Ik ga iig met m'n franse kist
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenheeft er al iemand z'n kaarten ontvangen , ze zeggen eigenlijk niet wanneer ze opsturen na betaling .
Ik moet de mijne zelfs nog bestellen.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben er nog nooit geweest.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenheeft er al iemand z'n kaarten ontvangen , ze zeggen eigenlijk niet wanneer ze opsturen na betaling .
Komen vaak vrij laat, geen zorgen over maken. Als het je te lang duurt (indien je daarvoor nog weg moet en de aansluiting maakt), gewoon bellen en dan leggen ze dat wel klaar aan de ingang.
Comment
-
Aanwezig met de RS2!
De arrival met Simoni z'n RS2 vorig jaar ga ik nooit vergeten
Stuk in de nacht komen we daar toe aan de ingang van de camping , waar een vriendelijke neger er ons op attent maakt dat we eigelijk niet tot aan de pitch mogen rijden:
"I'm sorry guys, but the muffler on the car is too loud"
..."there is no muffler on the car "
Maar daar was driftende intussen zatte Frank met z'n VX, die in z'n ultieme engels de beste man wist te overtuigen
Comment
-
heb ff contact gehad met de organisatie omwille dan de data , er namelijk staan 2 verschillende op hun site :
van 30 juni tm 3 juli OF 1 juli tm 3 juli ...
Blijkbaar is het evenement van 30 tm 3 .
Ik heb nu m'n hotelbooking laten veranderen , ik kom nu de'n 30ste aan ipv den 1ste en ben weer weg den 2de ipv de 3de , dan heb ik 3 "rustige" kijkdagen en valt de overdrukke zondag weg , vele beter zo .
Ik veronderstel dat hun "weekendticket" de volledige 4 dagen omvat , dus ook de donderdag ...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenheb ff contact gehad met de organisatie omwille dan de data , er namelijk staan 2 verschillende op hun site :
van 30 juni tm 3 juli OF 1 juli tm 3 juli ...
Blijkbaar is het evenement van 30 tm 3 .
Ik heb nu m'n hotelbooking laten veranderen , ik kom nu de'n 30ste aan ipv den 1ste en ben weer weg den 2de ipv de 3de , dan heb ik 3 "rustige" kijkdagen en valt de overdrukke zondag weg , vele beter zo .
Ik veronderstel dat hun "weekendticket" de volledige 4 dagen omvat , dus ook de donderdag ...
Had al eens een mail gestuurd maar geen reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk denk dat dat kan als je met het Goodwood Hotel werkt, maar das natuurlijk wel prijzig.
Ik ga daar eens rechtstreeks naar bellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenIk denk dat dat kan als je met het Goodwood Hotel werkt, maar das natuurlijk wel prijzig.
Begin december nog geprobeerd om daar een kamer te boeken.
Ik denk dat ze het gewoon voorbehouden voor de deelnemers en hun eigen genodigden.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDaar zal niets meer lukken,al volgeboek sinds het Festival of Speed vorig jaar.
Begin december nog geprobeerd om daar een kamer te boeken.
Ik denk dat ze het gewoon voorbehouden voor de deelnemers en hun eigen genodigden.
.
Moet wel aangezien de data nog niet bekend waren...heb jij geen idee of er van die VIP Arrangementen "te koop" zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMoet wel aangezien de data nog niet bekend waren...heb jij geen idee of er van die VIP Arrangementen "te koop" zijn?
Enjoy official corporate hospitality at the 2023 Goodwood Festival of Speed. Book your hospitality packages here for high octane entertainment at Goodwood.
Maar ik denk niet dat het is wat je zoekt,vervoer en overnachtingen zijn er nergens bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMoet wel aangezien de data nog niet bekend waren...heb jij geen idee of er van die VIP Arrangementen "te koop" zijn?
.
Comment
-
De persdag in Goodwood zit er al op.
Het verlangen groeit alweer.
+ YouTube Video
Met Mika Hakkinen op een baantje dat als dienstweg gebruikt wordt tijdens het Festival.
+ YouTube Video
Comment
Comment