Mededeling

Collapse
No announcement yet.

27ste International Oldtimer Fly / Drive-In 14-15 augustus Schaffen-Diest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door scirocco89 Bekijk Berichten
    Kan zijn da het toch lukt vriendin moet werken die dag, dus kan zij al de spoedgevallen er nog bij doen. En als ze nog wat uurtjes extra overneemt, moet het wel lukken

Ik ben van plan om ander werk te zoeken... maar ik ben er ni goed in met dat zoeken op internet

<goed nieuws !

Ik ook niet tis daarom dat ik nu werk op mijn vroeger stagebedrijf
    Benzine
    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
    Diesel
    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ik kom normaal de zondag es kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Dat weet ik ook

Ik dacht eerder aan een Betaveloce, Elio, Mr JN, Scirocco89, Taunus 12M, Dyaneke, ... en consoorten
        Ik ga zeker proberen te komen (al zal ik ook een stukske karton moeten meebrengen, want sinds kort is de Spider niet meer honderd procent droog )
        Last edited by betaveloce; 05/08/2010, 10:48.
        sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Ik ga zeker komen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            De nieuwe wagens moeten dit NIET doen. Alleen tractoren en grote voertuigen moeten dat doen(en dan onder het differentieël). Erg streng zal er ook niet op gecontroleerd worden.
            Ik heb het zelf meegemaakt dat men kwam klagen, zowel bij moderne wagens als bij de militaire voertuigen. Er wordt streng op gecontroleerd. Nu misschien niet meer, maar toen wel.

Comment

Zoveel moeite om een stuk karton te leggen onder de wagens die lekken? De organisatie legt die regel niet op, ze moeten dat van het vliegveld.

Comment

Ik heb dat nog geene ene keer geweten dat ze daar op controleren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daann Bekijk Berichten
                  zoveel moeite om een stuk karton te leggen onder de wagens die lekken? De organisatie legt die regel niet op, ze moeten dat van het vliegveld.
                  222222
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

Voor mij zaterdag Diest, zondag Wervik.

Stieglitz

Comment

Kleine kans dat ik zaterdag al eventjes kom spoken.

Zondag -> 100% Greta.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stieglitz Bekijk Berichten
                        Voor mij zaterdag Diest, zondag Wervik.

Stieglitz
                        ikke ook wervik, als het niet regent met daisy

Comment

Zoveel moeite om een stuk karton te leggen onder de wagens die lekken? De organisatie legt die regel niet op, ze moeten dat van het vliegveld.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                          222222
                          Had je gelezen wat ik getypt had, dan hadden jullie dit niet neergepend. Dat dit regels zijn van het vliegveld, dat weet ik. Dat wij moeten zorgen dat er geen olie van militaire voertuigen op de grond lekt, dat begrijp ik en daar zal ik ook niet over klagen. Het feit dat enkel - de organisatie zei het zo - de militaire voertuigen dit moeten doen, is voor mij wél een probleem.

Ofwel leg je die regel op voor iedereen - er zijn immers ook gewone oldtimers die olie lekken, net zoals er militaire voertuigen zijn die dit niet doen - ofwel voor niemand.

Ik heb dat nog geene ene keer geweten dat ze daar op controleren.
                          Voor mensen met gewone oldtimers zal dat waarschijnlijk niet opvallen, ik ben daar echter al over aangesproken, dan weet je dat wel

Maar amuseer jullie en maak genoeg foto's, kan ik mee genieten van de andere oldtimers en vliegtuigen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                            Had je gelezen wat ik getypt had, dan hadden jullie dit niet neergepend. Dat dit regels zijn van het vliegveld, dat weet ik. Dat wij moeten zorgen dat er geen olie van militaire voertuigen op de grond lekt, dat begrijp ik en daar zal ik ook niet over klagen. Het feit dat enkel - de organisatie zei het zo - de militaire voertuigen dit moeten doen, is voor mij wél een probleem.

Ofwel leg je die regel op voor iedereen - er zijn immers ook gewone oldtimers die olie lekken, net zoals er militaire voertuigen zijn die dit niet doen - ofwel voor niemand.
                            Zoals ik al zei, die regel is er wél voor iedereen. Ik weet niet hoe het zit in het militaire gedeelte daar zit ik voor niks tussen, maar op de parking voor de oldtimers zal daar niet al te streng op toegekeken worden. Hoewel ik er wel bij blijf, het is toch geen moeite om dat onder je auto te leggen.

Comment

Nog niet meer forumvolk dat afkomt? Come on
                              Wordt er eigenlijk op voorhand ergens afgesproken en samen naar ginder gereden of zien we ginder wel?
                              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                                Wordt er eigenlijk op voorhand ergens afgesproken en samen naar ginder gereden of zien we ginder wel?
                                Er is al een klein groepje dat vooraf samenkomt (Ik, Opelfreak, WV, General Lee misschien, ...) Als je wilt geef ik de locatie? Het afgesproken uur is 13u

Comment

Er is al een klein groepje dat vooraf samenkomt (Ik, Opelfreak, WV, General Lee misschien, ...) Als je wilt geef ik de locatie? Het afgesproken uur is 13u

Betaveloce?

General Lee heeft ondertussen laten weten dat hij ook zeker van de partij is met de knappe 323i

Comment

Zoals ik al zei, die regel is er wél voor iedereen. Ik weet niet hoe het zit in het militaire gedeelte daar zit ik voor niks tussen, maar op de parking voor de oldtimers zal daar niet al te streng op toegekeken worden. Hoewel ik er wel bij blijf, het is toch geen moeite om dat onder je auto te leggen.
                                    De laatste keer dat we daar geweest zijn, was dat niet het geval. Toen was het enkel voor militaire voertuigen.

Comment

Betaveloce?

General Lee heeft ondertussen laten weten dat hij ook zeker van de partij is met de knappe 323i
                                      Sgoe, laat maar weten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                                        Sgoe, laat maar weten!
                                        Je hebt pm

Comment

Ik ga zeker zaterdag komen...hopelijk droog weer..want met een alpine door het slijk liggen rijden,hangt die zeker met de bodem op de grond...Ik kom zonder karton,heeft geen lekage..

Comment

Working...
                                          X