Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa 6 Hours 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb er alle begrip voor hoor, het was regelrecht hondenweer op dat moment...idem voor de toeschouwers

Vond het gewoon spijtig, want voor mij 1 van de knappere wagens van het veld.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Ik heb er alle begrip voor hoor, het was regelrecht hondenweer op dat moment...idem voor de toeschouwers

We mogen nog blij zijn dat er gereden is want een maand geleden op de Nürburgring (AvD OGP) was het boeken toe en naar huis voor iedereen dan sta je daar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

dat vind ik ook en ik heb gelukkig al heel wat tijd met de wagen mogen doorbrengen
        wilde alleen dat ik er goed in paste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
          We mogen nog blij zijn dat er gereden is want een maand geleden op de Nürburgring (AvD OGP) was het boeken toe en naar huis voor iedereen dan sta je daar...
          aja
          met die mist
          heb het gehoord
          das pas erg
          alhoewel dat ze op het einde van de dag toch nog een beetje gereden hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
            aja
            met die mist
            heb het gehoord
            das pas erg
            alhoewel dat ze op het einde van de dag toch nog een beetje gereden hebben
            Het weer in de Eifel is me nogal wat ! vorig jaar ook prijs met een mist zo dik dat ik het circuit niet eens meer kon zien

Comment

Historic F1 :

Spa 6 Hours race 2

Comment

Working...
              X