Het vreemdste is nog dat het nu de 4de x op rij prachtig weer was, zuiden van Frankrijk style (except the food)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenEven quoten uit deelnemersboekje:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenPics dankzij Karl Zijs
Is het een omgebouwde van JE ENGINEERING ? Is het een V8 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtensinds gisterennacht weer thuis , het waren weer 3 vermoeiende dagen .
Ik had zelfs de kracht niet om foto´s te nemen terwijl ik er andere jaren zo´n 1000 heb.
Op zondag was ik iets beter,maar geen kracht zodat we wel een en ander gemist hebben(we zijn oa niet op het rallyparcours geraakt).
Zodoende wat minder kunnen genieten dan andere jaren.
Volgende keer trek ik er zoiezo 3 dagen naar toe want in 2 is het tegenwoordig niet meer te doen om alles te zien.
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenHet vreemdste is nog dat het nu de 4de x op rij prachtig weer was, zuiden van Frankrijk style (except the food)
GW 2007
Dit jaar was het gelukkig anders.
Wel heb ik super genoten van mijn rit naar GW en naar het hotel ´s avonds,een prachtig ritje.De Z4 was een lekker speeltuig voor deze wegen,zijn eerste grote roadtrip.Alleen wilde de staart wel wat zijn eigen weg zoeken op slechtere wegen.
Op de terugweg heb ik een hele tijd enkele auto´s achter een Globuy mini gereden,iemand van hier.Alexanderr zal het wel niet geweest zijn denk ik?
Na Patje007 ook nog een ontmoeting gehad met een forummer (Nitrox of zo),in de toiletten.It's Not What You Think
Comment
-
Hey Rik , weekend is superdruk geweest zekers ?
Echt jammer dat ik zo weinig tijd had zaterdag maar dat gaan we zeker eens goedmaken .
Op de terugweg vrijdag naar het hotel had ik ook ff een mini achter mij , een classic met superbrede heupen achteraan en een "supercharched" embleempje , pas op de hoge toeren kreeg ik dat gebakje van m'n achterbumper
Kreeg nadien wel thumbs up vd bestuurder ...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenEn nog de beste....
ik dacht dat erger dan de 'well hung meat company' niet meer kon1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Fantastische set foto's....
Comment
Comment