Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel (15 tot 23 januari 2011)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gisteren ook eens gepasseerd tijdens de nocturne.

Saai salon, echt met bedroevig weinig spannende auto's.
    Me wel eens in de nieuwe A6 gezet, dik inorde. De rest van de stand van Audi trok wel op niets. De A8 stond zelfs achter de schermen.
    Verder nog eens alle standen doorlopen en goeiendag gezegd tegen de forummers die er werkten.

Leukste dingen: die kleine standen van die brol elektrische golfkarretjes, de camping camionetten en andere doe standen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Gisteren ook eens gepasseerd tijdens de nocturne.

Saai salon, echt met bedroevig weinig spannende auto's.
      Me wel eens in de nieuwe A6 gezet, dik inorde. De rest van de stand van Audi trok wel op niets. De A8 stond zelfs achter de schermen.
      Verder nog eens alle standen doorlopen en goeiendag gezegd tegen de forummers die er werkten.

Leukste dingen: die kleine standen van die brol elektrische golfkarretjes, de camping camionetten en andere doe standen.
      Schoonpa had ook gevraagd om eens naar de A6 te mogen kijken, en hij mocht gewoon niet... Die mens rijdt is zijn derde A6 aan 't verslijten en reed daarvoor met een 100. Als je dan ziet dat er van die eerder vernoemde mensen wel de kans krijgen... Ergerlijk.

Comment

De hal met dreamcars was wel de moeite vond ik, verder was er niet veel te zien op het salon.

Comment

Alleen uit principe, weiger ik die 7 Euri te betalen. Wat een commercie...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              Ah was dat extra? Geen idee, zat in ons ticket inbegrepen. Was eigenlijk één van de enige interessante dingen op het salon, zeker €7 waard vond ik.

Comment

Kheb hier nog 2 tickets liggen, wie wil mag ze komen halen moest hij nog naar het salon willen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                  Schoonpa had ook gevraagd om eens naar de A6 te mogen kijken, en hij mocht gewoon niet... Die mens rijdt is zijn derde A6 aan 't verslijten en reed daarvoor met een 100. Als je dan ziet dat er van die eerder vernoemde mensen wel de kans krijgen... Ergerlijk.
                  Gewoon even verantwoordelijke bijroepen, deurtje gaat rap open

Comment

Kun je ook alleen naar die supercars gaan kijken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                      Kun je ook alleen naar die supercars gaan kijken?
                      Nee, je moet eerst 'binnen' zijn, dus ticket hebben van 11 of 10 (online) euro.
                      There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                        Live in Brussel 2011: Dreamcars for Wishes

Op het salon van Brussel was er op zich veel interessants maar weinig spannends te zien. En om het laatste weekend in alle schoonheid af te sluiten opende Febiac vandaag de deuren van Paleis 11. Daar vindt het evenement Dreamcars for Wishes plaats. Normale bezoekers kunnen vandaag en morgen de grote collectie supercars gaan bekijken, mits een extra toelage van zeven euro. Wij gingen gisteren al eens een kijkje nemen en daarvan tonen we jullie graag de foto's in onze galerij.

Via autofans.be
                        Het was daar niet druk in die hal zeker?

Edit: lagen er bij die merken ook brochures voor te rapen of kreeg je niets?
                        There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

ik ga morgen ook maar eens ...
                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                            Live in Brussel 2011: Dreamcars for Wishes

Op het salon van Brussel was er op zich veel interessants maar weinig spannends te zien. En om het laatste weekend in alle schoonheid af te sluiten opende Febiac vandaag de deuren van Paleis 11. Daar vindt het evenement Dreamcars for Wishes plaats. Normale bezoekers kunnen vandaag en morgen de grote collectie supercars gaan bekijken, mits een extra toelage van zeven euro. Wij gingen gisteren al eens een kijkje nemen en daarvan tonen we jullie graag de foto's in onze galerij.

Via autofans.be
                            Merci voor de foto's !

Een Jaguar XF en een Lotus Elise zijn zeer mooie auto's, maar, met alle respect, dreamcars ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Ah was dat extra? Geen idee, zat in ons ticket inbegrepen. Was eigenlijk één van de enige interessante dingen op het salon, zeker €7 waard vond ik.
                              Waren dat kopers kaarten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                                Het was daar niet druk in die hal zeker?

Edit: lagen er bij die merken ook brochures voor te rapen of kreeg je niets?
                                Dat krijg je niet zomaar hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                  Geen idee, was voor de gala-avond van gisteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    Is voor een goed doel. Een goed hart en autoliefhebber moet dat er toch voor over hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                      Heeft dat speciale mogelijkheden misschien of gratis toegang tot 11? Want morgen ga ik speciaal nog eens voor salon 11 met 2 van zo'n kaarten via mede-forummer Wouterr
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Geen idee, was voor de gala-avond van gisteren.
                                        Was er gisteren dan een gala-avond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          Goja, heb 't ook 3 keer moeten vragen hoor. En wachten tot wanneer dat "deftig" koppel er uit was.

Er liepen daar ook een bosje mensen rond in smoking, die dachten waarschijnlijk dat het toen soirée was zeker?

Den besten was ik trouwens nog vergeten. Ik zit daar in die A6 en die informant komt obligatoir naast mij zitten en m'n maat die achter mij zat vroeg in welke motorisaties die A6 uit kwam. Die kerel begint daar wat te vertellen en toen vroeg ik 'm in welkéén we nu zaten.
                                          Die antwoord daar zo "in de diesel ...", ik kijk zo naar de toerenteller en zie daar dat staan:

Gaat tot 8000 toeren.

Ik van "ah, leuken diesel dat, die wil ik ook wel ", dan begint die 'm daar uit te praten van "ik weet het eigenlijk niet, je zou beter eens naar het plakaat gaan kijken naast de auto".

Comment

Working...
                                          X