Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)
Dit jaar kom ik met een Lotus Esprit S2.2 uit 1980 (eerste series met Giugiaro design)
Ik probeer op het lotusforum nog een aantal mensen warm te krijgen voor jullie fantastische event.
Momenteel is er reeds een lotus elise mk1 aangemeld en op Ypres Lotus Days heb ik ook gesproken met iemand die een Esprit SE highwing heeft (Stevens design) en die ook zou komen.
Stel dat er zich nog een aantal lotussen aanmelden, kunnen wij dan samen staan of is dat wat lastig?
Dit jaar kom ik met een Lotus Esprit S2.2 uit 1980 (eerste series met Giugiaro design)
Ik probeer op het lotusforum nog een aantal mensen warm te krijgen voor jullie fantastische event.
Momenteel is er reeds een lotus elise mk1 aangemeld en op Ypres Lotus Days heb ik ook gesproken met iemand die een Esprit SE highwing heeft (Stevens design) en die ook zou komen.
Stel dat er zich nog een aantal lotussen aanmelden, kunnen wij dan samen staan of is dat wat lastig?
Alvast tot dan
Geert
Indien mogelijk en ik kom af wil ik ook wel bij de Lotussen staan
Ja ik was op YLD.
Ik was de enige oldtimer giugiaro Esprit (alle anderen waren recentere stevens modellen). De donkergroene (bijna zwart) met het wit lederen interieur. Ik stond in de uiterste hoek op het marktplein in ieper.(plaat 1-OAC-...)
Ik ben een lijstje met geintereseerden begonnen op het lotusforum.be.
Welke lotus heb je? (elise mk1 ?) Dan zet ik jou er bij.
@ the Lotus-guys: Ik heb vandaag een mailtje ontvangen van Frederik (jullie alom bekend) met de link van jullie forum. Het doet ons plezier te lezen dat jullie zo enthousiast zijn. Jullie zijn natuurlijk van harte welkom. Misschien kan je best verder afspreken met Frederik aangezien ik alle details naar hem heb doorgemaild. Ik vermoed dat hij dat wel op het forum zal posten. Jullie ideetje om de geschiedenis van de Esprit te tonen is trouwens subliem! Doen zou ik zo zeggen!
Alvast tot dan
Geert
hoi geert ,
ik heb uw oproep op lotusforum wat gevolgt en vind het tof dat je een aantal mensen wild mobilizeren naar ons evenement .
Ik ben een niet -actief lid op het lotusforum ( black beauty) met een DAX RUSH kitcar
Als we een beetje weten hoeveel er zullen zijn kunnen we wat plaatsen voorzien maar dan moet je zeker al in de voormiddag aanwezig zijn zijn want na de middag is het onmogelijk om plaatsen vrijtehouden en komt er soms kritiek van anderen die toekomen en die lege plaatsen zien staan .
Oorspronkelijk geplaatst door marin.riviere@skynet.beBekijk Berichten
zal er ook zijn
vind ik een mooie meeting
voila , da zijn mannen met baarden !!!!
met welke mag ik jullie verwachten dit jaar ????? om een beetje een idee te hebben waar ik ze allen kan plaatsen !!!!
ik heb uw oproep op lotusforum wat gevolgt en vind het tof dat je een aantal mensen wild mobilizeren naar ons evenement .
Ik ben een niet -actief lid op het lotusforum ( black beauty) met een DAX RUSH kitcar
Als we een beetje weten hoeveel er zullen zijn kunnen we wat plaatsen voorzien maar dan moet je zeker al in de voormiddag aanwezig zijn zijn want na de middag is het onmogelijk om plaatsen vrijtehouden en komt er soms kritiek van anderen die toekomen en die lege plaatsen zien staan .
geert deconinck
Da's duidelijk en ook logisch Geert,
Ik volg het verder op en hoop nog een aantal lotuseigenaren te kunnen overtuigen.
vriendelijke groet
PS:
Ik kom met m'n vader.
Mogelijk breng ik dus naast m'n lotus esprit ook nog m'n Opel GT uit 1970 mee.
Ik heb ook op het nederlands/belgische opelGT forum reklame gemaakt, maar daar komt momenteel weinig reactie. Het is in zwitserland ook een grote opelGT meeting waar sommigen heen gaan.
we zien wel
Da's duidelijk en ook logisch Geert,
Ik volg het verder op en hoop nog een aantal lotuseigenaren te kunnen overtuigen.
vriendelijke groet
PS:
Ik kom met m'n vader.
Mogelijk breng ik dus naast m'n lotus esprit ook nog m'n Opel GT uit 1970 mee.
Ik heb ook op het nederlands/belgische opelGT forum reklame gemaakt, maar daar komt momenteel weinig reactie. Het is in zwitserland ook een grote opelGT meeting waar sommigen heen gaan.
we zien wel
geert
ok das goed .
elk jaar staan er wel enkele opel GT 's bij ons .
Zwitserland is nu ook niet bij de deur en er zullen misschien nog wel kandidaten zijn die wat twijfelen tot op het laatste moment
Comment