Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Geneve (3 - 13 Maart)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autosalon Geneve (3 - 13 Maart)

Het autosalon van Geneve komt er weer aan, iemand die plannen heeft om te gaan?
    Ik ga zo goed als zeker nog eens - het is al veel te lang geleden.
    Zijn er nog mensen van hier die zoeken te gaan?

Hoe kan je - om zoveel mogelijk péage te vermijden - ook alweer het beste rijden?
    Via Pontarlier?
    Een vignet moet je nu aan elke grens betalen dacht ik, en is ook voor de secundaire wegen, klopt dat?

't is al lang geleden, maar toen waren Gilles & tsjmetjen er volgens mij ook bij, en toen zijn we volledig via Frankrijk gereden - zoveel mogelijk Peage vermeden - en uiteindelijk via een kleine grens zwitserland binnengereden, toen hebben we geen autostrade in CH gedaan en als dusdanig ook geen vignet betaald.
    Nu moet je een vignet hebben denk ik hé?
    Carlo was er toen ook bij dacht ik...
    Ik weet die route niet meer, iemand die daarbij kan helpen?

Comment

Dat begint al den 2de

Comment

Aanwezig, de 13e.
        Last edited by ; 14/02/2011, 18:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          Dat begint al den 2de
          Persdag?
          Normaal begint het altijd de 3de, of dat zijn zo van die stiekeme VIP dagen?
          :-)

Allé, zo weinig mensen die gaan van hieruit? Dat verbaast me :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
            't is al lang geleden, maar toen waren Gilles & tsjmetjen er volgens mij ook bij, en toen zijn we volledig via Frankrijk gereden - zoveel mogelijk Peage vermeden - en uiteindelijk via een kleine grens zwitserland binnengereden, toen hebben we geen autostrade in CH gedaan en als dusdanig ook geen vignet betaald.
            De route weet ik niet meer. Ik kan me nog wel de grensovergang van Zwitserland herrineren en het vertrek in Hasselt.
            En de matador winterbanden op de Sjag

Comment

Persdag?
              Normaal begint het altijd de 3de, of dat zijn zo van die stiekeme VIP dagen?
              :-)

Allé, zo weinig mensen die gaan van hieruit? Dat verbaast me :-)
              persdag + receptie

Comment

persdag is 1 en 2 maart. Wij zijn die dagen aanwezig.

Comment

Denk erover om dit jaar ook eens te gaan wel met de wagen.
                  Mr Drift

Comment

*copy-paste uit een mail van uzelve*
                    toevallig vandaag 6 jaar geleden :o (ik bewaar nogal veel mails )
                    Ik was toen ook mee met deze olijke bende ^^

Richting Verviers - > Malmedy -> de grens over richting Prüm -> Richting Bitburg -> Richting Wittlich -> Splitsing richting Trier -> naar onderen richting Saarbrucken -> voor Saarbrucken de 8 op richting zweibrucken -> In Pirmasens de 8 af richting Landau - > de 65 op richting Karlsruhe -> eventjes de ring van Karlsruhe op, en daar in één ruk met ongelimiteerde snelheid naar de grens van Zwitserland, recht naar beneden de 5 volgen -> Basel de grens over -> via de E25/E35 richting Bern - Geneve
                    Last edited by Bert; 11/01/2011, 19:44.
                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

zoals elk jaar aanwezig ik kijk er waar naar uit
                      ik ga de 10e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                        *copy-paste uit een mail van uzelve*
                        toevallig vandaag 6 jaar geleden :o (ik bewaar nogal veel mails )
                        Ik was toen ook mee met deze olijke bende ^^

Richting Verviers - > Malmedy -> de grens over richting Prüm -> Richting Bitburg -> Richting Wittlich -> Splitsing richting Trier -> naar onderen richting Saarbrucken -> voor Saarbrucken de 8 op richting zweibrucken -> In Pirmasens de 8 af richting Landau - > de 65 op richting Karlsruhe -> eventjes de ring van Karlsruhe op, en daar in één ruk met ongelimiteerde snelheid naar de grens van Zwitserland, recht naar beneden de 5 volgen -> Basel de grens over -> via de E25/E35 richting Bern - Geneve
                        Amai, houde gij die mails zo lang bij??
                        Maar wel gemakkelijk.. maar ik denk dat we omwille van sneeuw die route toen niet hebben gereden....
                        Ik weet het weer, we zijn toen via F-Poligny gereden!
                        Thanks Bert

Comment

Salon Genf = op de IAA Frankfurt na 't aangenaamste salon in onze contreien, imo.

Ik wou dit jaar gaan, maar 'k zit in de bergen dan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Salon Genf = op de IAA Frankfurt na 't aangenaamste salon in onze contreien, imo.

Ik wou dit jaar gaan, maar 'k zit in de bergen dan...
                            absoluut, daarom zou ik nog eens willen gaan, en het is een leuk weekendje weg.

Comment

Is er iemand die gaat en zin heeft om wat brochures voor mij mee te pikken?
                              There is never time to do it right but there is always time to do it over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door musiclioncarman Bekijk Berichten
                                Is er iemand die gaat en zin heeft om wat brochures voor mij mee te pikken?
                                Ja ik! Voor mijzelf

Ik ga de eerste persdag samen met mijn madam.

Comment

Brecht, kan jij geen tickets regelen ofzo voor 2 personen?
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Ja ik! Voor mijzelf

Ik ga de eerste persdag samen met mijn madam.
                                    Laat er nog eentje 'over' bij pagani
                                    Ik ga pas de 2de dag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                      Laat er nog eentje 'over' bij pagani
                                      Ik ga pas de 2de dag
                                      Vergeet geen naamkaartjes hè, of je krijgt er geen, op geen enkele stand

Comment

Ik zou wel durven gaan met mijn pa, maandag de 7de waarschijnlijk.

De tijdsduur die google maps zegt, is die haalbaar in real life?
                                        Giulietta

Comment

Working...
                                        X