Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schoonpa had ook gevraagd om eens naar de A6 te mogen kijken, en hij mocht gewoon niet... Die mens rijdt is zijn derde A6 aan 't verslijten en reed daarvoor met een 100. Als je dan ziet dat er van die eerder vernoemde mensen wel de kans krijgen... Ergerlijk.
Uw schoonpa moet een "slijtige" mens zijn....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Vandaag toch ook nog es geweest, idd niet veel boeiends gezien. Gelukkig de 7 euro voor die 'Dream cars' derbij gelegd, schoon auto's en rustig rondzien! Anders waren we achter een uur al weggelopen bij de 'gewone' auto's, idioot druk.
Ik kreeg op zondag van een van de hostesses hulp bij een offerte voor een Mazda 5, voor verdere vragen had ik ook haar contactgegevens gekregen. Natuurlijk ben ik die op het autosalon kwijtgespeeld
Enig idee hoe ik aan deze conactgegevens kan komen? En werken deze mensen op commissie? Het was een jongere dame met blond-bruin haar, ik schat ergens in de 20. Enige hulp is welkom
voor verdere vragen had ik ook haar contactgegevens gekregen.
Enig idee hoe ik aan deze conactgegevens kan komen? En zou ze met me afspreken ? Het was een jongere dame met blond-bruin haar, ik schat ergens in de 20. Enige hulp is welkom
Comment