hoe laat komen we best om de 'spits te vermijden ? Ik kan aannemen dat het om 10 u drummen is en dta we mss beter pas rond 11-12 u aankomen ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk BerichtenVandaag nog aangemeld: Lamborghini Gallardo en Audi R8.
nice; echte dreamcars dus.
Het enige waar ik geen zin in heb is dat ik morgen mn wagen een wasbeurt zal moeten geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichtennice; echte dreamcars dus.
Het enige waar ik geen zin in heb is dat ik morgen mn wagen een wasbeurt zal moeten geven
waarschijnlijk zal jij de afrit waregem nemen om tot oostrozebeke te komen .
net over de brug in sint eloois vijve is er een groot tankstation MET mogelijkheid om de wagen aftespuiten in cabines met hogedrukreiniger , tis maar een tipje
tot zondag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koendd Bekijk Berichtenals het een beetje deftig weer is morgen kom ik ook af met de kadett
Comment
-
Voor zij die nog twijfelen:
http://www.facebook.com/?ref=home#!/...60374217340128
Reacties, foto's,... zijn hier te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenwaarschijnlijk zal jij de afrit waregem nemen om tot oostrozebeke te komen .
net over de brug in sint eloois vijve is er een groot tankstation MET mogelijkheid om de wagen aftespuiten in cabines met hogedrukreiniger , tis maar een tipje
tot zondag
car-wash? no thanks. Daarstraks met de hand gewassen.
Comment
Comment