Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dream on wheels IV - 12 juni 2011 (Oostrozebeke/België)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

leuk filmpje (gevonden op Youtube) ; mijn "threesome" (Noble, Porsche & Elise) vanaf 41 sec's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

leuk filmpje (gevonden op Youtube) ; mijn "threesome" (Noble, Porsche & Elise) vanaf 41 sec's
      Leuk filmpje!

Comment

• Schitterend filmpje! Jouw aanwezigheid was zeker een meerwaarde voor ons evenement, waarvoor dank!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitr De Fraeye Bekijk Berichten
          Schitterend filmpje! Jouw aanwezigheid was zeker een meerwaarde voor ons evenement, waarvoor dank!
          dank je, was hele graag gedaan, volgend jaar zijn we er wellicht weer bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philip_mustang Bekijk Berichten
            Toevallig geen foto's van deze ?

Is van een vriend van mij , was daar ook ...

Comment

• Ik in ieder geval niet francky. Heb die er zelf niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philip_mustang Bekijk Berichten
                Ik in ieder geval niet francky. Heb die er zelf niet gezien.

Hmm , was nochtans van plan om te gaan ( had het 's morgens nog gevraagd )

Efkes informeren

Comment

• @philip : Was aanwezig

Comment

• heb die precies ook niet zien staan.

Comment

• Gelukkig liep dit goed af
                      + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                        Gelukkig liep dit goed af
                        + YouTube Video
                        Valt toch mee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Valt toch mee ?
                          haha , dat is ons filmpje . het vieln idd mee , toen de wagen grip begon te krijgen , kwam de eigenaar een beetje in moeilijkheden met zijn M6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loyers04 Bekijk Berichten
                            haha , dat is ons filmpje . het vieln idd mee , toen de wagen grip begon te krijgen , kwam de eigenaar een beetje in moeilijkheden met zijn M6
                            En had hij geluk dat ik hem hoorde komen en op tijd plaats kon maken of 't zou niet zo goed afgelopen zijn...de stommeling!

Comment

• Goed gezegd JP! Als je zo'n evenement organiseert met heel veel auto's en heel veel bezoekers, hou je iedere keer je hart vast als je piepende banden hoort... Iedereen die daar is, is autoliefhebber maar waarom dan zulke toeren uithalen... Wie een beetje op de hoogte is, weet dat een M6 veel pk's heeft dus geen enkele reden om dat nog te moeten bewijzen...

Comment

Working...
                              X