Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goodwood Festival of Speed 2011

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Welk "thema" (lees: rond welk merk/model) is 't dit jaar?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Welk "thema" (lees: rond welk merk/model) is 't dit jaar?
      http://www.goodwood.co.uk/downloads/...une-2011-3.pdf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Ik denk dat we toch moeten stoppen met topic´s te openen over GW.
        Weer 10 man meer dat daar gaat rondlopen.
        "Attendance is capped at 150.000"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
          Ik denk dat we toch moeten stoppen met topic´s te openen over GW.
          Weer 10 man meer dat daar gaat rondlopen.
          Beter 10 belgen dan 10 hollanders
          Filmpje Ardennenrit juni 2010

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dResign Bekijk Berichten
            Beter 10 belgen dan 10 hollanders
            Das ook weer waar.

Eentje om naar uit te kijken dit jaar.Redelijk uniek dat deze buitenkomt.

.
            Last edited by ; 17/06/2011, 01:45.

Comment

Voor wie een leuke route wil naar GW,laat de GPS jou van Folkestone naar Upwaltham rijden,nog voor je in Upwaltham komt zal je al gewoon aan de auto´s zien wie er op weg is naar GW.
              Dan volg ik persoonlijk richting East Dean om dan richting Goodwood House te volgen en neem ik de straat :New Barn Hill

http://www.viamichelin.nl/web/Itiner...routeConso=5.6

Rode vlag is de ingang van de parking die ik na al die jaren het handigste vind.
              Dan kom je binnen aan het stuk waar ze met de Porsche Cayenne´s rondcrossen http://www.youtube.com/watch?v=VhhIzVshm-I ,en net onderaan de heuvel (Molecomb corner- http://www.goodwood.co.uk/festival-of-speed/event- explorer/interactive-map.aspx ) zelf zodat je ook dicht bij het rallyparcours zit

Comment

Prima , ik zal de Z4 in het oog houden dan onderweg ...
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                  Prima , ik zal de Z4 in het oog houden dan onderweg ...
                  Jij bent er al van de vrijdag,ik kom pas op zaterdagmorgen toe,en aangezien jij de zaterdagavond al vertrekt.Mogelijks missen we elkaar.
                  Hoewel,zaterdagavond slapen wij in Crawley,dan zou het wel eens kunnen zijn dat we dezelfde weg nemen.

Er rijd nog een blauwe Audi TT mee met ons,hetzelfde type als de jouwe maar een coupé.
                  Moest je ons willen spotten op de parking of onderweg.
                  Last edited by ; 19/06/2011, 10:56.

Comment

ik kom donderdag reeds aan en vertrek zaterdag , ALS m'n verlof goedgekeurd wordt uiteraard ...

We bellen dan wel ff

Comment

Bagger, ik ben dit compleet vergeten.. en ik zeg al elk jaar dat ik wil gaan.

Haalbaarheid hotel/camping/tickets/enz ATM? Op de website kan je nog tickets kopen, chunnel is ook nog vrij, hotels, eten, enz?

Thanks!

Comment

ik kom donderdag reeds aan en vertrek zaterdag , ALS m'n verlof goedgekeurd wordt uiteraard ...

We bellen dan wel ff
                        Dat zou toch echt wel kl*t* zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Bagger, ik ben dit compleet vergeten.. en ik zeg al elk jaar dat ik wil gaan.

Haalbaarheid hotel/camping/tickets/enz ATM? Op de website kan je nog tickets kopen, chunnel is ook nog vrij, hotels, eten, enz?

Thanks!
                        Tickets die laat bestelt zijn,moeten afgehaald worden aan de ingang.Maar ze ter plaatse kopen is niet mogelijk.
                        Ik denk wel dat je op de tunnel nog een plaatsje vind,ikzelf vertrek op zaterdag heel vroeg(6u-ongeveer 60€ H&T) en dan is er altijd nog veel plaats op hoor.
                        Een hotel is wat anders natuurlijk,ikzelf heb al een reservatie van voor nieuwjaar en slaap in Crawley,ongeveer op 1 u rijden.Iets betaalbaars dichterbij zal bijna onmogelijk zijn nu.En ze hebben nog plaats: http://www.booking.com/hotel/gb/qual...king_confemail
                        De camping is reeds lang uitverkocht en voor de prijs van het kampeerterrein heb ik toch een schone hotelkamer zé(veel goedkoper zelfs)
                        Maar de rit er naartoe is heerlijk.
                        Eten en drank is er in overvloed op GW zelf.

Comment

Ik had evt gedacht om met een Viano Marco Polo te gaan, zijn er daar parkeerplaatsen?

Anders plan ik het voor volgend jaar..

Comment

Ik had evt gedacht om met een Viano Marco Polo te gaan, zijn er daar parkeerplaatsen?

Anders plan ik het voor volgend jaar..
                            als ik m'n verlof niet krijg heb ik direct kaarten en logies over ...

Comment

De omstandigheden zijn gewijzigd, ik mag België volgende week niet verlaten. Toch niet voor zo'n lange periode. Dan maar volgend jaar, staat intussen genoteerd.

Ik hoop voor jou dat je toch kunt gaan

Comment

De omstandigheden zijn gewijzigd, ik mag België volgende week niet verlaten. Toch niet voor zo'n lange periode. Dan maar volgend jaar, staat intussen genoteerd.

Ik plan 't ook al enkele jaren maar telkens komt er weer iets tussen...
                                Volgens jaar, it is!

Comment

Ik wil ook al een paar jaar gaan, maar heb gewoon geen vrienden
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

als ik m'n verlof niet krijg heb ik direct kaarten en logies over ...
                                    Is dat nu nog niet zeker,wisselen met een collega!!

Iets mispeutert,Blake?

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                    Ik plan 't ook al enkele jaren maar telkens komt er weer iets tussen...
                                    Volgens jaar, it is!
                                    De eerste keren dat ik er een aankodiging van zag kwam er ook altijd iets tussen.
                                    In 2001 ben ik dan voor het eerst geweest,dit jaar voor de 11de keer dus.

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Ik wil ook al een paar jaar gaan, maar heb gewoon geen vrienden
                                    ?Die heb je toch niet nodig om naar daar te rijden,vrienden maak je daar ook wel.
                                    Je mag nog altijd achterrijden naar ginder.
                                    Last edited by ; 21/06/2011, 00:05.

Comment

Familiale zaken, Icefarmer

Comment

YES , m'n verlof is goedgekeurd !

Comment

YES , m'n verlof is goedgekeurd !
                                          Amai,dat moet een opluchting zijn.

Comment

Working...
                                          X