Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montée de Cassel (Fr) 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Montée de Cassel (Fr) 2010

Montée de Cassel 2010 1 mei
    Waar : Cassel in het noorden van Frankrijk
    Wat : Heuvelklim voor Oldtimers (geen competitie en iedereen met een oldtimer toegelaten)
    Foto's 2009 : Cassel 2009

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Foto's online op www.oldtimers.tk

Comment

Blijkbaar hebben wij dezelfde keuze van evenementen Cassel in de voormiddag en Gumball in de avond

Comment

Inderdaad
        Ik vermoed volgende week ook. 'K heb gezien dat je ingeschreven bent in Ronde van het Meetjesland. Ik zal ook meedoen (n°33).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aswin Bekijk Berichten
          Inderdaad
          Ik vermoed volgende week ook. 'K heb gezien dat je ingeschreven bent in Ronde van het Meetjesland. Ik zal ook meedoen (n°33).
          Helaas zal ik niet kunnen meedoen volgende week vorige week heeft mijn piloot een klapband gehad met zijn wagen en je kan al raden wat de gevolgen zijn bij een wagen met een polyester carrosserie hopelijk kunnen we starten in de 6h van Leuven ?
          Daarom dat we gisteren niet met de 308 waren maar met die blauwe Ferrari 400GT.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
            Helaas zal ik niet kunnen meedoen volgende week vorige week heeft mijn piloot een klapband gehad met zijn wagen en je kan al raden wat de gevolgen zijn bij een wagen met een polyester carrosserie hopelijk kunnen we starten in de 6h van Leuven ?
            Daarom dat we gisteren niet met de 308 waren maar met die blauwe Ferrari 400GT.
            Jammer... hopelijk is hij snel hersteld!

Comment

Pics : Montée de Cassel 2010

Comment

Working...
              X