Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)
even langs geweest....precies nen AF bijeenkomst. redelijk wat 'forum' bekendeauto's gespot
Ook net eens gepasseerd en enkele AF'ers tegengekomen. Een zekere 'Patje007' (aangename kennismaking trouwens) en ik dacht 'Bairy' van op de bescheiden meet aan de Watersportbaan in Gent.
Anders een grote opkomst met veel leuke karren... Alleen veel Amerikaans grut wat niet echt mijn ding is...
Ik moest al terug vertrekken tegen 13u30.Spijtig ik was graag langer gebleven.
Twee puntjes,bij het tankstation was die fotograaf blijkbaar aan het pitten toen wij wegreden,op de parking hadden wij eigenlijk naast de Z3 Coupé´s moeten staan.
Volgende keer ben ik er zeker weer bij,een fantastisch evenement,zo een diversiteit aan wagens.
Een Cobra is minder exclusief dan ik dacht blijkbaar.
Ik moest al terug vertrekken tegen 13u30.Spijtig ik was graag langer gebleven.
Twee puntjes,bij het tankstation was die fotograaf blijkbaar aan het pitten toen wij wegreden,op de parking hadden wij eigenlijk naast de Z3 Coupé´s moeten staan.
Volgende keer ben ik er zeker weer bij,een fantastisch evenement,zo een diversiteit aan wagens.
Een Cobra is minder exclusief dan ik dacht blijkbaar.
Er stond daar een Z3 Coupé (volgens horen zeggen was die van één van de organisatoren) en daarnaast nog een zwarte BMW, was het nu een Z4M of een Z3M, dat weet ik niet meer. Was rond 3 à 4 uur... Misschien een dubbelganger van Icefarmer!
Er stond daar een Z3 Coupé (volgens horen zeggen was die van één van de organisatoren) en daarnaast nog een zwarte BMW, was het nu een Z4M of een Z3M, dat weet ik niet meer. Was rond 3 à 4 uur... Misschien een dubbelganger van Icefarmer!
Toen ik er was stonden er 2 Z3 coupe´s naast elkaar,die met de Hartge velgen is van Dimitry De Fraeye.
Spijtig genoeg werden wij naar de andere kant v/h terrein gestuurt.Er moest meer merk per merk gewerkt worden.
der stond eerst naast die z3coupé van de organisatie een z3 coupé en dan later is de z3coupé weggeweest en dan kwam er een z4m staan
Toen ik er was stonden er 2 Z3 coupe´s naast elkaar,die met de Hartge velgen is van Dimitry De Fraeye.
Spijtig genoeg werden wij naar de andere kant v/h terrein gestuurt.Er moest meer merk per merk gewerkt worden.
Had inderdaad leuk geweest om per merk te werken. Merendeels stond per merk of per 'soort', maar als er de dag zelf nog bijkomen of afhaken, valt dit misschien wat moeilijker te organiseren...?
Ik zou een echte/replica Cobra zelf niet herkennen... Er stond er eentje (een blauwe) niet ver van Dimitri zijn Z3 Coupé met 'AC' op de motorkap, is dat dan een echte?
Had inderdaad leuk geweest om per merk te werken. Merendeels stond per merk of per 'soort', maar als er de dag zelf nog bijkomen of afhaken, valt dit misschien wat moeilijker te organiseren...?
Ik zou een echte/replica Cobra zelf niet herkennen... Er stond er eentje (een blauwe) niet ver van Dimitri zijn Z3 Coupé met 'AC' op de motorkap, is dat dan een echte?
Ik ook niet.
Echte hebben een metalen kas,alhoewel ik er deze week een gezien,net overgekomen uit Amerika.
De eigenaar beweerde dat het een echt chassis em motor is,maar de auto is compleet vernieuwd en er is een kunstof koetswerk opgeplaatst.
???????
Hoe dan ook het blijft een schitterende wagen.
Echte zijn toch onbetaalbaar,volgens mij stond er vandaag geen enkele echte.
Die blauwe was allesinds de mooiste.
Ik ook niet.
Echte hebben een metalen kas,alhoewel ik er deze week een gezien,net overgekomen uit Amerika.
De eigenaar beweerde dat het een echt chassis em motor is,maar de auto is compleet vernieuwd en er is een kunstof koetswerk opgeplaatst.
???????
Hoe dan ook het blijft een schitterende wagen.
Echte zijn toch onbetaalbaar,volgens mij stond er vandaag geen enkele echte.
Die blauwe was allesinds de mooiste.
Zijn inderdaad schitterende karren! Heb vandaag eentje gefilmd die wegreed... Zal morgen het filmpje er eens opzetten. Was ook een blauwe trouwens, weet niet als het dezelfde was...
Uit een replica kan je eigenlijk alleen maar voordelen halen ook hé, een moderne(re) motor, transmissie, chassis en ophanging. Één groot nadeel is natuurlijk dat zo'n replica's hun waarde niet behouden, maar voor iemand die daar geen belang aan hecht is dat ideaal hé...
Op Essen stond er trouwens een replica van een Mercedes-Benz 300 SL Roadster. Identiek nagemaakt, alleen de ster voorin was het logo van de firma in kwestie. Vraagprijs, een slordige 75k, daar de authentieke 300 SL Roadsters pas beginnen bij 400k...
Comment