Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto retro te brugge 29/30 jan.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto retro te brugge 29/30 jan.

nu zaterdag 29 januari en zondag 30 januari is er weer auto retro in het beursgebouw te brugge.
    met de deloreanclub staan we er met 2 deloreans ,speciale auto's zijn de cars & stars waaronder de knightrider,ferrai magnum,herbie en nog vele meer.
    jullie zij welkom op onze clubstand "delorean club belgium'

grt philiep

Tot wanneer zijn die zondag open?

Verkopen ze daar ook onderdelen?

Comment

http://www.autoretro.be/

www.autoretro.be

Comment

Merci!

Misschien dat ik er nog wel geraak.

Comment

Zaterdag en zondag is de beurs open tot 18h, dacht ik? En de vorige jaren waren er weinig onderdelen te koop, maar das een beetje afhankelijk van wat je nog zoekt vaneigens ... soms heb je geen grote beurs nodig om te vinden wat je tekort hebt, hé!

Nu, iedereen is welkom op onze DeLorean Clubstand!! Ik ben die grote blonde die er 2 dagen zal rondcrossen ...
          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
            Gelieve ook even je cupmaat te vermelden... Zie dat Toere de verkeerde grote blonde aanklampt...
            My mistake!! 1 letter teveel kan toch een groot verschil maken, hé?
            The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

is dat een gratis beurs? of hoeveel is de inkom? Tot zover ik zie staat dit niet op hun site of flyer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                is dat een gratis beurs? of hoeveel is de inkom? Tot zover ik zie staat dit niet op hun site of flyer.
                Ik dacht dat het 7 of 8 Euro was vorig jaar. Geraak je aan een flyer, dan staat er daar nog een kortingsbon op van 1 Euro.

Comment

Gezellige beurs, paar mooie wagens gezien, en nog goed gegeten ook, fotos volgen later

Comment

Working...
                  X