Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenen nu maar hopen op mooi weer
Laat ons hopen.
Fiat Mephistopheles
Comment
-
Ik ga voor de eerste maal naar Goodwood FOS. Tickets van het festival heb ik al maar heb te laat gekeken voor mijn logement dus dat wordt waarschijnlijk camping. Is de camping een aanrader en zijn de sanitaire voorzieningen wat deftig? Verder vraag ik me ook af of je je auto daar vlakbij kan zetten want anders wordt dat veel gesleur?
Hopelijk kan iemand die al ervaring heeft met het event mij een antwoord geven op deze vragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTom Bekijk BerichtenIk ga voor de eerste maal naar Goodwood FOS. Tickets van het festival heb ik al maar heb te laat gekeken voor mijn logement dus dat wordt waarschijnlijk camping. Is de camping een aanrader en zijn de sanitaire voorzieningen wat deftig? Verder vraag ik me ook af of je je auto daar vlakbij kan zetten want anders wordt dat veel gesleur?
Hopelijk kan iemand die al ervaring heeft met het event mij een antwoord geven op deze vragen...
Ik heb geen ervaring met de camping,ik weet wel dat ge voor de prijs van een campeerplaats een hele mooie hotelkamer hebt.
Ik vrees er zelfs voor dat de camping ook al een uitverkocht zal zijn.
Ikzelf heb begin november een hotel geboekt en vond al niets meer dat ons beviel in de direckte omgeving,ik slaap nu hier en ze hebben nog plaats en de prijs valt mee. Wel een uurtje rijden naar GW.
.
Comment
-
Een uurtje rijden is wel ver vind ik. De organisatie heeft een extra camping geopend met 280 plaatsen dus dat is nog een optie. We zijn wel met drie dus de campingkosten kunnen we al delen...
Nog een vraag: tegen welk uur moet iedereen het 'festivalterrein' verlaten?
Bedankt alvast voor je reactie ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTom Bekijk BerichtenEen uurtje rijden is wel ver vind ik. De organisatie heeft een extra camping geopend met 280 plaatsen dus dat is nog een optie. We zijn wel met drie dus de campingkosten kunnen we al delen...
Nog een vraag: tegen welk uur moet iedereen het 'festivalterrein' verlaten?
Bedankt alvast voor je reactie ;-)
Ik denk dat wij ooit eens tot rond 20u zijn blijven rondtsjolen.Toen hebben ze toch wel aangedrongen om het terrein te verlaten.
Al de genodigden begonnen in Rolls-Royce´s toe te komen aan het kasteel voor het feestje.
Dit jaar heb ik voor het eerst eens beelden daarvan gezien,niet gewoon!!!
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenAl de genodigden begonnen in Rolls-Royce´s toe te komen aan het kasteel voor het feestje.
Dit jaar heb ik voor het eerst eens beelden daarvan gezien,niet gewoon!!!
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenLinkje?
Deze is wel van enkele jaren geleden,ergens moet er ook nog een nieuwer staan.
Vanaf 4.00 ,de rest van het filmpje is natuurlijk ook het bekijken waard.
+ YouTube Video
Comment
-
-
we gaan met een groep van +- 10 man en overnachten zaterdag in portsmouth
net de tickets besteld ... nu wachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk BerichtenWelke is de beste dag om te gaan ? is dat te doen voor 1 dag ? Tickets enkel rechtstreeks bij organisatie te koop ?
Wil het ook wel eens zien en zou graag wat advies hebben.
Ga 2 dagen en geniet ervan.
Oorspronkelijk geplaatst door dResign Bekijk Berichtenwe gaan met een groep van +- 10 man en overnachten zaterdag in portsmouth
net de tickets besteld ... nu wachten
Weer 10 man meer dat daar gaat rondlopen.
Comment
Comment