Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DREAM-CAR.TV EVENT II ZONDAG 5 September

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DREAM-CAR.TV EVENT II ZONDAG 5 September

Beste petrolheadvrienden,

Dream-car.tv organiseert na het grote succes van vorig jaar in de waagnatie te Antwerpen een nieuw event. Dit maal zal Brussels Kart Expo in groot bijgaarden het decor worden, en dit op zondag 5 september 2010.

Het thema van het event is ook dit jaar luxe- sports- and classiccars. Ben je in het bezit van een pareltje of ken je mensen, vrienden of fammilie met een bijzondere auto of ben je gewoon een liefhebber en wil je een leuk dagje uit dan wensen wij u van harte welkom.

Alle wagens die aan de voorwaarden voldoen, worden tentoongesteld op het concours. Er zal naar goede gewoonte een snelle hap en een drankje te verkrijgen zijn, maar er is ook plaats in het mooie restaurant van Brussels Kart voor een uitgebreidere menukaart.

Alle mensen die naar het event afzakken en terplaatse willen gebruik maken van de Karting mogelijkheden krijgen een speciale korting. Om dit alles te kunnen realiseren op deze mooie locatie vragen wij wel een kleine inkomprijs van 3 Euro.

Het event zal doorgaan van 10.00u tot 16.00. op de terreinen van:
    Brussels Kart
    A. Gossetlaan 11
    1702 Groot bijgaarden
    (Het domein ligt direct naast de autostrade en de afrit zellik 21 als je uit de richting van Antwerpen komt)

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Foto's vorige editie http://www.dream-car.tv/photos/album...rst-event.html

Bevestigen kan via onze facebook page of via dirk@dream-car.tv

Comment

opnieuw aanwezig, en nog kort bij huis ook :p

link FB page?
      - Opel Speedster Driver -
      http://speedster1282.webs.com/

Comment

Lijkt me wel eens leuk !

Comment

Facebook link http://www.facebook.com/pages/Dream-...3179306&ref=ts

Comment

DREAM-CAR.TV Event II

Wij doen nog een laatste oproep aan iedereen om al je vrienden en kenissen te verwittigen en mee te nemen naar het event zodat het een groot succes word.

Comment

Is er een voorlopige deelnemerslijst?

Comment

ik wil wel komen met de SRT10

Comment

M'n vader zal er ook zijn met z'n Granturismo en een vriend met een Morgan.

Comment

editt
                    Last edited by Alexx; 28/08/2010, 23:08.
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Als mijn wagen op tijd van de carrosier terug is, kom ik ook af.
                      Ik zal nog een kameraad met een M3 meepakken ook dan.

Comment

q cars zal ook aanwezig zijn op die dag
                        we kijken er naar uit .

Comment

is er een bepaalde selectie van exclusiviteit of mag zowat alles binnen? Als ik lees dat er mensen met hun vrachtwagen willen komen keert mijn maag al om. Sorry voor sommigen maar als een dodge ram of andere brullende kamion als exclusief wordt aanzien? Dan ga ik wel ergens voor 3 euro op een terras een pint drinken.

Comment

een srt-10 is natuurlijk wel een verschrikkelijk lelijke camion dat is waar.

zie je dan liever 35 bmw m3's staan?
                            wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                              is er een bepaalde selectie van exclusiviteit of mag zowat alles binnen? Als ik lees dat er mensen met hun vrachtwagen willen komen keert mijn maag al om. Sorry voor sommigen maar als een dodge ram of andere brullende kamion als exclusief wordt aanzien? Dan ga ik wel ergens voor 3 euro op een terras een pint drinken.
                              Wat is uw vervoermiddel ?
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Iemand van hier die gaat?

Comment

Working...
                                X