Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de Ypres Lotus Day
Collapse
X
-
-
Dju! Ik ben dit totaal uit het oog verloren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenleuk om te zien, jammer dat het geen echt cabrio weer was
Volgens mij had de organisatie niet op zo'n grote opkomst gerekend !!! parkeren bleek nogal moeilijk bij de eerste stop die verdacht vroeg na het vertrek van de grote markt was ?
Ypres Lotus Day 2010
Comment
-
opkomst was groter dan verwacht ja. het verbaast me dat ze de rest van de markt niet hebben opengesteld als parkeerruimte.
ben je de hele dag meegeweest met een Lotus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenopkomst was groter dan verwacht ja. het verbaast me dat ze de rest van de markt niet hebben opengesteld als parkeerruimte.
ben je de hele dag meegeweest met een Lotus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenMocht hij meegereden hebben, veronderstel ik dat hij meegeweest is met deze?: http://www.ferrari-world.be/Events%2...20day%2003.jpg
Was daar met mijn ouwe getrouwe E30
Comment
-
Achzo, ik veronderstelde iets te snel dat je meewas met die Elise R aangezien dat ook een maat is van moyaert, Sam325,... en ik die ook al heb mogen aanschouwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenAchzo, ik veronderstelde iets te snel dat je meewas met die Elise R aangezien dat ook een maat is van moyaert, Sam325,... en ik die ook al heb mogen aanschouwen
Kon toch niet want ik moest nog naar een ander evenement : Lions Historic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenVolgens mij had de organisatie niet op zo'n grote opkomst gerekend !!! parkeren bleek nogal moeilijk bij de eerste stop die verdacht vroeg na het vertrek van de grote markt was ?
Eind van de rit waren er toch meer dan 130 (exacte telling moet nog gebeuren)
Bij de eerste stop was er plaats genoeg, we houden wel van een gezellige drukte, zeker in het gezelschap van de kleurrijke Lotussen.
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenopkomst was groter dan verwacht ja. het verbaast me dat ze de rest van de markt niet hebben opengesteld als parkeerruimte.
We (en de deelnemers) zijn zeer te spreken over ons event, voor volgend jaar hebben we alweer enkele super ideeën om ons te onderscheiden van de rest.
Watch us !! :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door XiPHiAS Bekijk BerichtenWe hadden zeker zo'n opkomst verwacht, het is wel zo dat je horeca ver vooruit moet boeken. Vorig jaar hadden we 43 wagens, hoe pretentieus zouden we overkomen mochten we dit jaar aankondigen we 100 wagens zouden hebben gehad.
Eind van de rit waren er toch meer dan 130 (exacte telling moet nog gebeuren)
Bij de eerste stop was er plaats genoeg, we houden wel van een gezellige drukte, zeker in het gezelschap van de kleurrijke Lotussen.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan, daarvoor moet stad Ieper voor 100% willen meewerken wat we jammer momenteel nog niet bekomen hebben.
We (en de deelnemers) zijn zeer te spreken over ons event, voor volgend jaar hebben we alweer enkele super ideeën om ons te onderscheiden van de rest.
Watch us !! :-)
met in 2011 nog meer deelnemers ! en liefst wat meer classics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenZeker blijven verder doen !!! dan kom ik zeker terug foto's maken ! kleurrijke bende die lotus mannen
met in 2011 nog meer deelnemers ! en liefst wat meer classics
Ikzelf was vooral in de wolken van het duo rode Elan S2 & Lotus S2 in gold leaf kleuren. Prachtig, de andere oudere Elans kon ik ook wel smaken.
Volgend jaar is het 14d later (02/06/2011) en hopen we op toch iets beter weer! Ik zal wel weer aankondigen op het forum.
Mensen met interesse in foto's en video's ... we centraliseren ze op http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=17&t=2306 - iedereen welkom, geen registratie nodig om foto's te bekijken!
Het was ook op de locale TV ... http://www.focus-wtv.tv/programma/wt...ws-wtv-13-mei# (ik ben de gast dat staat te lullen - een interview geven is niet van de poes)
Comment
Comment