Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Zoute Grand Prix 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• The Zoute Grand Prix 2010

Gaat door op vrijdag en zaterdag aanstaande. Alle verdere info:

www.zouteautomobileclub.be

BMW stelt er de nieuwe X3 voor en ook alle andere sponsors hebben een podium met wat moois ...

Momenteel al op display:

Bugatti Veyron Roadster
    Lambo LP560
    Rolls Ghost
    Maserati GranCabrio
    Alfa 8C
    Porsche 997 TTS
    Boxster Spyder

etc ...

Ik denk dat het wel de moeite zal zijn
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

'k ga nekeer gaan zien. Do I bring a camera or not?
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
      'k ga nekeer gaan zien. Do I bring a camera or not?
      I would say yes

't Ziet er echt wel spectaculair uit ... met hooibalen en witte hekjes, beetje GoodWood FoS-stijl
      1994 Mercedes SL320
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Hoe laat begint dat , en waar juist in Knokke ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Hoe laat begint dat , en waar juist in Knokke ?
          Place m'as tu vu of de Golf, denk ik.

Ik weet van een vriend die meedoet dat hij tussen 9u45 en 10u zich moet aanmelden voor de TC ... dus ik veronderstel vanaf een uur of 9?

Aankomst is voorzien om 16u zaterdagmiddag.

Volgens dat ik weet komen ze op vrijdag naar Aalbeke ... ik heb horen zeggen dat ze stoppen aan VDC Houtimport, maar of dat klopt???

In elk geval zijn er nu al enkele oldtimers in Knokke, hier is al een paar keer een AC Cobra voorbijgebulderd met een onvoorstelbare sound.
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Volgens dat ik weet komen ze op vrijdag naar Aalbeke ... ik heb horen zeggen dat ze stoppen aan VDC Houtimport, maar of dat klopt???
            Heb je een uur ook ?

Comment

Heb je een uur ook ?
              Nope!

Hier net wat boodschappen moeten gaan doen, ja hallo

Drietal Bugatti's tegengekomen, op een tankstation langs de Natienlaan stonden een Enzo, een California en een oude Rolls Cabrio te tanken ... aan de Colruyt een LP640 gezien ... En dan hier en daar verspreid al wat oudere Astons, Bentleys en Austin Healeys.

Zalig
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ziet er inderdaad de moeite uit. Ik ga zaterdag misschien eens kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Place m'as tu vu of de Golf, denk ik.

Ik weet van een vriend die meedoet dat hij tussen 9u45 en 10u zich moet aanmelden voor de TC ... dus ik veronderstel vanaf een uur of 9?

Aankomst is voorzien om 16u zaterdagmiddag.

In elk geval zijn er nu al enkele oldtimers in Knokke, hier is al een paar keer een AC Cobra voorbijgebulderd met een onvoorstelbare sound.
                  Tegen 12u moet de eerste wagen aankomen bij Vandecasteele in Aalbeke jammer dat ze slecht weer uitgeven toch eens gaan zien !

Comment

Wordt nice. Zaterdag staan alle Maserati's op de zeedijk. Dat wordt een vet zicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                      Tegen 12u moet de eerste wagen aankomen bij Vandecasteele in Aalbeke jammer dat ze slecht weer uitgeven toch eens gaan zien !
                      Om 12uur dus ...
                      indien droog weer kom ik ook eens loeren

Comment

Heb je een uur ook ?

9u vertrekken ze voor de rondrit, vrijdag en zaterdag. Vrijdag aankomst Knokke rond 17u, zaterdag 16u.

2500€ inschrijvingsgeld Je krijgt wel 50% korting

Comment

aller morgen aalbeke dan of zaterdag knokke, zal precies de moeite zijn

Comment

ik zou in de namiddag graag panningpics gaan maken....maar ik kreeg de roadbook niet van de organisatie
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Comment

jammer dat er zoveel hautain volk rond liep. Toen ik daar rond liep in mijn werkkleren werd ik serieus scheef bekeken. Iets later toen ik een eigenaar aansprak bleek dat hij eigenlijk niks van auto's kende en dat ding enkel had omdat hij met z'n geld geen blijf kon en toen ik kwam aandraven met mijn volkswagentje werd ik weggestuurd wegens "u bent van lagere klasse, wat had u verwacht".

Zeer pijnlijk voor een auto liefhebber zoals ik om zo iets te moeten aanschouwen...beetje deprimerend eigenlijk
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Comment

jammer dat er zoveel hautain volk rond liep. Toen ik daar rond liep in mijn werkkleren werd ik serieus scheef bekeken. Iets later toen ik een eigenaar aansprak bleek dat hij eigenlijk niks van auto's kende en dat ding enkel had omdat hij met z'n geld geen blijf kon en toen ik kwam aandraven met mijn volkswagentje werd ik weggestuurd wegens "u bent van lagere klasse, wat had u verwacht".

Zeer pijnlijk voor een auto liefhebber zoals ik om zo iets te moeten aanschouwen...beetje deprimerend eigenlijk
                                vet: Het is Knokke, zo'n dingen kan je daar wel verwachten.
                                Cursief: No fucking way? Waar werd je weggestuurd?

Comment

Hmmm, zo al geen zin meer om te gaan dan...
                                  Dikke nekken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                                    Hmmm, zo al geen zin meer om te gaan dan...
                                    Dikke nekken
                                    je moet ZEKER gaan, echt waar. De wagens die er staan zijn echt pareltjes en er zijn dingen bij die ik wss nooit meer op straat zal zien. De eigenaars tja, er zitten toffe mensen bij, maar de meeste zijn toch wat bekakt :s eerste keer eigenlijk dat ik zo iets meemaak.

Ik mocht vertrekken toen ik aankwam en de bora wou parkeren op de zeedijk, nog VOOR de hekkens van het event. Maja, stond daar vol contiGT's en Porka's enz...dus mijn wagen was "te min" om zo dicht bij de ingang te staan. Er was nogtans nergens een aanduiding.

da's nu al mijn 2e aanvaring op korte tijd met een knokkenaar ivm dat onderwerp....naja, op het einde van de dag ben ik toch de slimste, dus dat troost me wel wat
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Comment

mja
                                      en dat rijd dan rond met een duidelijk foute replica!
                                      vermoedelijk een 250GTE dat daar onder zit die daar dus voor vernield is

je moet zeggen dat ie volgende keer beter een echte moet kopen of anders eentje die beter op een echte lijkt

Comment

Was het de eigenaar van die Testa Rossa wat niks van auto's kent ?
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

Working...
                                        X