Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel (15 tot 23 januari 2011)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
    Goja, heb 't ook 3 keer moeten vragen hoor. En wachten tot wanneer dat "deftig" koppel er uit was.

Er liepen daar ook een bosje mensen rond in smoking, die dachten waarschijnlijk dat het toen soirée was zeker?

Den besten was ik trouwens nog vergeten. Ik zit daar in die A6 en die informant komt obligatoir naast mij zitten en m'n maat die achter mij zat vroeg in welke motorisaties die A6 uit kwam. Die kerel begint daar wat te vertellen en toen vroeg ik 'm in welkéén we nu zaten.
    Die antwoord daar zo "in de diesel ...", ik kijk zo naar de toerenteller en zie daar dat staan:

Gaat tot 8000 toeren.

Ik van "ah, leuken diesel dat, die wil ik ook wel ", dan begint die 'm daar uit te praten van "ik weet het eigenlijk niet, je zou beter eens naar het plakaat gaan kijken naast de auto".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
      wij gaan de laatste dag pas, 23ste
      Wij gaan vandaag ook, voor de 2de keer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Ik vertrek binnen 29 minuten!
        Ah, cool... Wij vertrekken pas rond 13u....

Comment

• Ik heb ook nog wat foto's:

Comment

• En nog.....

Comment

• En de tijdelijk laatste 2:

Comment

• Ik vond het maar triestig. Heb er amper 2,5 uur rondgelopen... .
                The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Zo ook even een kijkje gaan nemen.

Comment

• Lekkere grote foto's !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      Ben ook juist terug:

- bij Audi ben ik gaan lopen want veel teveel volk
                      - RCZ en 508 zijn knap!
                      - Nieuwe X3 is knap
                      - 9-5 vond ik wat tegenvallen qua interieur
                      - S60 vond ik ook wat tegenvallen qua interieur
                      - Hyundai Genisis is zeer nice!
                      - het droomsalon met 50 droomwagens vond ik wel leuk, maar moest ik geen gratis kaarten hebben gehad voor het salon zelf zou ik niet nog eens 7€ betaald hebben.

Op drie uur tijd waren we rond, inclusief de moto's
                      Wij hebben al bijna 3u gedaan over die 2 hallen bij de moto's.

Sjans dat ik elk jaar wel aan gratis kaarten geraak, anders zou ik nie gaan. Nen hoop jung die overal onder de voeten lopen, ik heb daar klein manne zien pinkers van moto's proberen afsleuren en van die dingen. En als ge dan zelf es ergens wou proefzitten (auto of moto maakte nie uit) moest ge eerst wachten tot papa eindelijk zijne kleine is tegen zijn oren petste.

Comment

• Bij de moto's enkel bij BMW, KTM en Triumph gaan kijken. Bij de auto's ook een hoop overgeslaan hoor. Heb niet echt de behoefte om bij slopel te gaan kijken bvb
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Bij de moto's enkel bij BMW, KTM en Triumph gaan kijken. Bij de auto's ook een hoop overgeslaan hoor. Heb niet echt de behoefte om bij slopel te gaan kijken bvb
                          Opel was nochtans goed bezig (toen ik daar was) met een uitleg over de Ampera in 4 talen...
                          There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            Heb je dat verteld? Zoja zou ik het niet pikken.
                            Wij rijden onze tweede A6 en hebben zonder uitnodiging en zonder veel discussie de A8, A7 en A6 op ons gemak mogen bekijken...

Comment

Was er gisteren dan een gala-avond?
                              Voor de hal met dreamcars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                Voor de hal met dreamcars.
                                Ah, je kon daar de vrijdagavond ook al in?

Hoe dan?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vrijdag was enkel voor de Gala-avond.

Comment

Vrijdag was enkel voor de Gala-avond.
                                    DING DONG, aarde aan Daann.

Dat had ik onderhand al door, maar voor wie was die Gala-avond dan?
                                    Voor mensen die minstens 5 keer per week de Lippenslaan op en af rijden in Knokke of wat moest je daarvoor doen?

Comment

• Een uitnodiging hebben/krijgen/kopen.

Comment

Een uitnodiging hebben/krijgen/kopen.
                                        Dus je kon toen ook al 7€ betalen en gaan kijken?
                                        Dat was toch maar open de zaterdag en zondag?

Comment

DING DONG, aarde aan Daann.

Dat had ik onderhand al door, maar voor wie was die Gala-avond dan?
                                          Voor mensen die minstens 5 keer per week de Lippenslaan op en af rijden in Knokke of wat moest je daarvoor doen?
                                          Gij zijt echt wel het grootste licht op aarde geloof ik hoor.

Comment

Working...
                                          X