Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Doordat we onverwachts met bezoek hebben gezeten , niet meer weg geraakt deze namiddag ... jammer
    Ik heb nog lopen zoeken naar uwen appelsien!

De aperitief wat uitgelopen?

Comment

• TAG yourself
      - Opel Speedster Driver -
      http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
        en ik dacht 'Bairy' van op de bescheiden meet aan de Watersportbaan in Gent.
        .
        Yep idd.

Comment

Ik heb nog lopen zoeken naar uwen appelsien!

De aperitief wat uitgelopen?
          Onverwachts bezoek gehad ... we stonden op het punt om te vertrekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
            Yep idd.
            Dan toch juist!

Heb net eens dat filmpje bekeken en op het einde kom je ff in beeld... Ge bleef nog relatief nuchter bij het horen van diene Cobra...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Geluid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sir.bongiovi Bekijk Berichten
              Nog meer Lotussen dan ik verwacht had

Comment

Dan toch juist!

Heb net eens dat filmpje bekeken en op het einde kom je ff in beeld... Ge bleef nog relatief nuchter bij het horen van diene Cobra...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Geluid...
                Niets boven de ronk van mijn fiat

ja dien cobra klonk idd wel nice ma khad er al een paar horen passeren
                Last edited by Bairy; 12/06/2011, 22:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  Niets boven de ronk van mijn fiat

ja dien cobra klonk idd wel nice ma khad er al een paar horen passeren
                  Oost west, thuis best...

Comment

• Ik ben ook ff langsgeweest rond 14h, maar heb men kikkertje buiten het terein geparkeerd aan het postkantoor.

Aangezien men garagist er ook met een groene RS en zen RS500 stond leek het me wat onnozel om daar nog ne groene bij te zetten

Enkel jammer dat er niet meer ferrari's, lamborghini's waren er ook amper, EN waar stond die bar met drank ?????
                    Het enige wat ik gezien heb was een tentje voor de grote tent, met daarop 'Enkel bier te verkrijgen'
                    Zijn dan maar wat gaan drinken in een lokaal cafeetje.....

Mss iets om over na te denken bij een volgende editie

Comment

Ook net eens gepasseerd en enkele AF'ers tegengekomen. Een zekere 'Patje007' (aangename kennismaking trouwens)
                      klopt , was ik , ff een aangename babbel gehad en de mooie 16V kunnen bekijken
                      TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Ik moest al terug vertrekken tegen 13u30.Spijtig ik was graag langer gebleven.
                        ik heb je net gemist , want zag je vd parking rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
                          Ik ben ook ff langsgeweest rond 14h, maar heb men kikkertje buiten het terein geparkeerd aan het postkantoor.

Aangezien men garagist er ook met een groene RS en zen RS500 stond leek het me wat onnozel om daar nog ne groene bij te zetten

Enkel jammer dat er niet meer ferrari's, lamborghini's waren er ook amper, EN waar stond die bar met drank ?????
                          Het enige wat ik gezien heb was een tentje voor de grote tent, met daarop 'Enkel bier te verkrijgen'
                          Zijn dan maar wat gaan drinken in een lokaal cafeetje.....

Mss iets om over na te denken bij een volgende editie

Jammer dat je niet bent opgereden. Joris had dat zeker leuk gevonden. Ik moet wel zeggen dat we heel tevreden zijn over het aantal lambo's: Gallardo, gallardo superleggera, diablo (X2), Countach, Miura,.. kortom, een beetje vanalles. Ferrari's waren er inderdaad weinig maar uiteindelijk kunnen wij als organisatie daar weinig of niets aan doen. Toen ik naar huis reed zag ik langs de baan een Ferrari geparkeerd staan die het blijkbaar niet zag zitten om op te rijden. En wat de drank betreft... Roepen é man! dan had ik heel luid teruggeroepen dat je het OC moest binnengaan en daar kon je alles krijgen wat je hartje verlangt...

