Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood revival 17-19 augustus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goodwood revival 17-19 augustus

Binnen een 6 tal weken is het zo ver, het goodwood revival weekend.
    Zijn er nog mensen van hier die gaan? Voor mij is het de eerste keer en ik vroeg me af welke dag van de drie de beste is?

De revival heb ik nog nooit bezocht(waarschijnlijk doe ik dat volgend jaar eens ipv het Festival of Speed),maar zoiezo zou ik jou aanraden om zeker voor 2 dagen te gaan.

Normaalgezien ga je ogen en tijd tekort komen.

Comment

een paar dagen geleden terug gekomen van de goodwood revival en ik heb er maar één woord voor FANTASTISCH.
      In mei was ik naar de mille miglia geweest en ik moet zeggen dat de revival qua beleving toch erg dicht in de buurt komt van de mille. Binnenkort zal ik nog een hele reeks foto's posten, maar hier alvast een filmpje dat een vriend van mij maakte.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Ik ga toch ook eens die revival moeten doen,alhoewel ik toch denk dat het FOS mij nog steeds meer zal bekoren door zijn diversiteit.

Was je verkleed trouwens.

Comment

zeg euhm in de titel moet het september zijn éh, niet augustus

was er ook afgelopen weekend, weer goed geamuseerd
          de gallery zal morgen in principe online zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Ik ga toch ook eens die revival moeten doen,alhoewel ik toch denk dat het FOS mij nog steeds meer zal bekoren door zijn diversiteit.

Was je verkleed trouwens.
            goh is waar je persoonlijke voorkeur ligt éh
            ik ga juist niet naar FOS vanwege de diversiteit en dat het eigelijk een hillclimb is
            Revival vind ik persoonlijk leuker vanwege dat het alleen classics zijn en het op een echt circuit is
            en vooral dan de sfeer die er is met het verkleden en dergelijke maakt juist het event

Comment

Working...
            X