Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel (15 tot 23 januari 2011)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oproep

Aangezien mijn pa(pa) volgende week een operatie ondergaat, en daarna 3 weken moet rusten, kan ik niet naar het salon. Nu dacht ik zo heel even; misschien is er wel een toffe AutoForummer die voor mij wil gaan.
    Enfin, het gaat er dus om dat je van elke wagen een brochure meegrabbelt, d'as de essentie van de zaak, aangezien mijn collectie brochures nog wel wat kan vergroten.
    Een kaart heb je dus zelf al, ik betaal de kosten die je maakt om tot mijn thuis te rijden, als mijn vader tegen dan nog niet mag/kan rijden ( dan komt ie het wel ophalen).

Een beetje een stoute vraag, misschien, maar toch het proberen waard!?

Alvast bedankt!
    There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Vanaf 17 januari staan er dus een 50-tal sport- en luxewagens in paleis 11...
      Leuk om te weten.
      Dat wordt dus enkel 7 euro betalen voor dit paleis aangezien we gratis kaarten hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
        Roox, je kan de lijst van alle 'gewone wagens' hier terugvinden.
        Merci Pieter!
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik ga misschien het laatste weekend. Mijn vriendin vertelde me dat er dan 1 hal is met enkel supercars, iets voor een goed doel. Nieuwe Mclaren zou er ook staan dan...

EDIT: Vanaf 17 januari staan er dus een 50-tal sport- en luxewagens in paleis 11...
          Vanaf 18 of 19 januari is het pas.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
            En valt dat dat te doen? Hab dat één keer gedaan, die keer dat AG voor het eerst de kaartjes weggaf
            Toen hebben ze de sluitingstijd één of twee uur moeten verlengen omdat er nog volk bleef toestromen..
            Goh ja er is veel volk maar het is doenbaar.

Comment

Ook de nocturne op uitnodiging van de werkgever... maar zal me beperken tot enkele zaken om te bekijken aangezien ik vanaf maandag ook 27 dagen onafgebroken zal werken, dus sowieso vermoeiende tijden

Comment

-Pablo informant Hyundai
                - Pieter A. (persdag)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                  -Pablo informant Hyundai
                  - Pieter A. (persdag)
                  - Hans permanentie netwerk Opel. (vanaf de 16e)
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Valt net in de examens hier. Ik heb een week vrij in die examens. Mss dat ik dan een dag spijbel. Es overleggen met een maat.
                    Last edited by ; 08/01/2011, 18:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Wie werkt er trouwens nog van de aw'ers op het salon? even lijstje maken:
                      -Pablo informant Hyundai
                      Ik ben informant Renault, (elektrische voertuigen..)

Comment

hmmm paleis 11 toch maar overwegen zeker. 7€ voor een goed doel is nu zo zot nog niet. ik ga toch de 19de

Comment

7 euro voor sportwagens? Niets van gelezen op www.autosalon.be

Comment

in dit artikel spreekt men over 21 januari.

Comment

volgens dit artikel dus opening op 21 jan en voor publiek op 22&23 jan.

Nu vraag ik me af of je enkel een kaartje daarvoor kan kopen ook. Ik ga in de week al naar het salon maar zou in het weekend weerkeren. heb dan wel geen zin om weer aan een gaatis kaart te moeten raken (of 10€ te betalen) om dan nog eens 7€ te betalen.

Comment

Hier ook enkel melding van 22-23 voor de dream cars. Spijtig, want ik weekend ga ik niet.

Comment

EDIT: Vanaf 17 januari staan er dus een 50-tal sport- en luxewagens in paleis 11...
                                  Godver, ik ga 14de ...

Comment

Ik ga op de persdag (14e) maar als die hal met die 50 sportwagens de moeite is ga ik nog wel eens denk ik. 't Is de eerste keer dat ik op de persdag ga, wat is er dan anders? Minder volk? Of zijn alle standen die anders afgesloten zijn dan ook open of zo?

En naar jaarlijkse traditie ga ik op een Kawasaki Ninja-model zitten om dan weer tot het einde van de zomer zot te lopen van zo'n moto en er toch geen te kopen.
                                    Last edited by ; 10/01/2011, 23:01.

Comment

Ik zal vrijdagavond 14/01 vanaf 18u aanwezig zijn ..

Comment

Ik ben er de 14e de hele dag
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Ik ga maandag 17 januari gaan denk ik. Ik ga dan vanuit limburg vertrekken rond 15 uur. Het is nocturne dan.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X