Comment

• Ben effe langs geweest maar was eigenllijk te laat iedereen was stilletjes aan het vertrekken dus heb er dikke 10 minutjes rondgelopen en ben dan maar terug vertrokken heb de binnenbaantjes nog eens gaan opzoeken dat was dikke fun

Comment

• Bij deze wil ik mij "verontschuldigen" voor eventuele problemen bij het ontvangen van de foto's. Het was voorzien dat iedereen een ingekaderde foto zou ontvangen maar helaas is één van de organisatoren rond de middag moeten afgevoerd geworden naar het ziekenhuis waardoor dit alles een beetje in het honderd is gelopen. Wij, als organisatie, begrijpen dat voor veel mensen die foto een belangrijk souvenir is maar wij hopen toch op ieders begrip en medeleven (vooral vooor Hans en zijn familie),...

Los van deze, toch wel tragische gebeurtenis, hoop ik dat iedereen die aanwezig was een leuke dag heeft beleefd. En ja, ik stond inderdaad in het hoekje geparkeerd met m'n z3 coupé met eerst de andere z3 coupé en dan de z4 coupé M ernaast.
                              't Was een leuke dag met weer voor ieder wat wils en het weer was ideaal!! Beter dan de voorbije jaren want toen was het te heet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                                ik heb je net gemist , want zag je vd parking rijden
                                Damm,hoe is het mogelijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
                                Bij deze wil ik mij "verontschuldigen" voor eventuele problemen bij het ontvangen van de foto's. Het was voorzien dat iedereen een ingekaderde foto zou ontvangen maar helaas is één van de organisatoren rond de middag moeten afgevoerd geworden naar het ziekenhuis waardoor dit alles een beetje in het honderd is gelopen. Wij, als organisatie, begrijpen dat voor veel mensen die foto een belangrijk souvenir is maar wij hopen toch op ieders begrip en medeleven (vooral vooor Hans en zijn familie),...

Los van deze, toch wel tragische gebeurtenis, hoop ik dat iedereen die aanwezig was een leuke dag heeft beleefd. En ja, ik stond inderdaad in het hoekje geparkeerd met m'n z3 coupé met eerst de andere z3 coupé en dan de z4 coupé M ernaast.
                                't Was een leuke dag met weer voor ieder wat wils en het weer was ideaal!! Beter dan de voorbije jaren want toen was het te heet.

Hopelijk komt in de eerste plaats alles goed met die man.

Het was een indrukwekkende opkomst,en dan ben ik nog maar gebleven tot 13u30.
                                Spijtig,we konden er een (Z)4 op een rij van gemaakt hebben.
                                Last edited by ; 13/06/2011, 01:07.

Comment

• mijn piccies --->

http://s25.photobucket.com/albums/c9...wheels%202011/

Comment

• hier staan er ook een aantal van mij http://www.facebook.com/media/set/?s...796.1353335890 de rest moet nog komen.

Het leuke aan deze meeting is ook steeds het komen en gaan van wagens; een uurtje later/vroeger staan er soms een heel aantal andere wagens. Het was echt weer een plezier om langs te komen. Heb weer dingen gezien waarvan ik het bestaan niet eens wist (volex en die de tomaso oa).
                                    Wel raar dat de angels daar ook toekwamen.

helaas was ik net te laat om paar van de lambo´s te zien en de noble
                                    Last edited by ; 13/06/2011, 10:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                      hier staan er ook een aantal van mij http://www.facebook.com/media/set/?set=a.233725183309390.80215.100000157298287#!/media/set/?set=a.2139745417208.2128796.1353335890 de rest moet nog komen.

Het leuke aan deze meeting is ook steeds het komen en gaan van wagens; een uurtje later/vroeger staan er soms een heel aantal andere wagens. Het was echt weer een plezier om langs te komen. Heb weer dingen gezien waarvan ik het bestaan niet eens wist (volex en die de tomaso oa).
                                      Wel raar dat de angels daar ook toekwamen.

helaas was ik net te laat om paar van de lambo´s te zien en de noble
                                      Merci voor de leuke pics van m'n Esprit 2.2. Ik heb 'm gedownload, vermits ikzelf geen pics genomen heb op de meeting.
                                      Op die ene staat hij echt mooi.

Geert
                                      1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2

Comment

• Hier mijn zoon bij 2 knappe italianen

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                                          Eigenaar van deze schoonheid: Gelieve u bekent te maken!

Comment

Working...
                                          X