Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Haspengouw Cabrio 06 juni 2010 - Cabrio Rondrit
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk laat sowieso nog iets weten in dit topic
Comment
-
Update deelnemerslijst en last-minute info op website.
Comment
-
't was een leuke rit
Weer zat helaas niet 100% mee, bij aankomst begon het opeens te stortregenen... ai ai, cabriorondrit in de regen met 1 van de gevaarlijkste cabrio's die er bestaan wanneer het nat is... tof
Het eerste halfuur dus met het dak dicht gereden (tot groot jolijt van mijn vriendin die het koud had ), daarna weer even het dakje omlaag kunnen doen voor een kwartier ofzo tot het weer begon te regenen (wederom was mijn vriendin blij ). Toen het daarna gestopt was hebben we wel de hele rit cabrio kunnen rijden
Wegen waren zalig, het was ook eens leuk om het rustig aan te doen, in tegenstelling tot de autoforum ritten
Enkel de kasseiwegen kwamen me op den duur mijn oren uit, denk dat de halve auto uit elkaar gerammeld is
Op een gegeven moment reed ik achter een witte Z4, pas na een kwartier ofzo viel me de nummerplaat op... 911-DAG... Daggie dus
Helaas niet kunnen praten, een tijdje later reed ik terug voor hem en daarna heb ik hem niet meer terug gezien
Tegen 16u waren we op de eindplek, samen met nog een MX-5 als eersten denk ik. Was nog niet veel te zien, dus zijn we maar richting huiswaarts gereden, wat lekker dichtbij was
De moeite dus, alleen jammer van het weer
Comment
-
Zoals Blackfox zegt, was het een fijne dag, een mooie rit. Als ik het goed voor heb, zijn we samen verkeerd gereden Mijn vriendin had een straat niet gezien en vanaf daar, hebben we moeten zoeken.. tot we ineens aan een kasteel uit het boekje kwamen.
Volgende keer als je mij ziet rijden, beetje lawaai maken, dan drinken we er op
Rond 16u30 op de eindstop aangekomen en na een pintje in de blakende zon ook huiswaarts vertrokken.. voor ons was het nog anderhalf uur
Comment
-
vrijwel de hele rit "open" kunnen rijden , voor en na de rit wat het wel vrij heftig aan het regenen , resultaat --> al die mooi gepoetste wagens errug vuil
al bij al een erg mooie dag en rondrit + dikke wagens
een kleine impressie -->
TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenVolgende keer als je mij ziet rijden, beetje lawaai maken, dan drinken we er op
Comment
-
"Aan allen die gekomen zijn... proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn... ook proficiat."
Ondanks de "natte" start toch de rest van de namiddag cabrio kunnen rijden.
Ondertussen een kleine 500 foto's op de website (www.classic-haspengouw.be) gezet.
De oplossingen van de treiterbladen komen er vandaag of morgen ook op.
Onderweg slecht één minpunt.... een slimme boer....
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten'
Enkel de kasseiwegen kwamen me op den duur mijn oren uit, denk dat de halve auto uit elkaar gerammeld is
-----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenJa die zaten er wel HEEL veel in... Echt wel spannend met de Lambo, tijdens de proefrit
Comment
-
Comment
-
-
Comment