Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel (15 tot 23 januari 2011)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
    Schoonpa had ook gevraagd om eens naar de A6 te mogen kijken, en hij mocht gewoon niet... Die mens rijdt is zijn derde A6 aan 't verslijten en reed daarvoor met een 100. Als je dan ziet dat er van die eerder vernoemde mensen wel de kans krijgen... Ergerlijk.
    Uw schoonpa moet een "slijtige" mens zijn....
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
      Gij zijt echt wel het grootste licht op aarde geloof ik hoor.
      Eindelijk, je hebt 't door.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Uw schoonpa moet een "slijtige" mens zijn....
        Bij wijze van spreken hé .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Dus je kon toen ook al 7€ betalen en gaan kijken?
          Dat was toch maar open de zaterdag en zondag?
          Gast.
          Neen. Je kon daar enkel binnen als je een uitnodiging voor de gala-avond had aangezien het daar gala-avond was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
            Gast.
            Neen. Je kon daar enkel binnen als je een uitnodiging voor de gala-avond had aangezien het daar gala-avond was.
            Ah comme ça. Had ik dat geweten.

Die uitnodiging via de garage gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Gast.
              Uitnodiging (exposanten betaalden € 120 per kaart) of zelf betalen: € 150. Opbrengst voor goed doel Make-a-Wish foundation...

Comment

• Dat is er gelijk ook niet naast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Dat is er gelijk ook niet naast.
                  Idd. En dat heeft blijkbaar de mensen niet afgeschrikt: naar 't schijnt 1.500 bezoekers

Comment

• man man , veel te druk geweest , ik ben "genezen" om de 1ste jaren het salon weer te willen meemaken
                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Vandaag toch ook nog es geweest, idd niet veel boeiends gezien. Gelukkig de 7 euro voor die 'Dream cars' derbij gelegd, schoon auto's en rustig rondzien! Anders waren we achter een uur al weggelopen bij de 'gewone' auto's, idioot druk.

Comment

• Veel te druk idd.

Wat is me bijgebleven vandaag: Skoda Superb is geschift overdreven vet ruim voorin!

Poor man's 7-series.

(n/o to anyone, ik vind 't een dikke ketel )

Comment

• En die Alpina B5 mits juist kleur (zoals in die dream cars dinges) is een vette ketel!

(gsm foto's)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Da was zot duur, wij zijn daar niet naartoe geweest ze!

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Ook even een vraag over de Mazda stand:

Ik kreeg op zondag van een van de hostesses hulp bij een offerte voor een Mazda 5, voor verdere vragen had ik ook haar contactgegevens gekregen. Natuurlijk ben ik die op het autosalon kwijtgespeeld

Enig idee hoe ik aan deze conactgegevens kan komen? En werken deze mensen op commissie? Het was een jongere dame met blond-bruin haar, ik schat ergens in de 20. Enige hulp is welkom
                                  Last edited by ; 24/01/2011, 19:30.

Comment

• [/QUOTE]

Haha! In die 6 hebben wij gezeten, er stond ook één achter de schermen, een 650i, Zwart met rood leder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freditor Bekijk Berichten
                                      voor verdere vragen had ik ook haar contactgegevens gekregen.

Enig idee hoe ik aan deze conactgegevens kan komen? En zou ze met me afspreken ? Het was een jongere dame met blond-bruin haar, ik schat ergens in de 20. Enige hulp is welkom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                                        Damn, ze hebben mij nu al door

Comment

Working...
                                        X