Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Week-End de l’Excellence Automobile de Reims Zaterdag 11 en Zondag 12 september

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Week-End de l’Excellence Automobile de Reims Zaterdag 11 en Zondag 12 september

Week-End de l’Excellence Automobile de Reims Zaterdag 11 en Zondag 12 september

Het circuit van Reims klinkt bij iedere autoliefhebber als een klok.
    Dit stratencircuit is driehoekig van vorm en werd in 1926 voor het eerst gebruikt.
    In 1966 werd echter voor het laatst een F1 wedstrijd gereden.Om in 1972 definitief te worden gesloten wegens financiele problemen.

Een group enthousiastelingen die zichzelf "Les Amis du Circuit de Gueux" noemen hebben zich echter over de oude pitlane ontfermt en houden deze zo veel mogelijk in de originele staat.

Daaruit is dan dit evenement ontstaan,dat nu voor de 4de maal doorgaat.

Vorig jaar trok dit klein-Goodwood reeds 40.000 bezoekers.
    Het themamerk voor dit jaar is Skoda,dat een grotere geschiedenis heeft dan je zou denken.
    Maar er is ook nog veel meer speciaals aanwezig.
    Er is ook terug een airdisplay van de Air Force Patrol.

Voor foto´s van vorig jaar : http://nl.tinypic.com/useralbum.php?...XejfJZzQ%3D%3D

.
    Last edited by ; 27/07/2010, 11:45.

Eindelijk eens niet in het zelfde weekend als de Spa 6 Hours dus zit de kans er in dat we in september richting Reims trekken

Comment

Wel tegelijk met de omloop van vlaanderen.
      Waar Perez waarschijnlijk aan de staart komt met de Stratos bij de oldtimers.

.

Comment

Normaal wel aanwezig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
          Wel tegelijk met de omloop van vlaanderen.
          Waar Perez waarschijnlijk aan de staart komt met de Stratos bij de oldtimers.

.
          Dat ging hij in Ieper ook doen maar ik heb daar geen stratos gezien ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
            Dat ging hij in Ieper ook doen maar ik heb daar geen stratos gezien ?
            Ik heb die gasten nog op Goodwood gezien.
            "Normaalgezien" rijden ze in Roeselare ipv. Ieper omdat de Stratos blijkbaar niet klaar was.
            Hij is volledig terug opgebouwd,crash of niet dat weet ik zelf niet.
            Die wagen stond allesinds volledig in andere kleuren.

2009

2010

Comment

Working...
            X