Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twas een prachtige editie dit jaar; persoonlijk vond ik het beter dan vorig jaar. Er leek me een grotere diversiteit aan wagens te zijn + het weer viel beter mee (vorig jaar TE warm) en er waren deze keer veel Lotussen . indien er een Lotus-thema zou komen volgend jaar verwacht je dan maar aan een toeloop van het merk . Zelf ook de foto niet ontvangen maar maakt niet uit hoor. Beterschap aan die mens

- Opel Speedster Driver -
    http://speedster1282.webs.com/

Comment

• Ik ben er praktisch de ganse dag geweest en er was inderdaad vanalles te zien; ik vond het zekers de moeite en hopelijk voor herhaling vatbaar. Ook het weer is weeral goed geweest (bestellen jullie dat soms van te vooren?).
      Bij het middageten nog een korte babbel gehad met Icefarmer en 's avonds met Geert nog eventjes staan kletsen.

Verder komt alles hopelijk in orde met de persoon die naar het ziekenhuis is moeten gebracht word; dat zijn inderdaad onvoorziene omstangheden.
      Vermits ik van Oostrozebeke ben, zou ik ergens deze week eens langskomen bij het Power benzinestation voor de foto's als dat goed is? Ik zou de foto's van onze 'clubauto's' meenemen als dat mag van Dimitri en/of Geert, zijnde 3x DeLorean DMC-12, de rode Chevrolet Chevelle, de Pontiac Firebird (KITT-replica), de A-Team Van, de zwarte Buick Riviera, de blauwe Chevrolet Camaro en de grijze Chevrolet Corvette die allemaal samen stonden.

Verder heeft Bernard DeCoene (BDC) mij nog gevraagd of ik zijn foto's aan 'em wilde bezorgen (Chevrolet Camaro, Ford Mustang en Ford Sierra Cosworth).

DeLorean
      The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• wij zijn er maar rond 15u ergens geraakt

zeker nog enkele bekende auto's van op het forum zien staan

terwijl we rondliepen veel idioten gehoord ook... piepende banden langs alle kanten. begrijp niet waarom het nodig is...

blijkbaar veel moois gemist, maar er stonden nog steeds auto's die de moeite waren

Dominique

Comment

• We zijn rond de middag ook eens gepasseerd met de m. Stond al goed vol met toch Wat pareltjes: Noble, AM, Lambo... Na toerke gedaan te hebben, tevreden huiswaarts gekeerd.
          Enkele wagens van hier gezien, maar kennen helaas de eigenaars niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            We zijn rond de middag ook eens gepasseerd met de m. Stond al goed vol met toch Wat pareltjes: Noble, AM, Lambo... Na toerke gedaan te hebben, tevreden huiswaarts gekeerd.
            Enkele wagens van hier gezien, maar kennen helaas de eigenaars niet

welke wagens van hier bedoel je dan ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichten
              wij zijn er maar rond 15u ergens geraakt

zeker nog enkele bekende auto's van op het forum zien staan

http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.1927087671020.104333.1657021413

terwijl we rondliepen veel idioten gehoord ook... piepende banden langs alle kanten. begrijp niet waarom het nodig is...

blijkbaar veel moois gemist, maar er stonden nog steeds auto's die de moeite waren

Dominique
              merci voor de schoon foto's van mijn C'ke, en voort compliment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
                Hieronder enkele foto's, genomen met mijn gsm.

Lancia Delta Integrale...

Beestachtig...
                merciekes, ik sta op de achtergrond met mijne oudste zoon op de schouders

Comment

• Ik ben ook even langs geweest en vond het zeker de moeite.
                  Ik heb ook enkele foto's genomen die hier te bezichtigen zijn :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jochen_GT Bekijk Berichten
                    merciekes, ik sta op de achtergrond met mijne oudste zoon op de schouders
                    Ah kijk zie!

Comment

• Helaas niet kunnen komen, vorig wknd sleutels van huis ontvangen en volop aan het werken, een mens moet helaas keuzes maken...
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little_oldtimerke Bekijk Berichten
                        Ik ben ook even langs geweest en vond het zeker de moeite.
                        Ik heb ook enkele foto's genomen die hier te bezichtigen zijn :
                        http://www.oldtimerweb.be/fotos-oldt...?ppage=&page=0
                        Wij moeten elkaar juist gekruist hebben!

Ik zie dat je een foto genomen hebt van die MG terwijl hij aan het oprijden was, op de oprit van dat wit huis met 'Printemps' erop geschilderd. Ik was dan net toegekomen met DJ Oli...

Bedankt voor de foto!

Comment

• Mooie foto's allemaal! Al spijt dat ik het gemist heb. (waarom moet dat ook altijd middenin de examesn vallen )

Portfolio
                          | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Enig idee van wie de zwarte Audi R8 was met nummerplaat DFL-245? Ik zou graag contact opnemen met die persoon omdat ik (IMO nog prachtige foto heb liggen van z'n wagen).

Portfolio

Comment

• Je mag die foto altijd mailen naar dimitridefraeye@hotmail.com, dan bezorg ik hem wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
                                Je mag die foto altijd mailen naar dimitridefraeye@hotmail.com, dan bezorg ik hem wel.
                                Gebeurd! Alvast bedankt.

Portfolio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
                                  Ah kijk zie!
                                  Mijn foto's: http://www.flickr.com/photos/gerritbuggenhout/sets/

Matthias, ik heb blijkbaar u gespot heb foto's in mercedes topic gepost
                                  http://www.flickr.com/photos/gerritb...7626943839986/
                                  Claim je rechten op ?

Comment

• welken was dit eigenlijk? had zo een gevoel dat het één of ander replica spel was
                                    Last edited by ; 14/06/2011, 22:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                      http://www.facebook.com/media/set/?s...type=1&theater

welken was dit eigenlijk? hgad oz een gevoel dat het één of ander replica spel was

dit is op basis van een datsum !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                        dit is op basis van een datsum !!!!!
                                        inderdaad, de basis is een datsun 260z Dat is een GT gemaakt tss 1973 en 1979.
                                        Dat was in het interieur duidelijk te herkennen.

Zo ziet hij er origineel uit :

Groetjes
                                        Geert

Last edited by gvy; 14/06/2011, 19:08.
                                        1970 Opel GT - 1980 Lotus Esprit S2.2

Comment

Working...
                                        X