Look under the SpaItalia. I cant find anything about that event. Does anybody have some info?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa Ferrari Days 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sivy Bekijk Berichtenhttp://www.spa-francorchamps.be/en07...incentives.php
Look under the SpaItalia. I cant find anything about that event. Does anybody have some info?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sivy Bekijk BerichtenRead my post again I try to find informations about Ferrari Days, no SpaItalia.
Comment
-
Lees : Spa Ferrari OWNERS day de niet owners zijn er niet gewenst is een privé trackday waarvoor je uitgenodigd moet worden. gaan kijken kan wel dacht ik al kan je niet in de paddock.
Ja de Ferraridays waren er in 2006 voor het laatst
Pics Ferraridays 2006
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sivy Bekijk BerichtenThanks a lot! Now its almost everything clear for me. Almost because I have one more question: Does the normal person (like me) can get on the track at this event?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic1983 Bekijk Berichtenben de afgelopen 2 jaar er ook geweest zonder uitnodiging en kon gewoon doorlopen zonder controle
worden weer 2 mooie dagen in juni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIemand die met zekerheid kan bevestigen dat je hier zo binnen kan?
Ik heb geen zin om naar ginder te rijden en na 10minuten al terug buiten te vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenJij ziet er toch volwassen genoeg uit om je als potentiële koper voor te doen?
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Ferrari days waren gisteren en vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenSpa Italia =/= Spa Ferrari days.
Ferrari days waren gisteren en vandaag.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJuist. Vandaag is ook wel de moeite zeker?
+ YouTube Video
Comment
-
Is toch niet bij iedereen goed meegevallen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
Comment
Comment