Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival of Speed 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goodwood Festival of Speed 2011

Goodwood Festival of Speed 2011 1-3 Juli 2011

Elk jaar beginnen we er vroeger en vroeger aan.

We zijn er nog 10 maanden vanaf maar toch begint het bij mij nadat ik de mail met de datums voor het Festival weer te kriebelen.

Veel nieuws is er verder nog niet,maar het zal zoals altijd top zijn,zonder twijfel.

Wie is er hier nog van plan om er deze keer naar toe te gaan?

Om al weer in de mood te komen,hier de hoogtepunten van 2010.

De zoektocht naar een hotel kan terug beginnen.
    Whether you’re looking for hotels, homes, or vacation rentals, you’ll always find the guaranteed best price. Browse our 2,563,380 accommodations in over 85,000 destinations.

Een goede tip om de tunnel te boeken,probeer via deze site,klik op de eerste pagina op UK als jou land,verderop kan je het toch veranderen.
    Zoals het er nu uitziet spaar je al wat pinten uit.

.
    Last edited by ; 01/11/2010, 20:37.

ik ga er weer naartoe
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

net ook het hotel geboekt & de tickets al geregeld , nu m'n verlof nog ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
        net ook het hotel geboekt & de tickets al geregeld , nu m'n verlof nog ...
        Heb je dichtbij een hotel kunnen vinden?
        Ik ben hier iets aan het zoeken en zit al terug een eindje van Goodwood zelf.Ik heb natuurlijk een vrouwlijke reisgezel die ik tevreden moet stellen.

Comment

Ik heb een gezellig hotelletje gevonden op 25 min rijden van Goodwood (heb ik eerst nog een lekker cabrioritje) , het lijkt ook een erg mooie omgeving aan de kust (ik ga ook samen met m'n vrouw )

Waratah Lodge is a family run Bed and Breakfast in Hayling Island, fully double glazed, centrally heated and comfortably furnished. You will be warmly welcomed and we are happy to direct you to the historical cities, towns and places of interest within easy travelling distance. The Lodge is located just a few minutes walk away from the sea, a nature reserve and trails.
          Last edited by patje007; 01/11/2010, 22:53.

Comment

Ik heb een gezellig hotelletje gevonden op 25 min rijden van Goodwood (heb ik eerst nog een lekker cabrioritje) , het lijkt ook een erg mooie omgeving aan de kust (ik ga ook samen met m'n vrouw )

http://www.waratahlodge.co.uk/

Ik heb iets geboekt in Crawley vlakbij Gatwick Airport.We zullen zondagmorgen wel een ritje moeten doen van een uur.
            Gelukkig is het ideaal om de AA-route naar Goodwood te volgen en aan onze favoriete parking uit te komen.

.

Comment

Zit er nu al een paar jaar aan een stuk op te kwijlen, en denk dat ik er dit jaar ook maar eens werk van maak!
              1984 BMW M635CSi F u n
              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Idem, al kan de proclamatie mogelijks weer roet in 't eten strooien

Comment

wacht maar niet te lang als je nog een hotel in de buurt wil vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                    Zit er nu al een paar jaar aan een stuk op te kwijlen, en denk dat ik er dit jaar ook maar eens werk van maak!

Je bent niet de enige: altijd dilemma; werchter of goodwood maar voor 2011 zou goodwood wel eens kunnen winnen

Comment

wacht maar niet te lang als je nog een hotel in de buurt wil vinden
                      Kans lijkt me reëel dat ik eerder een campingplekje zou zoeken

Comment

Volgend jaar ook present.

Vorig jaar zjn we de zaterdag vertrokken, dan een hotelleke geboekt in Crawley, daar wat lekker rondgehangen in de lokale pubs.

De zondag dan opt gemak vertrokken naar Goodwood, klein uurtje rijden maar zeer goed te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                          Daarvoor ben je al te laat!

Comment

Daar moet je toch eens geweest zijn
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Comment

het lijkt belachelijk, maar wat is er daar juist te doen op goodwood? Het ziet er me de max uit om naar toe te gaan om te kijken maar hoe zit het in elkaar? Of is het de bedoeling dat je met uw eigen wagen mee doet...

Comment

*al zin in*

Wel nog oplapwerk aan de poutrellium dome!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                                    het lijkt belachelijk, maar wat is er daar juist te doen op goodwood? Het ziet er me de max uit om naar toe te gaan om te kijken maar hoe zit het in elkaar? Of is het de bedoeling dat je met uw eigen wagen mee doet...

Meedoen met je eigen wagen, dan mag je al van iets van heel goeien huize hebben...
                                    Tenzij je bedoelt naar ginds rijden met je eigen classic/moderner exoot. Dat doet een hoop bezoekers, zoals je elk jaar op de foto's kan zien.

Comment

wel ik denk van dit jaar ook nog eens te gaan .. is altijd zwaar de moeite !!

Comment

Vanop de camping aan de weg de vertrekkende vette karren aansporen tot hard revven.

"I can hear your cock!" (inside joke)

Comment

Working...
                                        X