de kostprijs van de mooie rallyplaat en het gedetailleerde routeboek.

Hartelijk welkom

Info : www.classic-haspengouw.be

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Normaal gezien aanwezig, eventueel met 2 cabrio's.

Aankomst ook dicht bij thuis, perfect
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Normaal gezien aanwezig, eventueel met 2 cabrio's.

Aankomst ook dicht bij thuis, perfect
      Schitterend.

Morgen het laatste stukske uitzetten en dan de alles op kaart en in bol-pijl zetten.

Comment

Afhankelijk van of ik dan examens heb of niet, aanwezig

Comment

Zal de madam es vragen of ze meekomt, en ken nog vrienden met een cabrio.

Comment

Zeker interesse hier, als ik dat weekend nog niks gepland heb, kom ik
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Parkoers staat op papier, morgen check-up doen.

Comment

Checkup vandaag hebben we niet volledig kunnen uitvoeren, maar voor de rest staat alles op punt.

Comment

Alle bolletjes en pijltjes staan ondertussen op papier.

Gisteren gedeeltelijk checkup met deze wagen...

Vandaag met wat minder pk-geweld.

Comment

Hou er rekening mee dat we misschien op 6 juni naar de stembus moeten...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Rit start toch pas om 13u.

Comment

Ziet er naar uit dat ik die dag wel kan

Comment

dit gaat mss perfect uitkomen daar de Saab rondrit geannuleerd is en ik er verlof voor gevraagd had ...
                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                            dit gaat mss perfect uitkomen daar de Saab rondrit geannuleerd is en ik er verlof voor gevraagd had ...
                            Niks te misschien, gewoon doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                              Niks te misschien, gewoon doen.
                              als m'n verlof goedgekeurd is graag

Comment

Examens en geen geschikte auto maar ik kom zeker kijken in Bilzen.
                                Misschien onderweg ook ergens wat foto's maken.
                                www.flickr.com/buysie

Comment

Eerste voolopige deelnemerslijst op website.

Comment

prima , m'n verlof is goedgekeurd , zet me er maar tussen met de 9.3 .

Wij komen tegen 12u30 , dus de bbq is voor ons niet nodig .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                      prima , m'n verlof is goedgekeurd , zet me er maar tussen met de 9.3 .

Wij komen tegen 12u30 , dus de bbq is voor ons niet nodig .
                                      Wel een kleine moeite doen en het inschrijvingsformulier even downloaden via de site. Invullen en terugmailen zodat we al je gegevens hebben.

Comment

ik heb m'n best gedaan , hopelijk is het gelukt (ben daar gene krak in)

Comment

Working...
                                        X