Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Interclassics/Topmobiel 14-16 januari in de MECC te Maastricht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Interclassics/Topmobiel 14-16 januari in de MECC te Maastricht

Ziehier de website: http://www.ic-tm.nl/index.php

InterClassics & TopMobiel 2011
    125 JAAR Mercedes Benz
    Op 14, 15 en 16 januari 2011 vindt de volgende editie van InterClassics & TopMobiel plaats, met het thema 125 jaar Mercedes Benz. Na de buitengewoon enthousiaste reacties die wij van zowel deelnemers, bezoekers als pers ontvingen over de editie van 2010 met het thema 100 jaar Alfa Romeo, zijn wij vastberaden om van InterClassics & TopMobiel 2011 minimaal hetzelfde succes te maken! Tijdens deze editie is de hoofdrol weggelegd voor een unieke verzameling van modellen uit de rijke Mercedes Benz historie.

Benz was de eerste autoproducent ter wereld en begon met de bouw van zijn eerste voertuig in 1885. Benz ging in 1926 samenwerken met Daimler. De geschiedenis wilde dat de Oostenrijks-Hongaarse Consul in 1900 één van de eerste grote klanten werd van Daimler Motor Gesellschaft met een bestelling van 36 automobielen. De Consul had een dochter, Mercédès Jellinek, waarvan Daimler zodanig gecharmeerd was dat hij zijn automobielen de naam Mercedes meegaf. Een grote naam in de autowereld was geboren. In samenwerking met Mercedes Benz Nederland en Stichting Mercedes Benz Automobiel Clubs Nederland wordt een prachtige verzameling van Mercedes Benz klassiekers in Maastricht geëxposeerd.

Hoewel het thema een belangrijke rol speelt, houdt InterClassics & TopMobiel 2011 vanzelfsprekend meer in dan alleen 125 jaar Mercedes Benz. De mooiste klassiekers zijn terug te vinden op de beursvloer. Onderdelen, automobilia en alles dat daarmee te maken heeft, maken het aanbod compleet. Ook partijen als FOCWA, KNAC, FEHAC, BFOV en LOF zijn dit jaar weer te vinden op hét oldtimerevenement van de Benelux. TopMobiel herbergt de meest exclusieve klassiekers en ook Top Shops Holland is weer van de partij om dit gedeelte van de beurs de gepaste uitstraling te geven en aan te vullen met de nodige dosis lifestyle.

Genoeg redenen dus om weer een bezoek te brengen aan Maastricht in het begin van het nieuwe jaar. Wij heten u graag van harte welkom op InterClassics & TopMobiel 2011

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Waarschijnlijk ga ik eens langs, alleen nog zien of het zaterdag of zondag gaat worden
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Waarschijnlijk ga ik eens langs, alleen nog zien of het zaterdag of zondag gaat worden
      Ik was ook graag gegaan, maar ik zal moeten passen voor dit jaar.

Comment

Ik ga wss vandaag.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ik ga morgen in de namiddag.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ik ga wss gisteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              ik ga wss gisteren
              ik ga je dan wss wel tegengekomen zijn

Comment

Zaterdag ook geweest, stond mooi materiaal: hele reeks Bugatti's, Jag E-type Low Drag,....

Maar uiteindelijk is zo'n statische verzameling niet echt m'n ding, denk ik...tamelijk snel rond geweest
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ik was van plan te gaan, maar is niet gebeurd.
                  Nuja, volgens kenners heb ik niet veel gemist, buiten redelijk wat slecht gerestaureerde en rotte wagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Ik was van plan te gaan, maar is niet gebeurd.
                    Nuja, volgens kenners heb ik niet veel gemist, buiten redelijk wat slecht gerestaureerde en rotte wagens.
                    idd, buiten dat spandoek was er niks deftigs te vinden
                    op een paar Gullwings na

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                    ik ga je dan wss wel tegengekomen zijn
                    yup, gijlie zijt wel een bende KENNERS zulle
                    E500 kleuren op een 500E bediscuteren
                    Last edited by ; 19/01/2011, 16:19.

Comment

Het was de moeite om naartoe te gaan. Uiteraard heelwat mercedessen die mooi gerestaureerd waren en als lid van Nederlands mercedes club hoefde ik maar 5 euro inkom te betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door calendomatic Bekijk Berichten
                        Het was de moeite om naartoe te gaan. Uiteraard heelwat mercedessen die mooi gerestaureerd waren en als lid van Nederlands mercedes club hoefde ik maar 5 euro inkom te betalen.

http://www.oldtimerweb.be/fotos-oldt...-pie_1464.aspx
                        Daar heb ik toch wat anders over gehoord.

Vriend van mij is gegaan, en 80% van de gerestaureerde Mercedessen zaten blijkbaar fouten in. Nu is dat wel een heel grote zeikbal op dat vlak, dus dat kan ook schelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          idd, buiten dat spandoek was er niks deftigs te vinden
                          op een paar Gullwings na
                          Gullwing is niets speciaals meer jammer genoeg.

Comment

Heeft iedereen die Mercedes zaal boven gevonden ? waarschijnlijk dat er veel mensen die niet gezien hebben.
                            Mijn foto's : ICTM 2011

Comment

Working...
                            X