Welk "thema" (lees: rond welk merk/model) is 't dit jaar?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goodwood Festival of Speed 2011
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWelk "thema" (lees: rond welk merk/model) is 't dit jaar?- 2011 Festival of Speed Theme: Racing Revolutions – Quantum Leaps That Shaped Motor Sport.
- Indy 500 Celebration
- Jaguar Cars to celebrate Iconic E-Type at Festival of Speed
- 50 Jaguars at Goodwood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk denk dat we toch moeten stoppen met topic´s te openen over GW.
Weer 10 man meer dat daar gaat rondlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk denk dat we toch moeten stoppen met topic´s te openen over GW.
Weer 10 man meer dat daar gaat rondlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dResign Bekijk BerichtenBeter 10 belgen dan 10 hollanders
Eentje om naar uit te kijken dit jaar.Redelijk uniek dat deze buitenkomt.
.
Comment
-
Voor wie een leuke route wil naar GW,laat de GPS jou van Folkestone naar Upwaltham rijden,nog voor je in Upwaltham komt zal je al gewoon aan de auto´s zien wie er op weg is naar GW.
Dan volg ik persoonlijk richting East Dean om dan richting Goodwood House te volgen en neem ik de straat :New Barn Hill
http://www.viamichelin.nl/web/Itiner...routeConso=5.6
Rode vlag is de ingang van de parking die ik na al die jaren het handigste vind.
Dan kom je binnen aan het stuk waar ze met de Porsche Cayenne´s rondcrossen http://www.youtube.com/watch?v=VhhIzVshm-I ,en net onderaan de heuvel (Molecomb corner- http://www.goodwood.co.uk/festival-of-speed/event- explorer/interactive-map.aspx ) zelf zodat je ook dicht bij het rallyparcours zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenPrima , ik zal de Z4 in het oog houden dan onderweg ...
Hoewel,zaterdagavond slapen wij in Crawley,dan zou het wel eens kunnen zijn dat we dezelfde weg nemen.
Er rijd nog een blauwe Audi TT mee met ons,hetzelfde type als de jouwe maar een coupé.
Moest je ons willen spotten op de parking of onderweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenik kom donderdag reeds aan en vertrek zaterdag , ALS m'n verlof goedgekeurd wordt uiteraard ...
We bellen dan wel ff
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBagger, ik ben dit compleet vergeten.. en ik zeg al elk jaar dat ik wil gaan.
Haalbaarheid hotel/camping/tickets/enz ATM? Op de website kan je nog tickets kopen, chunnel is ook nog vrij, hotels, eten, enz?
Thanks!
Ik denk wel dat je op de tunnel nog een plaatsje vind,ikzelf vertrek op zaterdag heel vroeg(6u-ongeveer 60€ H&T) en dan is er altijd nog veel plaats op hoor.
Een hotel is wat anders natuurlijk,ikzelf heb al een reservatie van voor nieuwjaar en slaap in Crawley,ongeveer op 1 u rijden.Iets betaalbaars dichterbij zal bijna onmogelijk zijn nu.En ze hebben nog plaats: http://www.booking.com/hotel/gb/qual...king_confemail
De camping is reeds lang uitverkocht en voor de prijs van het kampeerterrein heb ik toch een schone hotelkamer zé(veel goedkoper zelfs)
Maar de rit er naartoe is heerlijk.
Eten en drank is er in overvloed op GW zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk had evt gedacht om met een Viano Marco Polo te gaan, zijn er daar parkeerplaatsen?
Anders plan ik het voor volgend jaar..TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe omstandigheden zijn gewijzigd, ik mag België volgende week niet verlaten. Toch niet voor zo'n lange periode. Dan maar volgend jaar, staat intussen genoteerd.
Ik hoop voor jou dat je toch kunt gaan
Volgens jaar, it is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichtenals ik m'n verlof niet krijg heb ik direct kaarten en logies over ...
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe omstandigheden zijn gewijzigd, ik mag België volgende week niet verlaten. Toch niet voor zo'n lange periode. Dan maar volgend jaar, staat intussen genoteerd.
Ik hoop voor jou dat je toch kunt gaan
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk plan 't ook al enkele jaren maar telkens komt er weer iets tussen...
Volgens jaar, it is!
In 2001 ben ik dan voor het eerst geweest,dit jaar voor de 11de keer dus.
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenIk wil ook al een paar jaar gaan, maar heb gewoon geen vrienden
Je mag nog altijd achterrijden naar ginder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenYES , m'n verlof is goedgekeurd !
Comment
Comment