Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
    Nog minder dan een maand te gaan! De aanmeldingen lopen ondertussen goed binnen. Wie komt er nog van autoforum.be???
    IKKE

Heb na 4,5 maand nog steeds geen papieren voor de Noble, maar ik kom ermee af, al moet ik 'm op een takelwagen zetten

Of desnoods even andere platen op en verzekering verwittigen ?!

k Wil dan wel een mooi plaatske

Comment

Wij kijken allemaal met spanning uit naar jouw komst hoor! Zal zeker en vast een primeur zijn voor Dream on wheels!

Comment

Ik zal ook eens afkomen.
        't Zal wel met de Prius zijn hoor (als bezoeker dus)

Comment

Ik denk ook van eens te passeren...

Al veel goede reacties over gehoord!

Comment

En die zijn niet overdreven...

Comment

Wij kijken allemaal met spanning uit naar jouw komst hoor! Zal zeker en vast een primeur zijn voor Dream on wheels!
              heb afgelopen week een tegenslagske gehad, met name TVR was 2 dagen in beslag genomen (een hele discussie over chassinummer dat zigezegd niet klopte, Britse platen om naar de keuring te gaan etc )

Die mannen kondern er precies niet mee lachten : PV aan mijn been en een hoop gezwans

Vermits ik nog steeds geen papieren heb voo rm'n Noble ga ik wel eerst nagaan hoe ik LEGAAL naar Oostrozebeke mag rijden (mss met Belgische platen van vb mijn Jag en de bijhorende papiere & verzkeeirng inlichten ?)

M'n Noble is wel goedgekeurd (homologatie-keuring), maar het is nog steeds wachten (nu al 4,5 maand !!!!) op een PVG om de wagen te kunnen inschrijven.

Comment

Das altijd ne hele cirque met die papieren! Om de muren van op te lopen. Ik heb enkele jaren terug een e30 ingevoerd vanuit duitsland en dat bleef ook maar duren. Tot ik uiteindelijk naar Brussel zelf gebeld had en bleek dat zij daar die papieren onmiddellijk hadden teruggestuurd naar de keuring. Na enkele telefoons van mij naar de keuring en dan van Brussel naar de keuring, bleek dat die papieren daar al geruime tijd in de lade lagen van iemand die in congé was...

Comment

Laatste nieuws ivm de Noble :

Eerst het slechte : heb mailke gestuurd naar ministerie met de vraag waarom dat dat alelmaal zo lang duurt, kreeg vriendleijk antwoord terug dat het dossier nog steeds bij het keuringsstation in Rotselaar lag ; ik daar verhaal halen, het "zat vast in de computer" ; soit, veel vijven en zessen later is het dossier doorgestuur dnaar Brussel (na inscannen van de bijlages).

Nu begint de ganse cirque pas, na bijna 5 maand !

En nu het goede nieuws : heb een transit-verzekering, op chassis-nummer, telkens geldig voor een periode van 15 dagen. A rato van pakweg 3 maand per jaar dat ik de wagen gebruik (dus 6 keer zo'n periode, verdeeld over het ganse jaar) komt dat ongeveer uit op de prijs van taks + verzekering. Dus : voor mijn part rekken ze dat nog een paar jaar in Brussel, mijn BIV zakt enkel

Ik zal er dus zijn over 14 dagen , wel nog eerst grondig poetsen

Comment

Inderdaad heel goed nieuws! Zo zie maar dat het toch weer blijft duren gewoon omdat het dossier ergens 'verloren' is. Was bij mij net zo maar eens ze er in Brussel achter zaten, dan ging het opeens wel heel snel! Begin maar alvast te kuisen dat dat bakske blinkt tegen den 12den!

Comment

Ik kom ook af, normaal met een paar maten.

Comment

Ideaal! Hoe meer hoe liever!

Comment

Nog 10 dagen...

Comment

zal er ook zijn
                            Z4 M40i

Comment

Doet me plezier te horen! Hopelijk valt het weer een beetje mee...

Comment

Wie liep er donderdag op de markt van Ieper met flyers rond ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Wie liep er donderdag op de markt van Ieper met flyers rond ?
                                  den dimitri !!!!! heeft hij iets verkeerd gedaan ?????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                    den dimitri !!!!! heeft hij iets verkeerd gedaan ?????
                                    Neneen , dacht wel dat hij het was ( moa ken hem wel niet van zien ) en vermoedde dat hij misschien wel ging weten wie ik was aangezien ik bij mijn auto stond

Comment

Ja man, aan je glimlach te zien merkte ik wel dat je al op de hoogte was maar namen of nicknames op een auto plakken... dat is net een stapje te ver nog. By the way... KOMEN E!

Comment

Ja man, aan je glimlach te zien merkte ik wel dat je al op de hoogte was maar namen of nicknames op een auto plakken... dat is net een stapje te ver nog. By the way... KOMEN E!
                                        Ik probeer zeker , maar kan nog niks beloven

Comment

Ik kom ook nog eens af!

Dimitr De Fraeye
                                          - Sir.Bongiovi
                                          - DeLorean
                                          - Patje007
                                          - ICEFARMER
                                          - Bompa
                                          - Geert Deconinck
                                          - Bairy
                                          - Nico911
                                          -Christ