Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hey Dimitri, zal er morgen 9/10 geraken maar dat zal pas om +/- 14h30 zijn! Eerst nog de aangekochte flesjes bubbels veilig thuis brengen

Comment

• Het zonnetje schijnt ... en ik moet werken

Misschien deze namiddag nog eens passeren als ik niet te lang aperitief vanmiddag

Comment

• even langs geweest....precies nen AF bijeenkomst. redelijk wat 'forum' bekendeauto's gespot
        saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
        saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
        saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
        saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
        saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
        renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
        Porsche 993 (1994)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
          even langs geweest....precies nen AF bijeenkomst. redelijk wat 'forum' bekendeauto's gespot
          Ook net eens gepasseerd en enkele AF'ers tegengekomen. Een zekere 'Patje007' (aangename kennismaking trouwens) en ik dacht 'Bairy' van op de bescheiden meet aan de Watersportbaan in Gent.

Anders een grote opkomst met veel leuke karren... Alleen veel Amerikaans grut wat niet echt mijn ding is...

Comment

• heb nochtans geen forummers gezien, en was wel blij met de amerikaantjes.
            Heb ook eentje zoals in de avatar van Matthias zien staan, opzij.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik moest al terug vertrekken tegen 13u30.Spijtig ik was graag langer gebleven.

Twee puntjes,bij het tankstation was die fotograaf blijkbaar aan het pitten toen wij wegreden,op de parking hadden wij eigenlijk naast de Z3 Coupé´s moeten staan.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij,een fantastisch evenement,zo een diversiteit aan wagens.

Een Cobra is minder exclusief dan ik dacht blijkbaar.

Comment

• elkaar op een uurtje na gemist dan

2015 Volvo V60 D2 aut.
                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                  heb nochtans geen forummers gezien, en was wel blij met de amerikaantjes.
                  Heb ook eentje zoals in de avatar van Matthias zien staan, opzij.
                  Dat was inderdaad mijn crèmekar!

Comment

• foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                      Ik moest al terug vertrekken tegen 13u30.Spijtig ik was graag langer gebleven.

Twee puntjes,bij het tankstation was die fotograaf blijkbaar aan het pitten toen wij wegreden,op de parking hadden wij eigenlijk naast de Z3 Coupé´s moeten staan.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij,een fantastisch evenement,zo een diversiteit aan wagens.

Er stond daar een Z3 Coupé (volgens horen zeggen was die van één van de organisatoren) en daarnaast nog een zwarte BMW, was het nu een Z4M of een Z3M, dat weet ik niet meer. Was rond 3 à 4 uur... Misschien een dubbelganger van Icefarmer!

Comment

Ik moest al terug vertrekken tegen 13u30.Spijtig ik was graag langer gebleven.

Moest met de Noble vertrekken rond 13u30 (familiale verplichtingen), heb wel je Z4 zien staan naast die SS (stond vlakbij mijn Porsche)

Was wel de moeite

Echte Cobra's zijn wel exclusief, geen enkele gezien (logisch, extreem duur !)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                          Moest met de Noble vertrekken rond 13u30 (familiale verplichtingen), heb wel je Z4 zien staan naast die SS (stond vlakbij mijn Porsche)

Was wel de moeite

Echte Cobra's zijn wel exclusief, geen enkele gezien (logisch, extreem duur !)
                          Naast die Camaro SS,klopt,die Noble van jou is echt vet.
                          Spijtig dat we als AW-forummers niet hadden afgesproken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
                            Er stond daar een Z3 Coupé (volgens horen zeggen was die van één van de organisatoren) en daarnaast nog een zwarte BMW, was het nu een Z4M of een Z3M, dat weet ik niet meer. Was rond 3 à 4 uur... Misschien een dubbelganger van Icefarmer!
                            Toen ik er was stonden er 2 Z3 coupe´s naast elkaar,die met de Hartge velgen is van Dimitry De Fraeye.
                            Spijtig genoeg werden wij naar de andere kant v/h terrein gestuurt.Er moest meer merk per merk gewerkt worden.

Comment

der stond eerst naast die z3coupé van de organisatie een z3 coupé en dan later is de z3coupé weggeweest en dan kwam er een z4m staan

Comment

Toen ik er was stonden er 2 Z3 coupe´s naast elkaar,die met de Hartge velgen is van Dimitry De Fraeye.
                                Spijtig genoeg werden wij naar de andere kant v/h terrein gestuurt.Er moest meer merk per merk gewerkt worden.
                                Had inderdaad leuk geweest om per merk te werken. Merendeels stond per merk of per 'soort', maar als er de dag zelf nog bijkomen of afhaken, valt dit misschien wat moeilijker te organiseren...?

Ik zou een echte/replica Cobra zelf niet herkennen... Er stond er eentje (een blauwe) niet ver van Dimitri zijn Z3 Coupé met 'AC' op de motorkap, is dat dan een echte?

Comment

Had inderdaad leuk geweest om per merk te werken. Merendeels stond per merk of per 'soort', maar als er de dag zelf nog bijkomen of afhaken, valt dit misschien wat moeilijker te organiseren...?

Ik zou een echte/replica Cobra zelf niet herkennen... Er stond er eentje (een blauwe) niet ver van Dimitri zijn Z3 Coupé met 'AC' op de motorkap, is dat dan een echte?
                                  Ik ook niet.
                                  Echte hebben een metalen kas,alhoewel ik er deze week een gezien,net overgekomen uit Amerika.
                                  De eigenaar beweerde dat het een echt chassis em motor is,maar de auto is compleet vernieuwd en er is een kunstof koetswerk opgeplaatst.
                                  ???????
                                  Hoe dan ook het blijft een schitterende wagen.

Echte zijn toch onbetaalbaar,volgens mij stond er vandaag geen enkele echte.
                                  Die blauwe was allesinds de mooiste.

Comment

Ik ook niet.
                                    Echte hebben een metalen kas,alhoewel ik er deze week een gezien,net overgekomen uit Amerika.
                                    De eigenaar beweerde dat het een echt chassis em motor is,maar de auto is compleet vernieuwd en er is een kunstof koetswerk opgeplaatst.
                                    ???????
                                    Hoe dan ook het blijft een schitterende wagen.

Echte zijn toch onbetaalbaar,volgens mij stond er vandaag geen enkele echte.
                                    Die blauwe was allesinds de mooiste.
                                    Zijn inderdaad schitterende karren! Heb vandaag eentje gefilmd die wegreed... Zal morgen het filmpje er eens opzetten. Was ook een blauwe trouwens, weet niet als het dezelfde was...

Uit een replica kan je eigenlijk alleen maar voordelen halen ook hé, een moderne(re) motor, transmissie, chassis en ophanging. Één groot nadeel is natuurlijk dat zo'n replica's hun waarde niet behouden, maar voor iemand die daar geen belang aan hecht is dat ideaal hé...

Op Essen stond er trouwens een replica van een Mercedes-Benz 300 SL Roadster. Identiek nagemaakt, alleen de ster voorin was het logo van de firma in kwestie. Vraagprijs, een slordige 75k, daar de authentieke 300 SL Roadsters pas beginnen bij 400k...

Comment

• Ben er pas rond 15 u geraakt
                                      Toch was er nog wel wat fraais te bewonderen
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hieronder enkele foto's, genomen met mijn gsm.

Mercedes-Benz SL280

Lancia Delta Integrale...

Beestachtig...

Comment

• Doordat we onverwachts met bezoek hebben gezeten , niet meer weg geraakt deze namiddag ... jammer

Comment

Working...
                                          X