Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival of Speed 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ga iig met m'n franse kist

Comment

heeft er al iemand z'n kaarten ontvangen , ze zeggen eigenlijk niet wanneer ze opsturen na betaling .
      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Ik ben er nog nooit geweest.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
          heeft er al iemand z'n kaarten ontvangen , ze zeggen eigenlijk niet wanneer ze opsturen na betaling .
          Ik denk dat de kaarten pas opgestuurd worden vanaf een bepaalde datum,of wanneer ze van bij de drukker komen.
          Ik moet de mijne zelfs nog bestellen.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ik ben er nog nooit geweest.
          Gewoon doen.

.

Comment

Komen vaak vrij laat, geen zorgen over maken. Als het je te lang duurt (indien je daarvoor nog weg moet en de aansluiting maakt), gewoon bellen en dan leggen ze dat wel klaar aan de ingang.

Comment

Aanwezig met de RS2!

De arrival met Simoni z'n RS2 vorig jaar ga ik nooit vergeten

Stuk in de nacht komen we daar toe aan de ingang van de camping , waar een vriendelijke neger er ons op attent maakt dat we eigelijk niet tot aan de pitch mogen rijden:

"I'm sorry guys, but the muffler on the car is too loud"
              ..."there is no muffler on the car "

Maar daar was driftende intussen zatte Frank met z'n VX, die in z'n ultieme engels de beste man wist te overtuigen

Comment

heb ff contact gehad met de organisatie omwille dan de data , er namelijk staan 2 verschillende op hun site :

van 30 juni tm 3 juli OF 1 juli tm 3 juli ...

Blijkbaar is het evenement van 30 tm 3 .

Ik heb nu m'n hotelbooking laten veranderen , ik kom nu de'n 30ste aan ipv den 1ste en ben weer weg den 2de ipv de 3de , dan heb ik 3 "rustige" kijkdagen en valt de overdrukke zondag weg , vele beter zo .

Ik veronderstel dat hun "weekendticket" de volledige 4 dagen omvat , dus ook de donderdag ...

Comment

heb ff contact gehad met de organisatie omwille dan de data , er namelijk staan 2 verschillende op hun site :

van 30 juni tm 3 juli OF 1 juli tm 3 juli ...

Blijkbaar is het evenement van 30 tm 3 .

Ik heb nu m'n hotelbooking laten veranderen , ik kom nu de'n 30ste aan ipv den 1ste en ben weer weg den 2de ipv de 3de , dan heb ik 3 "rustige" kijkdagen en valt de overdrukke zondag weg , vele beter zo .

Ik veronderstel dat hun "weekendticket" de volledige 4 dagen omvat , dus ook de donderdag ...
                  Heb jij toevallig weet of je bepaalde vip-packs kan krijgen? Ik zou een leverancier naar ginder willen sturen met z'n madam maar dan moet het wel all-in zijn. Dus afhalen van de luchthaven/trainstation, hotel, rondleiding ter plekke evtl etc.
                  Had al eens een mail gestuurd maar geen reactie.

Comment

Ik denk dat dat kan als je met het Goodwood Hotel werkt, maar das natuurlijk wel prijzig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Ik denk dat dat kan als je met het Goodwood Hotel werkt, maar das natuurlijk wel prijzig.

Ik ga daar eens rechtstreeks naar bellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Daar zal niets meer lukken,al volgeboek sinds het Festival of Speed vorig jaar.
                        Begin december nog geprobeerd om daar een kamer te boeken.
                        Ik denk dat ze het gewoon voorbehouden voor de deelnemers en hun eigen genodigden.

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                          Daar zal niets meer lukken,al volgeboek sinds het Festival of Speed vorig jaar.
                          Begin december nog geprobeerd om daar een kamer te boeken.
                          Ik denk dat ze het gewoon voorbehouden voor de deelnemers en hun eigen genodigden.

.

Moet wel aangezien de data nog niet bekend waren...heb jij geen idee of er van die VIP Arrangementen "te koop" zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Moet wel aangezien de data nog niet bekend waren...heb jij geen idee of er van die VIP Arrangementen "te koop" zijn?
                            Hier,maar er is ook al niet veel meer over.

Enjoy official corporate hospitality at the 2023 Goodwood Festival of Speed. Book your hospitality packages here for high octane entertainment at Goodwood.

Maar ik denk niet dat het is wat je zoekt,vervoer en overnachtingen zijn er nergens bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Veel bezoekers die tevreden zijn van hun hotel boeken gewoonweg voor het volgende FOS zonder de datum te weten,zodra de data bekend worden gemaakt zet de hoteluitbater de kamers vast.

.

Comment

Ik em da oeik mee maa kempink pietsjke.

Dees jaar weer, jongens?

Moet wel nog wat herstelwerken doen aan de poetrellieyum doom.

Comment

Zin wil, maar ik denk eerder es voor Le Mans of de N24 te kiezen...

Comment

gek, goodwood is toch veel vetter

I'm in!

Comment

Tickets + camping hier alleszins al lang besteld

Comment

oh yeah ...

Comment

De persdag in Goodwood zit er al op.

Het verlangen groeit alweer.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met Mika Hakkinen op een baantje dat als dienstweg gebruikt wordt tijdens het Festival.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X