Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival of Speed 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Comment

en nu maar hopen op mooi weer
        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
          en nu maar hopen op mooi weer

Laat ons hopen.

Fiat Mephistopheles

Comment

't is 3x op rij prachtig weer geweest, ik vrees een beetje voor dit jaar

Goodwood

Comment

fuck ik twijfel hard!

Comment

Ik ga voor de eerste maal naar Goodwood FOS. Tickets van het festival heb ik al maar heb te laat gekeken voor mijn logement dus dat wordt waarschijnlijk camping. Is de camping een aanrader en zijn de sanitaire voorzieningen wat deftig? Verder vraag ik me ook af of je je auto daar vlakbij kan zetten want anders wordt dat veel gesleur?

Hopelijk kan iemand die al ervaring heeft met het event mij een antwoord geven op deze vragen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTom Bekijk Berichten
                  Ik ga voor de eerste maal naar Goodwood FOS. Tickets van het festival heb ik al maar heb te laat gekeken voor mijn logement dus dat wordt waarschijnlijk camping. Is de camping een aanrader en zijn de sanitaire voorzieningen wat deftig? Verder vraag ik me ook af of je je auto daar vlakbij kan zetten want anders wordt dat veel gesleur?

Hopelijk kan iemand die al ervaring heeft met het event mij een antwoord geven op deze vragen...

Ik heb geen ervaring met de camping,ik weet wel dat ge voor de prijs van een campeerplaats een hele mooie hotelkamer hebt.
                  Ik vrees er zelfs voor dat de camping ook al een uitverkocht zal zijn.
                  Ikzelf heb begin november een hotel geboekt en vond al niets meer dat ons beviel in de direckte omgeving,ik slaap nu hier en ze hebben nog plaats en de prijs valt mee. Wel een uurtje rijden naar GW.

.

Comment

Een uurtje rijden is wel ver vind ik. De organisatie heeft een extra camping geopend met 280 plaatsen dus dat is nog een optie. We zijn wel met drie dus de campingkosten kunnen we al delen...

Nog een vraag: tegen welk uur moet iedereen het 'festivalterrein' verlaten?

Bedankt alvast voor je reactie ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTom Bekijk Berichten
                      Een uurtje rijden is wel ver vind ik. De organisatie heeft een extra camping geopend met 280 plaatsen dus dat is nog een optie. We zijn wel met drie dus de campingkosten kunnen we al delen...

Nog een vraag: tegen welk uur moet iedereen het 'festivalterrein' verlaten?

Bedankt alvast voor je reactie ;-)
                      Het is doenbaar,de parking die ik uitkies is normaalgezien soepel te bereiken.

Ik denk dat wij ooit eens tot rond 20u zijn blijven rondtsjolen.Toen hebben ze toch wel aangedrongen om het terrein te verlaten.
                      Al de genodigden begonnen in Rolls-Royce´s toe te komen aan het kasteel voor het feestje.
                      Dit jaar heb ik voor het eerst eens beelden daarvan gezien,niet gewoon!!!

.

Comment

Dat moet waarschijnlijk wel spectaculair zijn om al die RR's daar te zien toekomen

Ik zal er met mijn reisgezellen over praten en dan zien we wel of we al dan niet camping nemen...
                        Maar misschien best dat ik niet te lang meer wacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Al de genodigden begonnen in Rolls-Royce´s toe te komen aan het kasteel voor het feestje.
                          Dit jaar heb ik voor het eerst eens beelden daarvan gezien,niet gewoon!!!

.
                          Linkje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            Linkje?
                            Gevonden!!!
                            Deze is wel van enkele jaren geleden,ergens moet er ook nog een nieuwer staan.
                            Vanaf 4.00 ,de rest van het filmpje is natuurlijk ook het bekijken waard.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Mooi filmpje

Comment

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Leuk filmpje

Comment

Welke is de beste dag om te gaan ? is dat te doen voor 1 dag ? Tickets enkel rechtstreeks bij organisatie te koop ?

Wil het ook wel eens zien en zou graag wat advies hebben.

Comment

op 1 dag ga je natuurlijk niet alles zien , maar je gaat er zeker geen spijt hebben dat je toch de verplaatsing gemaakt hebt .

Persoonlijk zou ik geen zondag nemen wegens de drukte .
                                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

we gaan met een groep van +- 10 man en overnachten zaterdag in portsmouth
                                        net de tickets besteld ... nu wachten
                                        Filmpje Ardennenrit juni 2010

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                                          Welke is de beste dag om te gaan ? is dat te doen voor 1 dag ? Tickets enkel rechtstreeks bij organisatie te koop ?

Wil het ook wel eens zien en zou graag wat advies hebben.
                                          Ik ga altijd voor 2 dagen,op 1 dag is het te doen maar het is super vemoeiend,op en af en daar heel de dag rondlopen.
                                          Ga 2 dagen en geniet ervan.

Oorspronkelijk geplaatst door dResign Bekijk Berichten
                                          we gaan met een groep van +- 10 man en overnachten zaterdag in portsmouth
                                          net de tickets besteld ... nu wachten
                                          Ik denk dat we toch moeten stoppen met topic´s te openen over GW.
                                          Weer 10 man meer dat daar gaat rondlopen.

Comment

Working...
                                          X