Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de Ypres Lotus Day

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2de Ypres Lotus Day

Ypres Lotus Day 2010

leuk om te zien, jammer dat het geen echt cabrio weer was

Last edited by Teus; 14/05/2010, 01:34.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Dju! Ik ben dit totaal uit het oog verloren
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        leuk om te zien, jammer dat het geen echt cabrio weer was

123 BEB gisteren nog in Kortrijk tegen gekomen.
        Volgens mij had de organisatie niet op zo'n grote opkomst gerekend !!! parkeren bleek nogal moeilijk bij de eerste stop die verdacht vroeg na het vertrek van de grote markt was ?

Ypres Lotus Day 2010

Comment

opkomst was groter dan verwacht ja. het verbaast me dat ze de rest van de markt niet hebben opengesteld als parkeerruimte.
          ben je de hele dag meegeweest met een Lotus?
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

opkomst was groter dan verwacht ja. het verbaast me dat ze de rest van de markt niet hebben opengesteld als parkeerruimte.
            ben je de hele dag meegeweest met een Lotus?
            Mocht hij meegereden hebben, veronderstel ik dat hij meegeweest is met deze?: http://www.ferrari-world.be/Events%2...20day%2003.jpg
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
              Mocht hij meegereden hebben, veronderstel ik dat hij meegeweest is met deze?: http://www.ferrari-world.be/Events%2...20day%2003.jpg
              Ik heb niet meegereden gewone rondritten zeggen mij niet zoveel en ik heb ook geen Lotus.
              Was daar met mijn ouwe getrouwe E30

Comment

Achzo, ik veronderstelde iets te snel dat je meewas met die Elise R aangezien dat ook een maat is van moyaert, Sam325,... en ik die ook al heb mogen aanschouwen
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  Achzo, ik veronderstelde iets te snel dat je meewas met die Elise R aangezien dat ook een maat is van moyaert, Sam325,... en ik die ook al heb mogen aanschouwen
                  Die Lotus van Howard ? of is het nog een andere ? eigenlijk ken ik niet al te veel van Lotus modellen.
                  Kon toch niet want ik moest nog naar een ander evenement : Lions Historic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                    Volgens mij had de organisatie niet op zo'n grote opkomst gerekend !!! parkeren bleek nogal moeilijk bij de eerste stop die verdacht vroeg na het vertrek van de grote markt was ?
                    We hadden zeker zo'n opkomst verwacht, het is wel zo dat je horeca ver vooruit moet boeken. Vorig jaar hadden we 43 wagens, hoe pretentieus zouden we overkomen mochten we dit jaar aankondigen we 100 wagens zouden hebben gehad.

Eind van de rit waren er toch meer dan 130 (exacte telling moet nog gebeuren)

Bij de eerste stop was er plaats genoeg, we houden wel van een gezellige drukte, zeker in het gezelschap van de kleurrijke Lotussen.

Gemakkelijker gezegd dan gedaan, daarvoor moet stad Ieper voor 100% willen meewerken wat we jammer momenteel nog niet bekomen hebben.

We (en de deelnemers) zijn zeer te spreken over ons event, voor volgend jaar hebben we alweer enkele super ideeën om ons te onderscheiden van de rest.
                    Watch us !! :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door XiPHiAS Bekijk Berichten
                      We hadden zeker zo'n opkomst verwacht, het is wel zo dat je horeca ver vooruit moet boeken. Vorig jaar hadden we 43 wagens, hoe pretentieus zouden we overkomen mochten we dit jaar aankondigen we 100 wagens zouden hebben gehad.

Eind van de rit waren er toch meer dan 130 (exacte telling moet nog gebeuren)

Bij de eerste stop was er plaats genoeg, we houden wel van een gezellige drukte, zeker in het gezelschap van de kleurrijke Lotussen.

Gemakkelijker gezegd dan gedaan, daarvoor moet stad Ieper voor 100% willen meewerken wat we jammer momenteel nog niet bekomen hebben.

We (en de deelnemers) zijn zeer te spreken over ons event, voor volgend jaar hebben we alweer enkele super ideeën om ons te onderscheiden van de rest.
                      Watch us !! :-)
                      Zeker blijven verder doen !!! dan kom ik zeker terug foto's maken ! kleurrijke bende die lotus mannen
                      met in 2011 nog meer deelnemers ! en liefst wat meer classics

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                        Zeker blijven verder doen !!! dan kom ik zeker terug foto's maken ! kleurrijke bende die lotus mannen
                        met in 2011 nog meer deelnemers ! en liefst wat meer classics
                        We doen ons uiterste best, classics is niet evident als het 's morgens als de deelnemers moeten vertrekken aan het regenen is.
                        Ikzelf was vooral in de wolken van het duo rode Elan S2 & Lotus S2 in gold leaf kleuren. Prachtig, de andere oudere Elans kon ik ook wel smaken.

Volgend jaar is het 14d later (02/06/2011) en hopen we op toch iets beter weer! Ik zal wel weer aankondigen op het forum.

Mensen met interesse in foto's en video's ... we centraliseren ze op http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=17&t=2306 - iedereen welkom, geen registratie nodig om foto's te bekijken!

Het was ook op de locale TV ... http://www.focus-wtv.tv/programma/wt...ws-wtv-13-mei# (ik ben de gast dat staat te lullen - een interview geven is niet van de poes)

Comment

Working...
                        X