Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25 en 26 september 2010 dragraces brustem sint-truiden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 25 en 26 september 2010 dragraces brustem sint-truiden

is er hier iemand die zaterdag of zondag naar de drag-races gaat in Sint-truiden. ( je kan je trouwens nog altijd inschrijven voor te gaan draggen.

Op zaterdag 25 en Zondag 26 september 2010 wordt er een dragrace georganiseerd op de voormalige luchtmachtbasis van Brustem (tegen sint truiden)

Tegelijkertijd wordt er een meeting georganiseerd voor sportwagens en american cars!

Er wordt een Burnoutcontest georganiseerd waar iedereen mag aan deelnemen!

Toegangsprijzen voor mensen die deelnemen aan het treffen van sportwagens en american cars en/of de burnoutcontest:

zaterdag kassa : €20 VV €15
    zondag kassa: €15 VV: €12
    Combitickets kassa: €30 VV €25

Camping kassa:€12 VV:€10 (twee personen +tent of camper) extra persoon kassa 3 euro, Voorverkoop 2 euro!

Toegangsprijzen bezoekers :

Zaterdag kassa: €22 VV: €19
    Zondag kassa: €18 VV:€15
    Combiticket kassa: €35 VV: €30

Camping kassa:€12 VV:€10 (twee personen +tent of camper) extra persoon kassa 3 euro, Voorverkoop 2 euro!

Meer info:

www.eurodrag.com

Hoofdorganisator
    Erwin Raets
    Hooilaar 40
    2230 Herselt
    GSM: 0475/44 36 69
    E-mail : erwin.raets@telenet.be

Medeorganisator
    De Bondt Michael
    Kezeweide 65
    1730 Mollem-Asse
    GSM/ 0476/30 26 48
    E-mail: shadyn2pac@hotmail.com

Hopelijk mogen we jullie verwelkomen op dit evenement op 25 en 26 september!!!!!

baan is zo te zien al geprepareerd

[quote name='v8meetings.nl' date='21 September 2010 - 00:12 AM' timestamp='1285020754' post='120290']
    van de organisator:
    Beste vrienden,
    Vandaag (zondag dus, JD) zijn we op het terrein ECHT begonnen met de voorbereidingen van de baan. De veegwagen is gisteren gepasseerd, en vandaag gingen we erop los met trackbite en rubber, ziehier de eerste resultaten!

[/quote]

klaar om u amerikaanse bolide eens los te laten?

Comment

De 400m is alleen voor echte dragsters zeker? Of mogen gewone auto's ook mee doen?

Comment

Randanimatie door R/C auto's

Comment

als het weer een heel klein beetje meezit dat kom ik wsl af met de corvette ( wel als toeschouwer want staande start daar doe ik niet aan mee)

Comment

Op hun kop gevallen en blijven botsen zeker?
            Die prijzen zijn redelijk van de pot gerukt, vind ik...

Comment

je kan je nog altijd inschrijven voor te draggen
              Inschrijven om mee te doen om te dragracen kan nog steeds!

De geplande 4e race staat voor de deur het is nog steeds mogelijk om via de website (http://www.explosiondragracing.com/ ) in te schrijven. Verzoek is om dit toch zo spoedig mogelijk te doen om het wedstrijdsecretariaat de gelegenheid te geven alle gegevens te verwerken.
              Het inschrijfformulier is te vinden op de website van eXplosion. Inschrijven is heel belangrijk om dit evenement tot een succes te kunnen maken. Zie inschrijfformulier.

Ook is het mogelijk nog in te schrijven aan de poort tijdens het evenement. Hierbij worden € 25,- extra administratiekosten in rekening gebracht.

Nog een aantal deelnemers uit België zou mooi zijn!
              Als dit event een succes wordt dan zal dit de komende jaren terug keren met als voordeel dat er in België een mooi dragrace event plaats vindt zonder dat je er honderden kilometers voor hoeft te rijden.
              schijnt wel met nachtshow en al de andere rommel te zijn.
              bijkomend kan ik me wel voorstellen dat zoon track prepareren best duur kan zijn.
              durf te wedden dat zelfs wannes er amper een burnout kan trekken op die track omdat die zo goed plakt.

ik weet ook dat danny's racing tim komt met hun 3000 pk funnycar. en 2 a 3 jaar terug waren er toch al auto's die al 9 secs reden. het mooie ws toen ook dat je gewoon in de pits kon rondlopen en de draggers bezichtigen. en het geluid dat van zoiets afkomt ga je op geen enkele wagen terugvinden. ( oordopjes meenemen )

moest ik de kans krijgen om ergens op zaterdag eventjes op de track te mogen ga ik het toch doen.
              ik weet dat mijn 140pk v6je niet veel voorsteld, maar het is toch altijd leuk om eens te zien hoe je auto het doet op de 1/4 mile
              Last edited by Timmie; 23/09/2010, 21:53.

Comment

Vandaag een kijkje gaan nemen

Verslag kan je lezen door op onderstaande foto te klikken

Comment

Ik ga er niet bij kunnen zijn .. De inventaris op de zaak loopt een beetje uit .... En het weer is nu ook weeral niet om over naar hujs te schreeuwen ... Spijtig want ziet er een vet deelnemers veld uit ...

Comment

Ikzelf ben daar ook geweest in Brustem tijdens de dragrace's, ik vondt het zeker en vast de moeite om te gaan zien.
                    spijtig genoeg was er zeer weinig belangstelling (en slecht weer)
                    Ook spijtig dat het niet meer zal doorgaan de volgende jaren.
                    Qua prijs kan ik ermee leven als u bekijkt dat er mensen zijn die 50 euro geven voor anderhalf uur voetbal.

greets Gio

Comment

Working...
                    X