Man das prachtig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
The Zoute Grand Prix 2010
Collapse
X
-
Miljaar dat was toch eens de moeite om met mijne snotneus en koppijn in de wind te gaan staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenNog foto's van de wagens op de verhoogjes toevallig? Veyron anyone?
Comment
-
Vrijdagmorgen ook even tot in Knokke gebold...
Comment
-
Deze namiddag ook de hevige wind getrotseerd om al dat moois te gaan bewonderen. 't Was voor mij de eerste keer dat ik zoveel Lamborghinis bij mekaar zag, best wel de moeite.
Bij het binnenrijden in Knokke ook nog een Mini op m'n wagen 'geknald'. De best wel leuk ogende 26-jarige jongedame had iets te laat geremd en was door het natte gladde wegdek in m'n gat geschoven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenDe best wel leuk ogende 26-jarige jongedame had iets te laat geremd en was door het natte gladde wegdek in m'n gat geschoven .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk BerichtenNog foto's van de wagens op de verhoogjes toevallig? Veyron anyone?
Comment
-
-
Voor de liefhebbers van de randanimatie even deze beelden posten, best een indrukwekkend gebeuren voor de eerste editie van dit evenement, ik verwachte iets heel kleinschalig maar er is verdomd veel geld in gepompt, aan de andere kant ik had het kunnen weten knokke zoute natuurlijk
Knokke Zoute Grand Prix 2010, randanimatie xD
Comment
-
Comment
Comment