Oorspronkelijk geplaatst door Vicious
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The Zoute Grand Prix 2010
Collapse
X
-
als ik de route wist met een straat of 3 waar ze passeren, dan zou ik daar morgen supervette pannings kunnen van maken maar helaas...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEnig idee waar ze vertrekken en om hoe laat, want ik las ook ergens iets over de golf?
ze vertrekken om 9 uur of dezelfde plek op den duik als vanochtend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenals ik de route wist met een straat of 3 waar ze passeren, dan zou ik daar morgen supervette pannings kunnen van maken maar helaas...
Zou inderdaad wel vet zijn om zo langs het parcour te kunnen gaan staan
Comment
-
gisteren in knokke geweest als ik dit geweten had was ik vlug eens gaan kijken(maarja moest nog werken aan de skyline en dat gaat toch voor)
heb er wel nog zien rijden in het west vlaamse landschap, was wel grappig enorm veel ant regenen en al die mensen zonder dak, ze keken toch maar betreurd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk wil die niet poetsen. Is die niet met leder overtrokken langs buiten?Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenZag er idd een 'lederen' auto uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenInderdaad, hierop zie je het misschien iets beter:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet is echt zot vandaag, de hele zeedijk staat ook vol met Ferrari's/Porsches/lambo's/Masers/Rolls/.../
Al 5 Alfa 8c's gezien vandaag.
Ook schitterend om ze vanochtendvroeg in de regen zien te vertrekken, uiteraard dakloos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenOm hoe laat komen ze eigenlijk aan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet is echt zot vandaag, de hele zeedijk staat ook vol met Ferrari's/Porsches/lambo's/Masers/Rolls/.../
Al 5 Alfa 8c's gezien vandaag.
Ook schitterend om ze vanochtendvroeg in de regen zien te vertrekken, uiteraard dakloos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk BerichtenEn fotokes gemaakt?
Comment
Comment