Taxi? Dat denk ik niet, het salon ligt gewoon direct naast de aankomsthal........
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosalon Geneve (3 - 13 Maart)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTaxi? Dat denk ik niet, het salon ligt gewoon direct naast de aankomsthal........
Kleine 10 minuten wandelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenInderdaad, vorig jaar ben ik ook gewoon te voet gegaan.
Kleine 10 minuten wandelen.
Ik rij graag met de auto trouwens, lekker rustig ... meestal toch ... en ik vlieg niet graag ... dan is de keuze snel gemaakt hé.
Mark2015 Volvo V60 R-Design
Black on the outside, black on the inside ... and bad all over ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDedju Roeselare, anders kwam ik er achter
Dat ligt toch tussen Oostende en Arlon ze.
Comment
-
Dag 1 in Genève: Een overzicht
Zo, dag één van het salon van Genève is zowat voorbij. Wij gaan er van uit dat jullie alles trouw gevolgd hebben via onze website, Twitter- en/of Facebookpagina. Toch hebben we een kleine round up voor diegenen die niet konden volgen bij de massa artikels die we publiceerden. Daarom geven we jullie in dit artikel een kleine round up met de gepubliceerde artikels. Klik gerust op de afbeeldingen, ze brengen je naar het 'live in genève'-artikel van het desbetreffende model. Klik hier voor het overzicht van de eerste persdag!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichtenmaandag 7 maart, over-en-weer met easyjet
betaald : 60 euro, H/T
wel al geboekt vorig jaar direkt na't salon
voor da geld kun je echt nie rijden..
ben bijna sneller in Geneve dan op 't salon in Brussel
Comment
-
oproep aan diegenen die naar ginder gaan : gelieve wat fotomateriaal mee te brengen van alles wat met velgen te maken heeft voor de nieuwe 5. eventueel subtiele spoiler en diffusior toestanden en uitlaten zijn ook steeds welkom . Bij Hamann staat bv al serieus wat materiaal
alvast bedankt !!
Comment
Comment