Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mondial de l'Automobile du 2 au 17 octobre 2010 à Paris Expo
collegas hier zeggen dat je zelfs op een volledige dag niet alles kunt zien, dat zou voornamelijk liggen aan de hoge drukte van mensen die traag rondslenteren.
tijdens de week zou het minder erg moeten zijn.
Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
collegas hier zeggen dat je zelfs op een volledige dag niet alles kunt zien, dat zou voornamelijk liggen aan de hoge drukte van mensen die traag rondslenteren.
tijdens de week zou het minder erg moeten zijn.
waarschijnlijk ga ik morgenavond langs!
Ik ben 4 jaar geleden geweest op een weekdag en ik vond het toen al belachelijk druk. Veel schoolkinderen ook, ik vraag me af wat die daar zoeken. Van de stand van Ferrari zag je amper welke wagens er stonden, of je moest geduld hebben om naar voor te schuiven tussen een bende uitgelaten puberende mohameds...
Comment