Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosalon Brussel (15 tot 23 januari 2011)
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenGij zijt echt wel het grootste licht op aarde geloof ik hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenUw schoonpa moet een "slijtige" mens zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDus je kon toen ook al 7€ betalen en gaan kijken?
Dat was toch maar open de zaterdag en zondag?
Neen. Je kon daar enkel binnen als je een uitnodiging voor de gala-avond had aangezien het daar gala-avond was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenGast.
Neen. Je kon daar enkel binnen als je een uitnodiging voor de gala-avond had aangezien het daar gala-avond was.
Die uitnodiging via de garage gekregen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenGast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat is er gelijk ook niet naast.
Comment
-
En die Alpina B5 mits juist kleur (zoals in die dream cars dinges) is een vette ketel!
(gsm foto's)
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ook even een vraag over de Mazda stand:
Ik kreeg op zondag van een van de hostesses hulp bij een offerte voor een Mazda 5, voor verdere vragen had ik ook haar contactgegevens gekregen. Natuurlijk ben ik die op het autosalon kwijtgespeeld
Enig idee hoe ik aan deze conactgegevens kan komen? En werken deze mensen op commissie? Het was een jongere dame met blond-bruin haar, ik schat ergens in de 20. Enige hulp is welkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freditor Bekijk Berichtenvoor verdere vragen had ik ook haar contactgegevens gekregen.
Enig idee hoe ik aan deze conactgegevens kan komen? En zou ze met me afspreken ? Het was een jongere dame met blond-bruin haar, ik schat ergens in de 20. Enige hulp is welkom
Comment
-
Comment