Plaatske maken :
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa 6 Hours 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk BerichtenBen vandaag geweest en het was goed. Veel prachtige race wagens en heel wat volk was er.
Foto's volgen later nog.
Hier al ééntje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIn de zon !!! heb die vandaag niet gezien maar wel veel regen wat wel leuk is om te zien op foto maar niet om die foto's te maken
als je geen regen wilt, dan moet je niet naar Spa gaan éh
dat hoort er nu eenmaal bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIn de zon !!! heb die vandaag niet gezien maar wel veel regen wat wel leuk is om te zien op foto maar niet om die foto's te maken
Zondag ongeveer 7 keer doorweekt geregend
Alweer een zalig weekendje geweest
Comment
-
Zeldzaam spul zo'n Aeromax...ondertussen op een week tijd al 3 exemplaren gezien
Vette kleur, was ook een manuele. Eigenaar was wel bezig met z'n dash gedeeltelijk te demonteren...elektronica-problemen so it seemed
911 Speedster op de oldtimerparking (waarvan de selectie nogal vreemd was bij momenten...Honda NSX, Mazda MX5, BMW E36,...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtentja
als je geen regen wilt, dan moet je niet naar Spa gaan éh
dat hoort er nu eenmaal bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenGeen huidige F1-waarden qua geluid, maar toch meer dan hard genoeg als ze voorbij de pitstraight komen
en je kan terug onderscheiden welke wagen het is
die nieuwe maken zo'n hoog pitchend geluid dat het eigelijk ook soms pijn begint te doen
Comment
-
Mijn kennis van oude F1-wagens is "nogal beperkt" om het zacht uit te drukken, hoogstens een paar auto's die ik herken: ERA R4D, Scarab (buitenbeentje), Maserati, de Ferrari 156 Sharknose (die op zondag niet meer in actie is gekomen, heeft alleen de formatie/opwarmronde gereden en daarna via de oude pitstraat van het circuit afgegaan...owv het weer? spijtig iig)
2 jaar geleden naar de F1 gaan kijken, gelukkig aan verlaagd tarief (tickets overgekocht van familie die er gewonnen had) want ik vond dat een behoorlijke tegenvaller.
Die karren rijden enorm snel, maar tegelijk ook zo totaal effortless rond (of zo lijkt het van buitenaf) waardoor het al snel saai werd imo.
Bij de oude F1 ligt dat iets anders...al van verschillende personen gehoord dat de coureurs tijdens de zware regenbui de safetycar (Seat Leon, geen Cupra ofzo) niet konden/durfden bijhouden in de dubbele linkse
Superzalig om die dingen oversturend uit de bocht te zien komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMijn kennis van oude F1-wagens is "nogal beperkt" om het zacht uit te drukken, hoogstens een paar auto's die ik herken: ERA R4D, Scarab (buitenbeentje), Maserati, de Ferrari 156 Sharknose (die op zondag niet meer in actie is gekomen, heeft alleen de formatie/opwarmronde gereden en daarna via de oude pitstraat van het circuit afgegaan...owv het weer? spijtig iig)
2 jaar geleden naar de F1 gaan kijken, gelukkig aan verlaagd tarief (tickets overgekocht van familie die er gewonnen had) want ik vond dat een behoorlijke tegenvaller.
Die karren rijden enorm snel, maar tegelijk ook zo totaal effortless rond (of zo lijkt het van buitenaf) waardoor het al snel saai werd imo.
Bij de oude F1 ligt dat iets anders...al van verschillende personen gehoord dat de coureurs tijdens de zware regenbui de safetycar (Seat Leon, geen Cupra ofzo) niet konden/durfden bijhouden in de dubbele linkse
Superzalig om die dingen oversturend uit de bocht te zien komen
Inderdaad de eigenaar van de Sharknose is terug binnen gegaan omdat hij het te gevaarliijk vond, hij kent de wagen nog niet goed genoeg, is in juli aan zijn rug geopereerd en wilt geen schade aan de wagen.
Er waren die race al 10 wagens minder op de grid vanwege de regen en hij is niet de enigste die na een rondje of twee terug is binnen gegaan.
Daarentegen met zijn Stanguellini is hij wel blijven rijden in de regen, wat goedkoper om te maken en vooral die wagen kent hij goed
Comment
Comment