Mededeling

Collapse
No announcement yet.

27ste International Oldtimer Fly / Drive-In 14-15 augustus Schaffen-Diest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Pas terug uit vakantie, vandaar mijn late reactie.

Zaterdagnamiddag rij ik ook naar Schaffen, BCOP staat er elk jaar en mijn OCO'tje mag erbij staan

Comment

Het weer gaat dit jaar een grote spelbreker zijn

Ik vrees voor een drash national op zondag.

Comment

Dat wordt leuk, 3dagen kledder nat staan worden op een parkingKomt wel goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Komt wel goed
          Ik hoop het. Maar ik vrees het. Regen kunnen ze nu eenmaal gemakkerlijker vier dagen op voorhand voorspellen precies...

Weer doet veel aan een treffen: dit jaar BelOTTO 15 graden, minder dan de helft opkomst dan de vorige jaren

Comment

Niet alleen het weer,maar er is veel tedoen dit weekend...aangaande rondritten,en meetings...hopen maar..ik ben er zaterdag zeker..

Comment

't is hier mooi zonnig weer, dus sebiet den OCO starten en naar Schaffen bollen

Comment

Ik ben vandaag ook al eventjes daar geweest... met Greta

Veel volk! Ik denk dat er veel zondagvolk heeft beslist om vandaag al te komen. Hopelijk is het morgen toch nog iet of wat te doen Veel regen moet de plein anders niet krijgen om tot een modderpoel omgetoverd te worden ('t was vandaag hier en daar zelfs al drassig)

En ivm dat probleem voor olielekken: er was een standje waar je voor 1 euro een stuk plastiek kon kopen voor onder de auto te leggen

Milieu

Comment

Ik was er vandaag ook,omdat er morgen veel regen verwacht word...

Comment

enkele sfeerbeelden:

de afwezigen hadden weer ongelijk

Comment

Wat een heerlijke dag, van 8u vanochtend tot 19u rechtgestaan in de volle zon om iedereen een plaatsje te geven. Ik ben nu echt kapot.

Comment

Zelf ook eens geweest met de NPCC. Samen met de Corvettes het terrein op en naast de Abarth kreeg ik nog een Fiat 500.
                        Sinds lang nog eens gaan vliegtuig spotten.

Comment

Vandaag ook geweest, strontnat geworden

Comment

Heb Spook niet zien passeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Heb Spook niet zien passeren
                              Ik ben dan ook twee keer met Greta geweest (zaterdag & zondag)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Ik ben dan ook twee keer met Greta geweest (zaterdag & zondag)
                                Je hebt me sowieso gezien(deed de parking, aléja gisteren dan toch, vandaag was er niet veel te beleven buiten bevriezen en nat worden ), maar ik jou niet, heb te veel auto's gezien.

Comment

Ik heb wel LM006 in de verte zien "driften"

Comment

Ik heb wel LM006 in de verte zien "driften"
                                    *kijkt fluitend de andere kant op*

Gisteren was echt heel geslaagd, zeer mooie opkomst en goed weer.

Comment

Spijtig dat ik niet ben kunnen gaan
                                      Gewoon al om eens te terug op de grond gaan staan waar ik met de parachute gesprongen heb
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

Ik had ook graag gegaan, maar het weer liet het echt niet toe.

Comment

Vandaag ook geweest, strontnat geworden
                                          idd, maar ik vond het toch de moeite. Heel wat mooie auto's gezien en erg gevarieerd! En in het heenrijden toch tenminste nog dakloos kunnen rijden (altijd het positieve van de dingen zien hé )
                                          sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Working...
                                          X