Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Supercar Sunday

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

hoe laat zouden we kunnen aanzetten ? zal dan toch eerst maar even gaan kiezen ..maar ze gaan me daar no way tegenhouden ... dat ze daar maar zeker van zijn ...

Comment

De poort is open vanaf 11 uur.

Comment

De laatste informatie hebben wij gisteren via de e-mail verzonden, hopelijk zien wij elkaar de 13e!

Comment

Spijtig dat het samenvalt met de Haspengouwrally.
          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Count me out.
            Net vernomen dat ik tss 10 en 25 juni zonder rijbewijs zal zitten.

Comment

da heb je ni nodig makker ...en als je echt graag uw auto meepakt zal ik sturen en mag jij naast zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                da heb je ni nodig makker ...en als je echt graag uw auto meepakt zal ik sturen en mag jij naast zitten
                Grmbl

Comment

Zeer spijtig Andy! Bedankt voor het doorgeven. Je kunt nog altijd wel met andere Belgische heren meerijden. Na 2 aanwezigheid ben je uiteraard nog welkom!

Comment

Andy, wannes wil vast wel in uw bolide sturen met u d'r naast. We hebben reeds 87 aanmeldingen!

Comment

Ik heb dit evenement redelijk laat opgemerkt.
                      Zijn er onder jullie die gaan?
                      Ik kom vanuit Limburg en zal over Antwerpen zo richting Breda gaan. Anderhalf uur rijden van hieruit.
                      Misschien kunnen we onderweg afspreken en samen verderrijden.

Comment

ik weet het nu nog altijd ni wat ik ga doen ...ik zit op de zaak met een paar zieken en als baas moet je het dan zelf doen ....ik weet niet om hoe laat ik zou kunnen vertrekken en of het dan nog de moeite gaat zijn .

Comment

De Belgen hebben we gemist deze editie! Maar alsnog wat het super. Hier alvast een paar foto's!

Comment

sorry , maar er was hier zo weinig reactie.....ik ben uiteindelijk met een maat mee naar de ring gereden .. ik was eigenlijk een beetje moe ( ik had afgelopen week eens moeten werken en ben dat niet gewoon)
                            ik hoop dat we tegen volgende keer opnieuw een deftige groep bij elkaar krijgen .

Comment

Gelukkig heeft iedereen het recht zelf te beslissen wat hij doet op zo'n dag de Ring is natuurlijk ook niet verkeerd. Er zullen nog meer filmpjes en foto's volgende komende dagen

Comment

Ik kan zeggen dat het een geslaagde dag was. Probeer er volgende keer zeker terug bij te zijn. Toch fijn dat ze voor die 4 belgen (limburgers) een frietkraam hadden staan.
                                Wacht vol ongeduld op meer foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C70 Bekijk Berichten
                                  Ik kan zeggen dat het een geslaagde dag was. Probeer er volgende keer zeker terug bij te zijn. Toch fijn dat ze voor die 4 belgen (limburgers) een frietkraam hadden staan.
                                  Wacht vol ongeduld op meer foto's.
                                  Bedankt voor het langskomen en complimenten voor je S5. Wat een prachtige kleur en wat een formidabel geluid!!

Meer foto's staan inmiddels online, er volgen nog meer: http://www.autogespot.com/nl/item/80...os-deel-1.html

Comment

Filmpjes: http://www.autogespot.com/nl/item/80...-deel-een.html
                                    Meer foto's: http://www.autogespot.com/nl/item/80...deel-twee.html
                                    Meer filmpjes: http://www.autogespot.com/nl/item/80...deel-twee.html
                                    Last edited by ; 16/06/2010, 17:36.

Comment

Working...
                                    X