Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel (15 tot 23 januari 2011)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autosalon Brussel (15 tot 23 januari 2011)

Over dik anderhalve week opent het 89e autosalon in Brussels Expo haar deuren onder de titel "Drive Your Dream". Van 15 tot 23 januari tussen 10u en 18u30, met nocturnes op maandag 17 en vrijdag 21 januari tot 22u, zijn de bezoekers welkom. Naar tweejaarlijkse gewoonte gaat het om een vrijetijds- en bedrijfsvoertuigensalon, al zijn er weinig merken die niet present tekenen. Veel nieuwigheden zijn er niet te zien, al zijn er wel een aantal zaken die de moeite lonen voor de bezoekers die de reis naar Genève, Parijs of andere salons aan zich voorbij lieten gaan. Wij geven hieronder alvast een lijstje mee met - vooral Belgische - premières.

Wie binnen wil, moet 11 euro betalen (10 euro in voorverkoop via internet), kinderen onder de twaalf jaar mogen gratis binnen. Meer info vind je terug op Autosalon.be.

Een overzicht van de wagens die er zullen staan vinden jullie hier.

Wij gaan ook maar ik weet nog niet wanneer.

Comment

Ik proberen ergens een gaatje te vinden, tussen de examens door

Comment

Ik ga met de nocturne

Comment

wij gaan de laatste dag pas, 23ste
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
            Ik ga met de nocturne
            Al ooit geweest naar zo'n nocturne? = epic drukheid!

Ik ga maandag de 17de
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Voor het eerst in vele jaren zal ik er niet bij zijn,helaas,stomme beenbreuk.
              Ik heb er eventjes aan gedacht om met een rolstoel te gaan,maar met al dat volk zal het toch niet plezant zijn.

Op de persdag zou het nog iets doenbaar zijn,maar dat zal toch niet meer lukken voor dit jaar + het is moeilijk om eens in een auto te stappen met mijn gigantische Vacoped boot.

.

Comment

Ik ga misschien het laatste weekend. Mijn vriendin vertelde me dat er dan 1 hal is met enkel supercars, iets voor een goed doel. Nieuwe Mclaren zou er ook staan dan...

EDIT: Vanaf 17 januari staan er dus een 50-tal sport- en luxewagens in paleis 11...
                Last edited by ; 07/01/2011, 19:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Al ooit geweest naar zo'n nocturne? = epic drukheid!

Ik ga maandag de 17de
                  Al 3 jaar aan een stuk vaste traditie om te gaan met de nocturne

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                    Ik ga misschien het laatste weekend. Mijn vriendin vertelde me dat er dan 1 hal is met enkel supercars, iets voor een goed doel. Nieuwe Mclaren zou er ook staan dan...
                    Ik heb eens gezocht en heb er niks over gevonden. Heb je een linkje?

Comment

Alles over je volgende auto. Prijzen, nieuws, tests, verbruik over nieuwe auto’s. Tonnen achtergrondinformatie.

Bijna aan het einde van het artikel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
                        Ik heb eens gezocht en heb er niks over gevonden. Heb je een linkje?
                        En valt dat dat te doen? Hab dat één keer gedaan, die keer dat AG voor het eerst de kaartjes weggaf
                        Toen hebben ze de sluitingstijd één of twee uur moeten verlengen omdat er nog volk bleef toestromen..

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        http://www.auto55.be/dossiers/1937-a...1-mazda-/15429

Bijna aan het einde van het artikel.
                        Vanaf de 19de dus en 7€ extra dat naar make a wish foundation gaat
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Praktische informatie

- Persdag: vrijdag 14 januari 2011 van 8u tot 16u
                          - Officiële opening door Z.K.H. Prins Philippe: vrijdag 14 januari 2011 om 16u
                          - Namiddag voor professionals & vips: vrijdag 14 januari 2011 van 16u tot 20u
                          - Vipavond (enkel op uitnodiging): vrijdag 14 januari 2011, 20u tot 24 u
                          - Salon voor het grote publiek van zaterdag 15 tot en met zondag 23 januari 2011,
                          van 10u tot 18u30.
                          - Nocturne tot 22u op maandag 17 en vrijdag 21 januari 2011.
                          - Inkomprijs: 11 euro aan de kassa, 10 euro via de e‐shop op www.autosalon.be. Gratis voor kinderen jonger dan zes jaar, 6,25 euro voor kinderen van zes tot twaalf. Een groepskaart voor tien personen kost 62,50 euro.

Comment

Wie weet uit ervaring of het de moeite is om te gaan?
                            Staan er veel gewone wagens? Of meer breaks/SUV's/...??
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Waarom breaks/SUV's?

Van alle merken die aanwezig zijn (de meesten dus) is doorgaans het gehele gamma aanwezig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Roox, je kan de lijst van alle 'gewone wagens' hier terugvinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                  Waarom breaks/SUV's?

Van alle merken die aanwezig zijn (de meesten dus) is doorgaans het gehele gamma aanwezig...
                                  Omdat het officieel het bedrijfs en vrijetijdsvoertuigen salon is. 50% van de wagens die bij een de stand van een merk staan moeten lichtevracht uigevoerd zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                    Omdat het officieel het bedrijfs en vrijetijdsvoertuigen salon is. 50% van de wagens die bij een de stand van een merk staan moeten lichtevracht uigevoerd zijn.
                                    Dank voor de correctie....

mis ik daar even een essentieel punt of niet? Vergat even dat het om het bedrijfssalon ging....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                      Dank voor de correctie....

mis ik daar even een essentieel punt of niet? Vergat even dat het om het bedrijfssalon ging....
                                      Idd je hebt wel gelijk dat de meeste merken met quasi heel hun moddellengamma aanwezig zijn, sommige merken springen 'creatief' om met die 50/50 regeling. Bvb bij Hyundai staat de ix20 er als lichte vracht maar die kan je helemaal niet zo kopen/bestellen

Comment

Wie werkt er trouwens nog van de aw'ers op het salon? even lijstje maken:
                                        -Pablo informant Hyundai

Comment

Working...
                                        X